بزرگترین وبلاگ علمی وتحقیقاتی وسرگرمی وهنری درآسیا
این وبلاگ اونی هست که شما به دنبالش بودید
پنج شنبه 26 مرداد 1391برچسب:, :: 14:2 :: نويسنده : پیام عب

http://iranom.loxblog.com/ 

رضا صادقي»، خيلي‌ زود و به صف هنرمندان محبوب كشور پيوست، بچه جنوب است، دلش كه مي‌‌گيرد، براي غربت ناصر عبدالهي گريه مي‌‌كند، آخرين آلبوم او كه در بازار موسيقي است، نامش «وايسا دنيا» مي‌‌باشد، آلبومي با 14 ترانه كه حسابي همه را غافلگير كرده است... در 25 مرداد سال 1358 در محله شيراول بندرعباس ديده به جهان گشود، پس از معصومه خواهرش، فرزند دوم خانواده است.
اصالتا از اهالي ميناب مي‌‌باشند، پس از او سه خواهر و يك برادر فرزندان خانواده صادقي را تشكيل مي‌‌دهند... آخرين گفته‌هاي صادقي را بخوانيد او مي‌‌گويد: دلم از همه چيز گرفته است، از عشق، از معشوق، كارهايم و روزمرگي...


• ديدم هر كاري مي‌‌كنم، حرف‌هايم به گوش دنيا نمي‌‌رود كه نمي‌‌رود، به همين خاطر گفتم از توصيه خداوند استفاده كنم كه مي‌‌گويد: از روح خودم در تو دميدم. آري اين مرتبه از موضع قدرت حرف زده‌ام. و به دنيا گفته‌ام كه «وايسا (نگهدار) كه من مي‌‌خواهم پياده شوم». مي‌‌خواهم پياده شوم نه به معناي استعفا از زندگي، بلكه به خاطر ساختن يك دنيا و زندگي بهتر.

بقیه در ادامه مطلب ونظر یادتون نره ...

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:, :: 21:59 :: نويسنده : پیام عب

http://iranom.loxblog.com/در گوگل پیام عب سرچ کنید

این هم عکس از سریال قهوه تلخ....

نظریادتون نره ........ 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:, :: 21:38 :: نويسنده : پیام عب

http://iranom.loxblog.com/ 

این هم عکس های بازیگران سریال قهوه تلخ .........

نظریادتون نره ..........

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:, :: 21:24 :: نويسنده : پیام عب

http://iranom.loxblog.com/ پیام عب در گوگل سرچ کنید 

این هم عکس های بازیگران سریال قهوه تلخ ....

نظریادتون نره .........

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:, :: 21:13 :: نويسنده : پیام عب

http://iranom.loxblog.com/

این هم عکس های سریال قهوه تلخ .......

نظریادتون نره  ................. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:, :: 17:40 :: نويسنده : پیام عب

http://iranom.loxblog.com/درگوگل پیام عب سرچ کنید 

این هم عکس های سریال قهوه تلخ.............

نظریادتون نره..................

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:, :: 17:31 :: نويسنده : پیام عب

 

این هم عکس های بازیگران سریال قهوه تلخ برای شما......

بابا اتی .....

نظریادتون نره .........

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:, :: 15:45 :: نويسنده : پیام عب

یک دهه پیش بود که وزنه‌برداری ایران، چهره شاخصی به این رشته در دنیا معرفی کرد که نام او را «هرکول» گذاشتند… «حسین رضازاده» جوان اردبیلی که در طول یک دهه حضور در مسابقات المپیک و جهان، دو مدال طلای سنگین وزن المپیک به سال‌های ۲۰۰۰ سیدنی و ۲۰۰۴ آتن را از آن خود کرد و هر سال قهرمان جهان شد و رکورد یک ضرب، دو ضرب و مجموع جهان را به خود اختصاص داد، در طی این سال‌ها خیلی‌ها از جمله وزنه‌برداران روسی و چینی می‌خواستند رکورد او را بشکنند، اما نشد که نشد… تا این‌که یک ایرانی دیگر، اما این‌بار از دیار مازندران توانست رکورد یک ضرب ۲۱۳ کیلوگرمی رضازاده را شکسته و یک کیلوگرم افزایش بدهد، او در دسته سنگین وزن مسابقات جهانی فرانسه سه طلای یک ضرب، دو ضرب و مجموع را به دست آورد و جالب این‌که نفر دوم سنگین وزن هم از ایران بود، سجاد انوشیروانی که دوم شد… نام این جوان که همه او را می‌شناسید و باید از او به عنوان شیر مازندران یاد کرد، «بهداد سلیمی» است بچه قائمشهر… 

بقیه در ادامه مطلب و نظر فراموش نکنید.

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:, :: 15:16 :: نويسنده : پیام عب

http://iranom.loxblog.com/

حسین رضازاده متولد اردبیل به سال ۱۳۵۷ است او که از ۱۵ سالگی شروع به ورزش وزنه برداری کرد بارها با مدال‌هایش برای ایران افتخار به ارمغان آورد و در این سال‌ها بارها رکوردهای جهان و المپیک را بهبود بخشید.

 

حسین رضازاده قهرمان نامدار وزنه‌برداری ایران و جهان در مرداد ۱۳۸۷ از حضور در بازی‌های المپیک منع شد. رضازاده دارای یک فرزند پسر به نام ابوالفضل می‌باشد.

بقیه در ادامه مطلب......

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
سه شنبه 24 مرداد 1391برچسب:, :: 18:9 :: نويسنده : پیام عب

http://iranom.loxblog.com/

سعید عبدولی که قهرمان جهانی کشتی فرنگی ایران هست و بچه اندیمشکم هست و مدال پیاپی هم به دست اورده وبه المپیک لندن نیز هم راه یافته.با توجه به موفقیت های که سعید به دست اورده برای کشور بهش بها داده نمیشه واقعاً !چرا مثلا یه قهرمان که زندگیشو واسه افتخار کسب کردن برای مملکتش میزاره باید اینطور وضعیت مالی داشته باشه ! امروز من سعید عبدولی رو تویبازار اندیمشک دیدم و ایشون با توجه به مقام های که به دست اورده بهش اهمیت داده نمیشه!
اول از همین مسولین اندیمشک گله مندیم که چرا به ورزش اندیمشک اهمیت داده نمیشود!
چرا وضعیت سالن های ورزشی اندیمشک اینگونست ! چرا شهرستانی که اینقدر قهرمان کشوری داره تو تمام ورزش ها نباید یک مجتمع ورزشی خوب داشته!واقعا چرا !تمام مردم اندیمشک از این مسئله گله مندن و منتظر رسیدگی مسولین هستن !امیدوارم جوان های اندیمشک به خواسته ی ناچیز که حقشون هم هست برسن و مسولین به ورزش اندیمشک اهمیت بدهند. 

بقیه در ادامه مطلب  و نظر یادتون نره  ............

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
سه شنبه 24 مرداد 1391برچسب:, :: 16:52 :: نويسنده : پیام عب

http://iranom.loxblog.com/

توماس اديسون در سال 1847 در ميلان ، Ohio متولد شد . تام در كودگي نتوانست مانند ديگر بچه ها در مدرسه موفق باشد . مادرش تصميم گرفت او را در خانه تحت تعليم قرار دهد، تعداد زيادي كتاب به او داد تا مطالعه كند . تام پسري كنجكاو بود . هميشه علاقه داشت كه بفهمد كه چيزهاي اطرافش چگونه عمل مي كنند . 

بقیه در ادامه مطلب ونظر یادتون نره ..........

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
سه شنبه 24 مرداد 1391برچسب:, :: 16:20 :: نويسنده : پیام عب

http://iranom.loxblog.com/

به‌ زبان‌ بابلي‌ درياووش‌، در لفظ‌ مصري‌ آنتريوش‌ ياتاريوش‌، در متون‌ يوناني‌ داريوس‌ (Dareios) و در تورات‌ داريوش‌ آمده‌ است‌.

