بزرگترین وبلاگ علمی وتحقیقاتی وسرگرمی وهنری درآسیا
این وبلاگ اونی هست که شما به دنبالش بودید
دو شنبه 17 شهريور 1393برچسب:, :: 13:45 :: نويسنده : پیام عب

برترین ها: گوشی‌های هوشمند خانواده گلکسی اس سامسونگ از همان نسخه نخستین طرفداران بسیاری میان کاربران پیدا کردند. اما این مساله باعث نشد سامسونگ از تلاش بیشتر دست بردارد و به همین دلیل، چهارمین کهکشان زیبای خود را نیز از ششم اردیبهشت تحت قرارداد دو ساله AT&T با قیمت 639 دلار  روانه بازار اروپا خواهد کرد. 

 

البته این گوشی رقبای سرکشی همچون آی‌فون 5 دارد و به دست آوردن جایگاه نخستِ بهترین اسمارت‌فون موجود چالش بزرگی برای آن است.

 

 

 

گلکسی اس 4 سامسونگ، یک سر و گردن بالاتر از برادران بزرگ‌تر خود است و قابلیت‌ها و امکانات بهتر و مطلوب‌تری دارد. پرچم‌دار جدید سامسونگ همه امکانات گوشی‌های قبلی خانواده خود را در میان سخت‌افزار قوی‌تر و نرم‌افزارهای متفاوت جمع کرده است. به لطف مجموعه کاملی از انواع حسگرهایی که دارد، گلکسی اس 4 را می‌توان یک گوشی همه‌کاره که همه باید آن را داشته باشند، دانست. این گوشی امکاناتی دارد که با شنیدن و دانستن آنها حتما هیجان زده خواهید شد. 

 

 

 

گلکسی اس 4، صفحه‌نمایش بزرگ‌تر، عمر باتری طولانی‌تر و قدرت بیشتر در بدنه‌ای کوچک‌تر از گلکسی اس 3 دارد. در این مقاله این گوشی هوشمند را ار هر نظر زیر ذره بین برده‌ایم تا بیشتر با آن آشنا شویم. 

 

باید بدانید دو نسخه از گلکسی اس 4 عرضه خواهد شد: یکی I9500 است که پردازنده Exynos 5 Octa دارد و دیگری I9505 است که فناوری اتصال LTE و تراشه اسنپ‌دراگون 600 دارد. این مقاله، بررسی مدل دوم است. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
موضوعات
پيوندها