پدرش‌ ويشتاب‌ يا هيستاسپ‌ (Hystaspa) بر ايالت‌ هيركاني‌ فرمان‌ مي‌راند.
چون‌ داريوش‌ به‌ پادشاهي‌ رسيد، سرداران‌ و اميران‌ بزرگ‌ دربار كمبوجيه‌ در گوشه‌ و كنار كشور سر به‌ شورش‌ برداشته‌ دعوي‌ استقلال‌ كردند. نخستين‌ نقطه‌اي‌ كه‌ به‌ مجرد مرگ‌ كمبوجيه‌ شورش‌ آغاز نهاد عيلام‌ بود: آترينا (Atrina) پسر اوپادارما (Upadarma) كه‌ خود را از بازماندگان‌ خاندان‌ پادشاهي‌ كهن‌ آن‌ سرزمين‌ مي‌دانست‌ و نياكانش‌ به‌ وسيله‌ي‌ هخامنشيان‌ از سلطنت‌ بر كنار شده‌ بودند، زمام‌ كارهاي‌ عيلام‌ را دست‌ گرفت‌. داريوش‌ بخشي‌ از سپاه‌ خود را به‌ شوش‌ گسيل‌ داشت‌. آترينا به‌ اسارت‌ در آمد و داريوش‌ بي‌ درنگ‌ فرمان‌ داد تا او را به‌ هلاكت‌ برسانند. همچنين‌ در بابل‌ غوغايي‌ عظيم‌ به‌ پا خاست‌، نيدين‌ توبل‌ (Nidintu-Bel) مدعي‌ شد كه‌ فرزند نابونيد پادشاه‌ پيشين‌ بابل‌ است‌ و خود را « نبو خود و نوسرسوم‌ » ناميد. پادشاه‌ ايران‌ با سپاهي‌گران‌ آهنگ‌ بابل‌ كرد. ولي‌ از آنجا كه‌ كشتيهاي‌ جنگي‌ بابليان‌ در رود دجله‌ و گروه‌ انبوهي‌ از سپاهيان‌ در آن‌ سوي‌ رود آماده‌ي‌ دفاع‌ بودند، وي‌ نتوانست‌ از دجله‌ عبور كند. پس‌ حيله‌اي‌ انديشيده‌ چنين‌ وانمود كرد كه‌ آهنگ‌ بازگشت‌ دارد. اين‌ تدبير كارگر افتد و داريوش‌ با استفاده‌ از غفلت‌ دشمن‌ دجله‌ را درنورديد، با سپاه‌ بابل‌ روبه‌رو شد و آنها را دوبار شكست‌ داد. نيدين‌ توبل‌ به‌ بابل‌ رفته‌ در آنجا پناه‌ گرفت‌ و داريوش‌ ناگزير به‌ محاصره‌ي‌ شهر پرداخت‌. هنگامي‌ كه‌ داريوش‌ سرگرم‌ محاصره‌ي‌ بابل‌ بود، باز هم‌ در گوشه‌ و كنار كشور شورش‌ جريان‌ داشت‌ مثلاً در سوزيان‌ يكي‌ از ايرانيان‌ ساكن‌ شهر كاگاناكا (Kaganaka) به‌ نام‌ مارتيا از جانب‌ شورشيان‌ به‌ رياست‌ برگزيده‌ شد. اما اندكي‌ بعد مردم‌ بر او ياغي‌ شده‌ هلاكش‌ كردند. 

بقیه در ادامه مطلب ونظریادتون نره .............

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
سه شنبه 24 مرداد 1391برچسب:, :: 14:5 :: نويسنده : پیام عب

http://iranom.loxblog.com/ 

● از تولد تا آغاز جوانی

دوران خردسالی کوروش را هاله ای از افسانه ها در برگرفته است. افسانه هایی که گاه چندان سر به ناسازگاری برآورده اند که تحقیق در راستی و ناراستی جزئیات آنها ناممکن می نماید. لیکن خوشبختانه در کلیات ، ناهمگونی روایات بدین مقدار نیست. تقریباً تمامی این افسانه ها تصویر مشابهی از آغاز زندگی کوروش ارائه می دهند ، تصویری که استیاگ ( آژی دهاک ) ، پادشاه قوم ماد و نیای مادری او را در مقام نخستین دشمنش قرار داده است.

استیاگ سلطان مغرور، قدرت پرست و صد البته ستمکار ماد آنچنان دل در قدرت و ثروت خویش بسته است که به هیچ وجه حاضر نیست حتی فکر از دست دادنشان را از سر بگذراند. از این روی هیچ چیز استیاگ را به اندازه ی دخترش ماندانا نمی هراساند. این اندیشه که روزی ممکن است ماندانا صاحب فرزندی شود که آهنگ تاج و تخت او کند ، استیاگ را برآن می دارد که دخترش را به همسری کمبوجیه ی پارسی – که از جانب او بر انزان حکم می راند درآورد.

مردم ماد همواره پارسیان را به دیده ی تحقیر نگریسته اند و چنین نگرشی استیاگ را مطمئن می ساخت که فرزند ماندانا ، به واسطه ی پارسی بودنش ، هرگز به چنان مقام و موقعیتی نخواهد رسید که در اندیشه ی تسخیر سلطنت برآید و تهدیدی متوجه تاج و تختش کند. ولی این اطمینان چندان دوام نمی آورد.

بقیه در ادامه مطلب و نظر یادتون نره...........

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
چهار شنبه 18 مرداد 1391برچسب:, :: 18:5 :: نويسنده : پیام عب

http://iranom.loxblog.com/

حضرت سيد امير احمد(علیه السلام) ملقب به شاهچراغ و سيدالسادات الاعاظم، فرزند بزرگوار امام موسي كاظم(علیه السلام) است.

پسران امام هفتم علیه السلام بنا به مشهور نوزده نفر می باشند. حضرت احمد بن موسی(علیهما السلام) و محمد بن موسی(علیهما السلام) از یک مادر که ((ام احمد)) خوانده میشد متولد گردیدند.

 

فضائل مادر حضرت شاهچراغ(علیه السلام)

علامه مجلسی در کتاب ((مراة العقول)) در شرح حدیث پانزدهم می گوید:

ام احمد مادر بعضی اولاد آن حضرت می بود و او داناترین، پرهیزگارترین و گرامی ترین زنهایش در نزد آن حضرت بود که اسرار خود را به وی می سپرد و اماناتش را نزد او ودیعه می نهاد.

در کتاب اصول کافی در باب ((امام در چه زمانی میداند امام است)) آمده است که حضرت امام موسی(علیه السلام) امانت سربمهری به ((ام احمد)) سپردند و فرمودند بعد از شهادت من هر کس از اولاد من در طلب این امانت آمد خلیفه و جانشین من است. با او بیعت نما که جز خدا کسی خبر از این امانت ندارد. بعد از شهادت امام موسی(علیه السلام) حضرت امام رضا(علیه السلام) به نزد ام احمد آمدند و امانت پدر را طلبیدند. ام احمد بگریه افتاد و دانست که امام (علیه السلام) شهید شده اند. پس آن بانوی محترمه امانت را بر حسب وصیت آنحضرت به امام رضا(علیه السلام) تقدیم نمود و با ایشان بعنوان امام هشتم شیعیان بیعت کرد.

 بقیه در ادامه مطلب ونظر یادتون نره...........

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
چهار شنبه 18 مرداد 1391برچسب:, :: 17:49 :: نويسنده : پیام عب

http://iranom.loxblog.com/ 

زندگینامه حضرت محمد (ص)نام: محمد بن عبد الله در تورات و برخى كتب آسمانى «احمد» نامیده شده است. آمنه، دختر وهب، مادر حضرت محمد (ص) پیش از نامگذارىِ فرزندش توسط عبدالمطلب به محمّد، وى را «احمد» نامیده بود.كنیه: ابوالقاسم و ابوابراهیم.القاب: رسول اللّه، نبى اللّه، مصطفى، محمود، امین، امّى، خاتم، مزّمل، مدّثر، نذیر، بشیر، مبین، كریم، نور، رحمت، نعمت، شاهد، مبشّر، منذر، مذكّر، یس، طه‏ و... .منصب: آخرین پیامبر الهى، بنیان‏گذار حكومت اسلامى و نخستین معصوم در دین مبین اسلام.تاریخ ولادت: روز جمعه، هفدهم ربیع الاول عام الفیل برابر با سال 570 میلادى (به روایت شیعه). بیشتر علماى اهل سنّت تولد آن حضرت را روز دوشنبه دوازدهم ربیع الاول آن سال دانسته‏اند.عام الفیل، همان سالى است كه ابرهه، با چندین هزار مرد جنگى از یمن به مكه یورش آورد تا خانه خدا (كعبه) را ویران سازد و همگان را به مذهب مسیحیت وادار سازد؛ اما او و سپاهیانش در مكه با تهاجم پرندگانى به نام ابابیل مواجه شده، به هلاكت رسیدند و به اهداف شوم خویش نایل نیامدند. آنان چون سوار بر فیل بودند، آن سال به سال فیل (عام الفیل) معروف گشت

بقیه در ادامه مطلب ونظریادتون نره .............

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...

http://iranom.loxblog.com/ 

در مورد تاريخ ولادت اين بانوي بزرگوار سخني به ميان نيامده است منتهي با برخي قرائن مورخين حدود سال 50 ق. را هنگام تولد ايشان مي دادند. به عنوان نمونه امام حسين(ع) خطاب به وي فرمود: «تو بهترين بانواني!» لذا در مي يابيم که وي در کربلا بانويي رشيده بوده و بين ده تا سيزده سال، سن داشته است.
درباره نام اصلي ايشان نيز ميان تاريخ نويسان اختلاف نظر است. آمنه، اميمه و امينه از جمله نامهايي است که گفته اند و برخي گزارشها نشان مي دهد که اين امر در همان دوره نيز مورد اختلاف بوده است، اما آنچه همه بر آن اتفاق دارند اين است که «سکينه» لقبي بوده که به حضرت(س) داده شده است . برخي گفته اند اين لقب را مادرش رباب براي او برگزيد.

بقیه در ادامه مطلب ونظریادتون نره........

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
چهار شنبه 18 مرداد 1391برچسب:, :: 16:25 :: نويسنده : پیام عب

http://iranom.loxblog.com/ 

بر اساس نوشته‏هاي بعضي کتاب‏هاي تاريخي، نام مادر حضرت رقيه (عليهاالسلام)، امّ اسحاق است که پيش‏تر همسر امام حسن مجتبي (عليه‏السلام) بوده و پس از شهادت ايشان، به وصيت امام حسن (عليه‏السلام) به عقد امام حسين (عليه‏السلام) درآمده است.(1) مادر حضرت رقيه(عليهاالسلام) از بانوان بزرگ و با فضيلت اسلام به شمار مي‏آيد. بنا به گفته شيخ مفيد در کتاب الارشاد، کنيه ايشان بنت طلحه است.(2)

نام مادر حضرت رقيه (عليهاالسلام) در بعضي کتاب‏ها، ام‏جعفر قضاعيّه آمده است، ولي دليل محکمي در اين باره در دست نيست. هم چنين نويسنده معالي السبطين، مادر حضرت رقيه (عليهاالسلام) را شاه زنان؛ دختر يزدگرد سوم پادشاه ايراني، معرفي مي‏کند که در حمله مسلمانان به ايران اسير شده بود. وي به ازدواج امام حسين (عليه‏السلام) درآمد و مادر گرامي حضرت امام سجاد (عليه‏السلام) نيز به شمار مي‏آيد.(3)

اين مطلب از نظر تاريخ نويسان معاصر پذيرفته نشده؛ زيرا ايشان هنگام تولد امام سجاد (عليه‏السلام) از دنيا رفته و تاريخ درگذشت او را 23 سال پيش از واقعه کربلا، يعني در سال 37 ه .ق دانسته‏اند. از اين رو، امکان ندارد او مادر کودکي باشد که در فاصله سه يا چهار سال پيش از حادثه کربلا به دنيا آمده باشد. اين مسأله تنها در يک صورت قابل حل مي‏باشد که بگوييم شاه زنان کسي غير از شهربانو (مادر امام سجاد (عليه‏السلام)) است.

نام گذاري حضرت رقيه (عليهاالسلام)

رقيه از «رقي» به معني بالا رفتن و ترقي گرفته شده است.(4) گويا اين اسم لقب حضرت بوده و نام اصلي ايشان فاطمه بوده است؛ زيرا نام رقيه در شمار دختران امام حسين(عليه‏السلام) کمتر به چشم مي‏خورد و به اذعان برخي منابع، احتمال اين که ايشان همان فاطمه بنت الحسين (عليه‏السلام) باشد، وجود دارد.(5) در واقع، بعضي از فرزندان امام حسين (عليه‏السلام) دو اسم داشته‏اند و امکان تشابه اسمي نيز در فرزندان ايشان وجود دارد.

گذشته از اين، در تاريخ نيز دلايلي بر اثبات اين مدعا وجود دارد. چنانچه در کتاب تاريخ آمده است: «در ميان کودکان امام حسين (عليه‏السلام) دختر کوچکي به نام فاطمه بود و چون امام حسين (عليه‏السلام) مادر بزرگوارشان را بسيار دوست مي‏داشتند، هر فرزند دختري که خدا به ايشان مي‏داد، نامش را فاطمه مي‏گذاشت. همان گونه که هرچه پسر داشتند، به احترام پدرشان امام علي (عليه‏السلام) وي را علي مي‏ناميد».(6) گفتني است سيره ديگر امامان نيز در نام گذاري فرزندانشان چنين بوده است.

بقیه در ادامه مطلب و نظر یادتون نره ...........

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
چهار شنبه 18 مرداد 1391برچسب:, :: 15:36 :: نويسنده : پیام عب

http://iranom.loxblog.com/

پر رفت و آمدترین خانه «محله بنی‌هاشم» را آوای شادی و سرور در آغوش گرفته بود، موج شعف و لبخند همراه با انتظار، فضای خانه و محله را پر کرده بود. همه برای ولادت سومین نوه عزیز پیامبر لحظه‌شماری می‌کردند، و دل خوش می‌داشتند که «مولود فاطمه» را در آغوش بفشارند و گل بوسه‌های محبت را بر گونه‌های عطر آگینش نثار گردانند.

در پنجم جمادی‌الاولی سال پنجم هجرت، مطابق با 627 میلادی، دختر فاطمه علیهاالسلام متولد شد. با این تولد، حضرت فاطمه(ع)، سومین فرزند خود را به دنیا آورد و پدر نیز خود را به زینت «زینب» آراست.

رسم خانواده‌ علی(ع) و زهرا(ع) این بود که نام‌گذاری نوزاد خود را به‌بزرگِ خانواده واگذار می‌کردند، امّا وقتی این نوزاد زهرا چشم به‌جهان گشود، بزرگ خانواده یعنی پیغمبر(ص) در مسافرت بود و آنان چند روزی صبر کردند تا پیامبر از مسافرت آمد و همین که مژده ولادت دختر فاطمه(ع) را شنید، در اولین فرصت به خانه فاطمه(ع) رفت، و نوزاد را طلب نمود و او را در آغوش خود فشرد و بوسه‌ها به گونه‌اش افکند. و نام کودک را زینب نهاد. 

بقیه در ادامه مطلب ونظریادتون نره .....

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
چهار شنبه 18 مرداد 1391برچسب:, :: 15:22 :: نويسنده : پیام عب

http://iranom.loxblog.com/

نام شريف آن بزرگوار فاطمه و مشهورترين لقب آن حضرت، «معصومه» است. پدر بزرگوارش امام هفتم شيعيان حضرت موسى بن جعفر (ع) و مادر مكرمه اش حضرت نجمه خاتون (س) است . آن بانو مادر امام هشتم نيز هست . لذا حضرت معصومه (س) با حضرت رضا (ع) از يك مادر هستند.

ولادت آن حضرت در روز اول ذيقعده سال ١٧٣ هجرى قمرى در مدينه منوره واقع شده است. ديرى نپاييد كه در همان سنين كودكى مواجه با مصيبت شهادت پدر گرامى خود در حبس هارون در شهر بغداد شد. لذا از آن پس تحت مراقبت و تربيت برادر بزرگوارش حضرت على بن موسى الرضا (ع) قرارگرفت.

در سال ٢٠٠ هجرى قمرى در پى اصرار و تهديد مأمون عباسى سفر تبعيد گونه حضرت رضا (ع) به مرو انجام شد و آن حضرت بدون اين كه كسى از بستگان و اهل بيت خود را همراه ببرند راهى خراسان شدند.

يك سال بعد از هجرت برادر، حضرت معصومه (س) به شوق ديدار برادر و اداي رسالت زينبي و پيام ولايت به همراه عده اى از برادران و برادرزادگان به طرف خراسان حركت كرد و در هر شهر و محلى مورد استقبال مردم واقع مى شد. اين جا بود كه آن حضرت نيز همچون عمه بزرگوارشان حضرت زينب(س) پيام مظلوميت و غربت برادر گراميشان را به مردم مؤمن و مسلمان مى رساندند و مخالفت خود و اهلبيت (ع) را با حكومت حيله گر بنى عباس اظهار مى كرد. بدين جهت تا كاروان حضرت به شهر ساوه رسيد عده اى از مخالفان اهلبيت كه از پشتيبانى مأموران حكومت برخوردار بودند،سر راه را گرفتند و با همراهان حضرت وارد جنگ شدند، در نتيجه تقريباً همه مردان كاروان به شهادت رسيدند، حتى بنابر نقلى حضرت(س) معصومه را نيز مسموم كردند. 

بقیه در ادامه مطلب ونظر یادتون نره..........

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
چهار شنبه 18 مرداد 1391برچسب:, :: 15:4 :: نويسنده : پیام عب

http://iranom.loxblog.com/  

نام: محمد بن الحسن .

كنيه: ابوالقاسم.

امام زمان(ع) هم نام و هم كنيه حضرت پيامبر اكرم(ص) است. در روايات آمده است كه شايسته نيست آن حضرت را با نام و كنيه، اسم ببرند تا آن گاه كه خداوند به ظهورش زمين را مزيّن و دولتش را ظاهر گرداند.

القاب: مهدى، خاتم، منتظر، حجت، صاحب الامر، صاحب الزمان، قائم و خلف صالح.

شيعيان در دوران غيبت صغرى ايشان را «ناحيه مقدسه» لقب داده بودند. در برخى منابع بيش از 180 لقب براى امام زمان(ع) بيان شده است.

منصب: معصوم چهاردهم، امام دوازدهم شيعيان و بر پاكننده اولين حكومت واحده جهانى در دوره آخر الزمان.

تاريخ ولادت: نيمه شعبان سال 255 هجرى.

برخى روز تولد آن حضرت را هشتم شعبان و برخى ديگر 23 رمضان دانسته‏اند. سال تولد آن حضرت را نيز برخى 256 و برخى 258 دانسته‏اند.

بقیه در ادامه مطلب ونظر یادتون نره ............

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
چهار شنبه 18 مرداد 1391برچسب:, :: 14:6 :: نويسنده : پیام عب

دهم رجب سال 60 قمری است. خانه امام حسین (ع) دو باره نور باران می شود و از پنجره کوچک آن، آسمان مدینه روشن می گردد. برای حسین (ع) دسته گلی زیبا فرو فرستاده بودند. اشک شوق و برق شادی او بر صورت نوزاد می نشیند و گلبرگ رخش را با شبنم صبحگاهی، با طراوت تر می سازد. خدا به حسین (ع) پسری دیگر عطا فرمود که نیازمند و غنی بر نامش دخیل بسته اند و قنداقه زیبایش را قبله نیازهای خود ساخته اند.

نامش را علی نهاد. مانند دو پسر دیگرش و عشقی بیکرانه از محبت پدر و مولای خویش علی (ع) را به تصویر کشید. نامش را علی نهاد و فرمود که اگر خدا هزار پسر به او دهد، همه را علی نام خواهد نهاد. آری، او هم علی بود که شکوه و نامت، بلندتر از آسمان بود و زیباتر از صبح و روشن تر از باران.

عبدالله رضیع (شیرخوراه) یا علی اصغر، فرزند سیدالشهداء، امام حسین (ع)، مادرش نیز، رباب، دختر امرء القیس بن‌ عَدِيّ.

آغوش مهربان پدر تو را در خود جای می دهد و چشمان او بر تو می گرید. تو مولود کربلایی. تو شش ماهه عاشورایی. تو آمده بودی که فقط در قافله عشاق بمانی. تو آمده بودی که همسفر کربلا شوی. تو آمده بودی که حج را ناتمام بنهی. میلاد تو شادی را غریبانه کنار می زند و اشک را در چشمان همه جاری می سازد. آخر، تو از زندگی، فقط تشنگی و عطش و شهادت را دریافتی. تو آمده بودی که به شهادت آبرو دهی. تو کوچکترین قربانی هستی؛ اما با همه کوچکی، حماسه ات بی هماورد بود و نام تو در ردیف اول عشقبازان عاشورا حک شد. سلام بر نام بلندت که زمزمه مستان است، ای علی اصغر (ع).

نام: پدر علی اصغر: حسین (ع) کنیه: ابا عبدالله و ابو الائمه و ابوالمساکین و.... لقب:سید الشهداء(ع)) نام پدر امام حسین : علی (ع) نام مادر: فاطمه زهرا(ع) تاریخ تولد: سوم ماه شعبان سال چهارم هـ.ق محل تولد: مدینه طیبه (منوره) تاریخ شهادت: روز جمعه دهم ماه محرم سال شصت ویک هـ.ق محل شهادت: کربلای معلی (گودال قتلگاه) نام قاتل: شمربن ذی الجوشن مدت امامت:یازده سال و یازده ماه و سه روز مدت عمر :پنجاه و هفت سال و هفت ماه وهفت روز. 

بقیه در ادامه مطلب ونظر یادتون نره...........

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
چهار شنبه 18 مرداد 1391برچسب:, :: 13:48 :: نويسنده : پیام عب

http://iranom.loxblog.com/

حضرت علی اكبر (ع) فرزند ابی عبدالله الحسین(ع) بنا به روایتی در یازدهم شعبان،(1)سال43 قمری در مدینه منوره دیده به جهان گشود.پدر گرامی اش امام حسین بن علی بن ابی طالب (ع) و مادر محترمه اش لیلی بنت ابی مرّه بن عروه بن مسعود ثقفی است.(2)

 

او از طایفه خوش نام و شریف بنی هاشم بود . و به بزرگانی چون پیامبر اسلام(ص)، حضرت فاطمه زهرا(س)، امیر مؤمنان علی بن ابی طالب(ع) و امام حسین (ع) نسبت دارد .

ابوالفرج اصفهانی از مغیره روایت كرد: روزی معاویه بن ابی سفیان به اطرافیان و هم نشینان خود گفت: به نظر شما سزاوارترین و شایسته ترین فرد امت به امر خلافت كیست؟ اطرافیان گفتند: جز تو كسی را سزاوارتر به امر خلافت نمی شناسیم! معاویه گفت: این چنین نیست.

بلكه سزاوارترین فرد برای خلافت، علی بن الحسین(ع)است كه جدّش رسول خدا(ص) می باشد و در وی شجاعت و دلیری بنی هاشم، سخاوت بنی امیه و فخر و فخامت ثفیف تبلور یافته است. (3)

نقل است روزی علی اكبر(ع) به نزد والی مدینه رفته و از طرف پدر بزرگوارشان پیغامی را خطاب به او میبرد، در آخر والی مدینه از علی اكبرسئوال كرد نام تو چیست؟ فرمود: علی سئوال نمود نام برادرت؟ فرمود: علی آن شخص عصبانی شد، و چند بار گفت: علی، علی، علی، « ما یُریدُ اَبُوك؟ » پدرت چه می خواهد، همه اش نام فرزندان را علی می گذارد، این پیغام را علی اكبر(ع) نزد اباعبدالله الحسین (ع) برد، ایشان فرمود : والله اگر پروردگار دهها فرزند پسر به من عنایت كند نام همه ی آنها را علی می گذارم و اگر دهها فرزند دختر به من عطا، نماید نام همه ی آنها را نیز فاطمه می گذارم. 

بقیه در ادامه مطلب ونظر یادتون نره..........

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
چهار شنبه 18 مرداد 1391برچسب:, :: 13:27 :: نويسنده : پیام عب

http://iranom.loxblog.com/

عباس،فرزند علی و امّ البنین، در روز چهارم شعبان سال 26 هجری قمری در مدینه چشم به جهان گشود.مادرش فاطمه، دختر حزام بن خالد بود که نیاکانش همه از دلیر مردان عرب بوده
و در شجاعت و دلیری در دنیای عرب مشهور بوده اند.

 

امام علی ( ع ) ده سال پس از وفات حضرت فاطمه ،با امّ البنین ازدواج کرد. خواستگاری این
ازدواج را برادرش عقیل انجام داد .

 

می گویند هنگام ورود امّ البنین به خانه علی (ع) امام حسن و حسین بیمار بودند و او از آنان
پرستاری کرد تا خوب شدند.امّ البنین اجازه نمی داد که اورا فاطمه صدا کنندزیرا می ترسید یاد

 

غم های فاطمه برای علی و فرزندانش زنده شود و باعث ناراحتی آنان شود .ثمره ازدواج علی(ع) با فاطمه بنت حزام،چهار پسر به نام های عباس،عون ، جعفر و عثمان بود که بزرگترین آن ها عبّاس بود.فاطمه را به علت داشتن این چهارپسر،امّ البنین(مادر پسران) نامیده اند.امّ البنین آن چنان به امیرالمؤمنین وفادار بودکه پس از شهادت آن حضرت ، شوهر
دیگری اختیارنکردبا آن که بیش از بیست سال پس از آن حضرت زنده بود .

بقیه در ادامه مطلب ونظر یادتون نره..........

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
چهار شنبه 18 مرداد 1391برچسب:, :: 13:17 :: نويسنده : پیام عب

http://iranom.loxblog.com/ 

ولادت

 

امام حسن (ع ) در شب نیمه ماه رمضان سال سوّم هجرت در مدینه تولد یافت . وى نخستین پسرى بود كه خداوند متعال به خانواده على و فاطمه عنایت كرد. رسول اكرم (ص ) بلافاصله پس از ولادتش ، او را گرفت و در گوش راستش ‍ اذان و در گوش چپش اقامه گفت . سپس براى او گوسفندى قربانى كرد، سرش را تراشید و هموزن موى سرش - كه یك درم و چیزى افزون بود - نقره به مستمندان داد. پیامبر (ص ) دستور داد تا سرش را عطرآگین كنند و از آن هنگام آیین عقیقه و صدقه دادن به هموزن موى سر نوزاد سنت شد. این نوزاد را حسن نام داد و این نام در جاهلیت سابقه نداشت . كنیه او را ابومحمّد نهاد و این تنها كنیه اوست .

بقیه در ادامه مطلب ونظر یادتون نره.............

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
چهار شنبه 18 مرداد 1391برچسب:, :: 13:7 :: نويسنده : پیام عب

http://iranom.loxblog.com/ 

دومين فرزند برومند حضرت علي و(1) در روز سوم ماه شعبان سال چهارم هجرت فاطمه ، که درود خدا بر ايشان باد، در خانه وحي و ولايت چشم به جهان گشود.
چون خبر ولادتش به پيامبر گرامي اسلام (ص ) رسيد، به خانه حضرت علي (ع ) و فاطمه را فرمود تا کودکش را بياورد. اسما او را در پارچه اي سپيد (2) (س ) آمد و اسما پيچيد و خدمت رسول اکرم (ص ) برد، آن گرامي به گوش راست او اذان و به گوش چپ (3) او اقامه گفت . به روزهاي اول يا هفتمين روز ولادت با سعادتش ، امين وحي الهي ، جبرئيل ، فرود آمد و گفت : سلام خداوند بر تو باد اي رسول خدا، اين نوزاد را به نام پسر کوچک هارون (شبير) چون علي براي تو بسان هارون (5) که به عربي (حسين ) خوانده مي شود نام بگذار. (4)براي موسي بن عمران است ، جز آن که تو خاتم پيغمبران هستي .
و به اين ترتيب نام پرعظمت "حسين " از جانب پروردگار، براي دومين فرزند فاطمه (س ) انتخاب شد. به روز هفتم ولادتش ، فاطمه زهرا که سلام خداوند بر او باد، گوسفندي را براي کشت ، و سر آن حضرت را تراشيد و هم وزن موي سر او (6) فرزندش به عنوان عقيقه (7) نقره صدقه داد.

بقیه در ادامه مطلب ونظر یادتون نره..............

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
چهار شنبه 18 مرداد 1391برچسب:, :: 12:52 :: نويسنده : پیام عب

http://iranom.loxblog.com/ 

مقدمه‌
تمام‌ انسانها در زندگى‌ خويش‌ از فراز و نشيب‌ برخوردارند و با مشكلات‌ مختلفى‌ مواجهند .افراد معمولا در برخورد با مشكل‌ دچار ضعف‌ و ناتوانى‌ مى‌گردند و سعى‌ مى‌كنند با كمك‌ و راهنمايى‌ درد آشنايان‌ خود را از مهلكه‌ نجات‌ دهند و با يافتن‌ " الگوها " در هر زمينه‌اى‌ ، و سپس‌ تبعيت‌ از آن‌ ، وظ‌ايف‌ خويشتن‌ را بخوبى‌ انجام‌ دهند و مشكلات‌ و دردهاى‌ خويش‌ را تسكين‌ بخشند .
يكى‌ از اين‌ اسوه‌ها پيامبراكرم‌ ( ص‌ ) است‌ كه‌ قرآن‌ مجيد هم‌ اين‌ حضرت‌ را ( 1 ) به‌ همين‌ نام‌ معرفى‌ مى‌فرمايد .بجز رسول‌ خدا ( ص‌ ) اگر به‌ دنبال‌ " الگوى‌ " ديگر و جانشين‌ براى‌ آن‌ حضرت‌
باشيم‌ ، به‌ پيشواى‌ بزرگى‌ همچون‌ مولاى‌ متقيان‌ حضرت‌على‌ ( ع‌ ) خواهيم‌ رسيد ، و چه‌ زيباست‌ كه‌ براى‌ پذيرش‌ اخلاق‌ و رفتار حسنه‌ ايشان‌ ، زندگى‌ پر فراز و نشيب‌ و سراسر شگفتى‌ آن‌ حضرت‌ را مرور كنيم‌ .

كيفيت‌ ولادت‌
حضرت‌على‌ ( ع‌ ) نخستين‌ فرزند خانواده‌ هاشمى‌ است‌ كه‌ پدر و مادر او هر دوفرزند هاشم‌اند . پدرش‌ ابوطالب‌ فرزند عبدالمطلب‌ فرزند هاشم‌ بن‌ عبدمناف‌ است‌ و مادر او فاطمه‌ دختر اسد فرزند هاشم‌ بن‌ عبدمناف‌ مى‌باشد .
خاندان‌ هاشمى‌ از لحاخ‌ فضائل‌ اخلاقى‌ و صفات‌ عاليه‌ انسانى‌ در قبيله‌ قريش‌ و اين‌ طايفه‌ در طوايف‌ عرب‌ ، زبانزد خاص‌ و عام‌ بوده‌است‌ . فتوت‌ ، مروت‌ ، شجاعت‌ و بسيارى‌ از فضايل‌ ديگر اختصاص‌ به‌ بنى‌هاشم‌ داشته‌ است‌ . يك‌ از اين‌ فضيلتها در مرتبه‌ عالى‌ در وجود مبارك‌ حضرت‌على‌ ( ع‌ ) موجود بوده‌است‌ .
فاطمه‌ دختر اسد به‌ هنگام‌ درد زايمان‌ راه‌ مسجدالحرام‌ را در پيش‌ گرفت‌ و خود را به‌ ديوار كعبه‌ نزديك‌ ساخت‌ و چنين‌ گفت‌ : " خداوندا ! به‌ تو و پيامبران‌ و كتابهايى‌ كه‌ از طرف‌ تو نازل‌ شده‌اند
و نيز به‌ سخن‌ جدم‌ ابراهيم‌ سازنده‌ اين‌ خانه‌ ايمان‌ راسخ‌ دارم‌ .
پرودگارا ! به‌ پاس‌ احترام‌ كسى‌ كه‌ اين‌ خانه‌ را ساخت‌ ، و به‌ حق‌ ( 2 ) " كودكى‌ كه‌ در رحم‌ من‌ است‌ ، تولد اين‌ كودك‌ را بر من‌ آسان‌ فرما ! لحظه‌اى‌ نگذشت‌ كه‌ ديوار جنوب‌ شرقى‌ كعبه‌ در برابر ديدگان‌ عباس‌ بن‌ عبدالمطلب‌ و يزيد بن‌ تعف‌ شكافته‌شد . فاطمه‌ وارد كعبه‌ شد ، و ديوار به‌ هم‌ پيوست‌ . فاطمه‌ تا سه‌ روز در شريفترين‌ مكان‌ گيتى‌ مهمان‌ خدا بود . و نوزاد خويش‌ سه‌ روز پس‌ از سيزدهم‌ رجب‌ سى‌ام‌ عام‌ الفيل‌ فاطمه‌ ( 3 ) را به‌ دنيا آورد .
دختر اسد از همان‌ شكاف‌ ديوار كه‌ دوباره‌ گشوده‌ شده‌بود بيرون‌ آمد و گفت‌ : ( 4 )" پيامى‌ از غيب‌ شنيدم‌ كه‌ نامش‌ را " على‌ " بگذار . "

بقیه در ادامه مطلب و نظریادتون نره............

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:, :: 17:2 :: نويسنده : پیام عب

http://iranom.loxblog.com/

نام : امین حیایی

تاریخ تولد: 19 خرداد 1349

محل تولد: محله قیطریه شهر تهران

شغل: بازیگر سینما و تلویزیون/ در موسیقی هم فعالیت میکند

تحصیلات: فارق التحصیل کامپیوتر

نام همسر: نیلوفر خوش خلق(بازیگر)

برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد در بیست و ششمین جشنواره فیلم فجر(86)

 

بیوگرافی امین حیایی:

امین حیایی متولد ۱۹ خرداد ۱۳۴۹ در قیطریه تهران است او فرزند بزرگ خانواده است برادر کوچکتر او امید نام دارد که در کار های مربوط به موسیقی فعالیت میکندنام همسر او نیلوفر خوش خلق است و انها دارای یک پسر به نام دارا حیایی میباشند امین مادرش را تک ستاره ی زندگیش میداند وبه او علاقه ی شدیدی دارد مادرش معلم است وپدرش شغل ازاد دارد رنگ مورد علاقه ی او سبز است به بازی بازیگرانی نظیر ال پاچینو و عزت ...انتظامی علاقه دارد والیبال و موج سواری ورزش های مورد علاقه ی او هستندیک خواهر زاده به نام امیر علی دارد که او را بسیار دوست میدارد دایی امین نیز از نقاشان ایران محسوب میشود به قول رضا رشید پور (در برنامه ی عبور شیشه ای از همان بچگی نیز پولساز بوده است به این ترتیب که بچه های همسایگان را در پارکینگ منزل جمع می کرد وبا چوب وحلب وپارچه نمایش به راه می انداخت وپانتومیم اجرا می کرد در ضمن بلیط های این نمایش به گفته ی خودش دانه ای یک قران بوده است.

 بقیه در ادامه مطلب و نظر و عضویت یادتون نره...........

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:, :: 16:32 :: نويسنده : پیام عب

http://iranom.loxblog.com/ 

«قدر» در لغت به معناى اندازه و اندازه‏گیرى است.(1) «تقدیر» نیز به معناى اندازه‏گیرى و تعیین است.(2) اما معناى اصطلاحى «قدر»، عبارت است از ویژگى هستى و وجود هر چیز و چگونگى آفرینش آن(‏3) به عبارت دیگر، اندازه و محدوده وجودى هر چیز، «قدر» نام دارد. (4)

بنابر دیدگاه حكمت الهى، در نظام آفرینش، هر چیزى اندازه‏اى خاص دارد و هیچ چیزى بى‏حساب و كتاب نیست. جهان حساب و كتاب دارد و بر اساس نظم ریاضى تنظیم شده، گذشته، حال و آینده آن با هم ارتباط دارند.

استاد مطهرى در تعریف قدر مى‏فرماید: « ... قدر به معناى اندازه و تعیین است... حوادث جهان ... از آن جهت كه حدود و اندازه و موقعیت مكانى و زمانى آنها تعیین شده است، مقدور به تقدیر الهى است.»(5) پس در یك كلام، «قدر» به معناى ویژگى‏هاى طبیعى و جسمانى چیزهاست كه شامل شكل، حدود، طول، عرض و موقعیت‏هاى مكانى و زمانى آنها مى‏گردد و تمام موجودات مادى و طبیعى را در برمى‏گیرد.

این معنا از روایات استفاده مى‏شود؛ چنان كه در روایتى از امام رضا علیه السلام پرسیده شد: معناى قدر چیست؟ امام فرمود: «تقدیر الشى‏ء، طوله و عرضه»؛ «اندازه‏گیرى هر چیز اعم از طول و عرض آن است.» (6) و در روایت دیگر، این امام بزرگوار در معناى قدر فرمود: «اندازه هر چیز اعم از طول و عرض و بقاى آن است.»(7)

بقیه در ادامه مطلب و نظر و عضویت یادتون نره ...........

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:, :: 14:48 :: نويسنده : پیام عب

http://iranom.loxblog.com/ 

بیوگرافی عباس غزالی

عباس کفاشیان غزالی متولد بهمن ماه سال ۱۳۶۳ در تهران است , دیپلم ادبیات و علوم انسانی است. کار هنری را از سال ۷۶ و با تئاتر آغاز کرده , این هنرمند در زمینه ی اجرا هم فعال است . مثبت عشق و اجرای برنامه ی نردبان که مدت ۴ سال است که روی آنتن است از کار های اوست .

بقیه اش در ادامه مطلب و نظر و عضویت یادتون نره.....................

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:, :: 13:43 :: نويسنده : پیام عب

 

 

 

 
 

سروش صحت (زاده ۱۳۴۴ در اصفهان) بازیگر، نویسنده و کارگردان ایرانی می‌باشد.

زندگی
وی فوق لیسانس آلودگی شیمیایی دریا از دانشگاه آزاد است. با مجموعه «جنگ ۷۷» مهران مدیری در سال ۱۳۷۷ پا به عرصه هنر گذاشت و به شهرت رسید و همزمان در همان برنامه نویسندگی را در کنار بازیگری تجربه کرد. بازی در سینما را در سال ۱۳۷۸ با فیلم «شراره» به کارگردانی سیامک شایقی آغاز کرد.

بقیه در ادامه مطلب  ونظر و عضویت یادتون نره ....................

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:, :: 13:16 :: نويسنده : پیام عب

علی دایی متولد ۱ فروردین سال ۱۳۴۸، بازیکن سابق تیم ملی ایران و سرمربی کنونی این تیم و سرمربی سابق تیم سایپا و از مشهورترین بازیکنان تاریخ تیم ملی فوتبال ایران است. او در تاریخ ۱۲ اسفند ۱۳۸۶، طی حکمی از سوی علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال ایران با قراردادی سه ساله به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد. دایی تا پایان جام جهانی ۲۰۰۶ بازیکن اصلی و کاپیتان تیم ملی ایران بود.

 

دایی ۱۰۹ گل ملی در کارنامهٔ خود دارد و با فاصلهٔ زیادی بهترین گلزن بازی‌های ملی در تاریخ فوتبال جهان است. در سال ۱۳۸۶ خورشیدی، فدراسیون آمار و ارقام فوتبال (متعلق به فیفا)، علی دائی در رده بیست و ششم لیست بازیکنان برتر تاریخ فوتبال جهان قرار گرفت، که در این فهرست وی به عنوان تنها بازیکن آسیایی در میان برترین‌های تاریخ فوتبال مشاهده می‌شود.

 

دایی سابقهٔ بازی در تیم‌‌های مهم بوندس ‌لیگا همچون بایرن مونیخ را دارد و به همراه این تیم به نایب قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا دست یافته‌ و همچنین یکی از اعضای کمیته فنی فیفا است.

بقیه در ادامه مطلب و نظر و عضویت یادتون نره..............

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:, :: 13:2 :: نويسنده : پیام عب

 http://iranom.loxblog.com/

شرح حال آرش برهانی

آرش برهانی متولد ۲۳ شهریور ۱۳۶۲ در کرمان است. آرش هم‌اکنون عضو باشگاه استقلال تهران است. آرش برهانی پیش از پیوستن به استقلال، در تیم پاس تهران و نیز مدت کوتاهی برای تیم النصر امارات بازی کرده است. آرش برهانی با ۸۹ گل زده، بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر ایران به‌شمار می‌رود.

در فصل نقل و انتقالات سال ۱۳۸۶، زمزمه‌هایی مبنی بر پیوستن آرش برهانی به پرسپولیس تهران شنیده می‌شد، اما نهایتاً او با استقلال تهران قرارداد بست و به این تیم منتقل شد.

برهانی توانست در اولین فصل از حضورش در استقلال، با وجود از دست دادن موقعیت‌های خوبی برای گل‌زنی، ۱۰ گل برای تیم استقلال به‌ثمر برساند. آرش برهانی در فصل بعد، یعنی دومین فصل حضورش در استقلال، به روزهای اوج خود بازگشت و گل‌های فراوانی را برای این تیم به‌ثمر رساند.

آرش برهانی با ۸۹ گل زده بهترین گل‌زن تاریخ لیگ برتر ایران به‌شمار می‌رود.

آرش برهانی در دورۀ هشتم لیگ برتر باشگاه‌های کشور، در تاریخ ۶ آبان ۸۷، با زدن ۳ گل پیاپی (هت‌تریک) به پیکان از لحاظ زمان یک رکورد به خود اختصاص داد. برهانی در کمتر از ۹ دقیقه، ۳ گل به تیم پیکان زد تا اگر اتوئو سریع‌ترین هت‌تریک ۱۰ سال اخیر بارسلونا را انجام داده، برهانی با نصف زمان مهاجم کامرونی، دارندۀ رکورد سریع‌ترین هت‌تریک تاریخ استقلال و لیگ برتر باشد.
افتخارات آرش برهانی
رکوردار بهترین گل‌زن تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران
قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۸۳-۸۲ به‌همراه تیم پاس تهران
قهرمانی در جام حذفی ۸۷-۱۳۸۶ به‌همراه تیم استقلال تهران
سریع‌ترین هت‌تریک تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران (۳ گل در کمتر از ۹ دقیقه!)
قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۸۸-۸۷ به همراه تیم استقلال تهران

نظریادتون نره...................

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
سه شنبه 16 مرداد 1391برچسب:, :: 23:47 :: نويسنده : پیام عب

http://iranom.loxblog.com/

برزو ارجمند فرزند انوشیروان و برادرزاده داریوش ارجمند در هفتم فروردین‌ماه سال ۱۳۵۴ در محله احمدآباد مشهدمقدس دیده به جهان گشود.او خودش را مثل امیریل و امیرسام و بهار نسل دوم ارجمندها خطاب می کند.دوره ابتدایی را با امیریل و امیرسام در دبستان شیخ‌الاسلامی تا کلاس سوم بود و بعد به مدرسه شهرستانی و راهنمایی را در مدرسه شهید مفتح درس خواند پس از آن به هنرستان سینا رفت.او لیسانس بازیگری و کارگردانی از دانشگاه آزاد تهران دارد و بیشتر در مجموعه‌های تلویزیونی ایفای نقش می‌کند.او درباره شروع بازیگریش می گوید از وقتی که یادش می آید یازده ماهه بوده که توسط پدرش روی صحنه تئاتر رفته و در سن سه، چهار سالگی زمانی که پدرش رییس فرهنگ و هنر شهرستان فردوس شده بود در نمایشنامه‌ای از ایشان به نام پریا همراه با کودکان دیگر بازی کرد. او می گوید: “ابتدا از خانواده و با دیدن بازی فرامرز صدیقی در فیلم “دندان مار” به صورت جدی تصمیم گرفتم که بازیگر شوم.”
تقریبا تمام خانواده ارجمند اهل موسیقی هستند و خودش هم اولین سازش ملودیکا بود و بعد هم تمبک و تار و در حال حاضر گیتار می‌نوازد.
در این دوازده سالی که کار حرفه‌ای انجام داده است حدودا سی سریال و پنج فیلم سینمایی بازی کرده است.برزو ازدواج کرده است و همسرش از همکلاسی‌های دانشکده‌اش بوده. حدود ده سال همدیگر را می‌شناختند و دو سال است که ازدواج کرده‌اند البته هنوز فرزند ندارند و همسرش گریم و طراحی صحنه خوانده است و بازیگر نیست.
او از دار دنیا فقط یک خواهر دارد و با او نیز رابطه بسیار خوبی دارد بهار بازیگر توانایی است البته در عرصه تئاتر او لیسانس فلسفه دارد و با معلومات بالا و آموخته‌هایش از پدر روی صحنه همیشه عالی بوده و در سن سیزده سالگی بهترین بازیگر جشنواره تئاتر فجر شد.

در سال ۱۳۷۲ سه ماه شاگرد داریوش ارجمند در مدرسه بازیگری کانون خورشید مشهد بوده است .

برزو ارجمند که هر روز به اعتبارش در تلویزیون افزوده می شود گفته است که او بیشتر یک بازیگر تلویزیون است. او اعتقاد دارد به دنبال نقشی است که فقط مال خودش باشد.دوست ندارد تیپ بازی کند و خندادن مردم را در تیپ سازی نمی داند. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:, :: 23:14 :: نويسنده : پیام عب

http://iranom.loxblog.com/ 

بزرگ‌ترها می‌گویند كاش وقتی ما هم بچه بودیم عمو پورنگ داشتیم. چرا این جمله را می‌گویند؟ همه در این جمله متفق‌القول‌اند. شاید اینها...
تنفر از ربات‌های مجری‌نگار و کارتون‌های بی‌روح این زمانه
كارتون‌های قدیم را با دست می‌كشیدند. الان رایانه این كار را می‌كند. دست روح دارد. این روح به كارتون منتقل می‌شود، اما یك ماشین كه روح ندارد...
علاقه بسیار کودکان به عمو پورنگ بر هیچ کسی پوشیده نیست. بسیاری از کودکان امروزی تحت تاثیر این مجری محبوب قرار دارند. البته این مجری محبوب نیز سعی می‌کند از این محبوبیت خود در زمینه آموختن بسیاری از مسائل ضروری به کودکان استفاده کند.البته نکته مهمی‌که درروشهای عمو پورنگ برای آموزش کودکان وجود دارد این است که او به شکل مستقیم عمل نمی‌کند. اسم اصلی‌ عمو پورنگ داریوش فرضیایی است. عمو پورنگ بیش از ده سال است که در تلویزیون برای کودکان به اجرای برنامه می‌پردازد.
/درباره عمو پورنگ/
داریوش فرضیایی متولد اول مرداد 1355 تهران و دارای مدرك كارشناسی گرافیك است. از 21 سالگی وارد رادیو شد و سال 78 با برنامه «تورنگ و پورنگ» توانایی‌هایش را در حوزه اجرا برای كودكان به اثبات رساند.
آقای فرضیایی مجری است که گفته می‌شود برای اجرای برنامه اش از كتاب‌های روان‌شناسی كمك می‌گیرد. مثل کتابهای ژان پیاژه که در كتاب‌های او درباره احساسات كودكان و روش‌های تربیتی توضیح داده شده است.
عمو پورنگ اگرچه نتیجه تحقیقات برخی موسسات مثل صدا و سیما را هم می‌خواند. امابه نظر خودش بهترین روش شناختی، روش عملی یعنی مشاهده‌های عینی است. همچنین مشاوره با پدر و مادرها خیلی به او کمک می‌می‌كند. عموپورنگ یکی از راز های موفقیتش را درارتباط با کودکان در این می‌داند که از برخوردهای روزمره‌اش با آنها كمك می‌گیرد. به نظر او اینها از كتاب‌های گردآوری شده واقعی‌تر هستند.

بقیه اش در ادامه مطلب ونظریادتون نره...........

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:, :: 17:30 :: نويسنده : پیام عب

 

وی در كوی كارمندان مشهد به دنیا آمد، که محله ای كارمند نشین بود و از نظر او دوران كودكیش بی نظیر بود.

یک یا دو ساله بود كه به تهران آمد. دوره ی دبستان را در تهران، دوره ی راهنمایی را در نیشابور، دبیرستان را در مشهد و دانشگاه را در مقطع كارشناسی بازیگری در تهران گذراند.

در تهران هم زمان با دانشگاه به مدرسه ی سمندریان رفت، كلاس های آنجا کمک بزرگی برای او بود. همچنین در دانشگاه با همكلاسیهایش كه با آرزوهای بیكران آمده بودند كار تئاتر و نمایش انجام داد.
از جمله همکلاسی های آقای بهداد می توان به مجید صالحی ، شهرام حقیقت دوست ، کیهان ملکی ، نگار فروزنده و یوسف تیموری اشاره کرد. او همراه با تحصیل در یک شرکت ساختمانی نیز مشغول به کار بوده است.
ابتدا قرار بود ، رامبد جوان که از دوستان تئاتری حامد بوده ، در فیلم "آخر بازی" ایفای نقش کند ، اما به دلیل مشغله ای که داشت او حامد را به جای خود پیشنهاد کرد و همایون اسعدیان نیز این ریسک را پذیرفت و این آغاز حضور او در سینما بوده است.
او که دو سال از برادرش "حسام" ، بزرگتر است ، عاشق بازیگری است و می گوید هرچند که بعضی اوقات فقط به خاطر مسائل مالی بازی کرده است اما گاهی نیز اتفاق افتاده که بدون پول ایفای نقش کرده. از جمله در فیلم "تسویه حساب" و "محاکمه در خیابان" و "موج سوم" حضور افتخاری داشته است.
وی که همیشه یک دیوان حافظ همراه خود دارد ، در هنگام حرف زدن بسیار پر انرژِی وبی قرار است و کمی هم به قول خودش ، دیوانه!!! از همین رو می گوید که : "می ترسم وقتی پیر می شوم به جنون برسم و بچه هایم حوصله ی من را نداشته باشند." . با همه ی اینها او با صراحت می گوید که با یک روانشناس رابطه دارد و با او مشورت می کند.
آقای بهداد عاشق و شیفته ی "مارلون براندو" است و حتی پسترهایی از او را به در و دیوار خانه اش زده. البته بعضی از بازیگران مانند بهرام رادان هم او را مارلون کبیر در آینده می دانند. وی در میان بازیگران ایرانی نیز عاشق بازی "خسرو شکیبایی" در فیلم "هامون" است. او همچنین "حمید فرخ نژاد" را یکی از استاندارترین بازیگران حال حاضر می داند.
از جمله نقش هایی که به حامد پیشنهاد شده و او نپذیرفته است می توان به نقش "محمدرضا گلزار" در فیلم "آتش بس" و نقش "بهرام رادان" در فیلم "چهار انگشتی" و نقش "نیما شاهرخ شاهی" در فیلم "پارک وی" اشاره کرد. البته در فیلم "دایره گچی قفقازی" استاد سمندریان ، برای بازی رفته اما چون نتوانسته حرف کارگردان را عملی کند ، به جای او "حسن پورشیرازی" جایگزین شده است.
حامد فیلمنامه ای با نام "مرتد" را نیز نوشته و آن را در بانک فیلنامه خانه سینما ثبت کرده و قصد دارد که نقش اول آن را نیز خود ایفا کند.
این بازیگر در دوران نوجوانیش بوکس کار کرده و حتی در گروه سنی خودش در مسابقات نیز شرکت کرده است. از این رو عاشق "محمدعلی کلی" است و می گوید : " او در رینگ شبیه مارلون براندو در سینماست"
از جمله ویژگی های حامد بهداد در دوران کودکی ، شجاعت و غرور اوست که تا حال نیز ادامه داشته. یک نکته ی جالب درباره ی وی این است که او در کلاس سوم راهنمایی سه بار مردود شده است.
از جمله کارهای دیگر حامد بهداد عکاسی کردن است. او در سر فیلم ها از عوامل با زاویه دید خود عکس می گیرد که نمایشگاهی نیز از این عکس ها برگزار کرده است.
حامد در كنار كارهای سینمایی به موسیقی نیز بسیار علاقه داشت و هم‌اكنون به همراه مهران مدیری و محمدرضا گلزار در گروه داركوب مشغول به فعالیت است. وی موسیقی را آرامشی برای روح می‌داند و معتقد است به وسیله موسیقی می‌توان بهترین لحظات را ایجاد كرد. او می‌گوید: "خیلی وقت بود كه دلم می‌خواست با تمامی كسانی كه به من لطف داشته‌اند، دیداری از نزدیك داشته باشم و با خودم فكر كردم بهترین فرصت همكاری با داركوب است."

بقیه در ادامه مطلب ونظر یادتون نره............

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:, :: 17:14 :: نويسنده : پیام عب

http://iranom.loxblog.com/ 

* شما این روز‌ها با دو فیلم روی پرده بوده‌اید؛ یکی «انتهای خیابان هشتم» و دیگری «نارنجی‌پوش». خودتان هم می‌دانید که تفاوت این دو فیلم با هم از زمین تا آسمان است. حال و هوای حامد بهداد در این روز‌ها شبیه کدام‌یک از این نقش‌هاست؟ «موسی» در «انتهای خیابان هشتم» که شخصیتی درون گرا و تنهادارد یا «حامد آبان» در «نارنجی‌پوش» که بسیار برون‌گرا و هیجانی است؟

واقعا نقش‌ها سایه‌ای از احساس ما را در خودشان منعکس می‌کنند. در حالی‌که ظاهراً آن‌چنان هم به هم ربطی ندارند. گاهی زبان فیلم برای بیان کردن مشکلات جامعه باید طنز باشد (مثل نارنجی‌پوش) گاهی هم می‌توان با تلخی (مثل انتهای خیابان هشتم) به سمت آن رفت. قبول کنید که جامعه هم تلخ‌کامی‌های زیادی به بار آورده و هنرمند وارسته به سختی می‌تواند از زیر یوغ این تلخی‌ها جان سالم به در ببرد. اما به هرصورت هردوی آن‌ها زیباست. بنده هم بسته به لحن زبان کارگردان شکل و رفتار خود را منطبق می‌کنم تا در جهت روایت فیلم قرار بگیرم.

* خیلی‌ها بازی شما در «نارنجی پوش» را هیجانی و با اکت‌هایی بسیار بیرونی دانستند که به نظر گل درشت و اغراق آمیز می‌آمد. خودتان در مرد این انتقاد چه فکر می‌‌کنید؟ بازیتان در این فیلم بیرون زده یا نه؟

من برای «نارنجی‌پوش» هیجان و انرژی زیادی گذاشتم تا از درصد شعف موجود در فیلم کم نشود. اتفاقاً «نارنجی‌پوش» زبان جالبی دارد. مثل زبان «اجاره‌نشین‌‌ها». مهرجویی دارد تلخ کامی جامعه را به زبان طنز بیان می‌کند. به خاطر همین اگر اندکی بتوانی در جهت روایت فیلم قرار بگیری و به‌‌ همان طنز ب‌پردازی، راه دوری نخواهی رفت. فقط در «اجاره نشین‌ها» با یک جامعه‌شناسی گسترده طرفیم که به مدیریت کلان جامعه توسط فیلم نقد وارد می‌شود. اما در «نارنجی پوش» از تجدید نظر درباره مدیریت خود به جامعه مرتبط می‌شوید. لحن آن‌ها در جایی مشابه و در جایی متفاوت است.

* شما لحن «اجاره نشین‌ها» را برابر با لحن «نارنجی‌پوش» می‌دانید؟

«اجاره‌نشین‌ها» در واقع لایه‌برداری از طبقات اجتماع است و طنزی است دال بر جامعه‌ای گسترده. در «اجاره‌نشین‌ها» از کثرت به فرد می‌رسیم. اما در «نارنجی پوش» مستقیماً با فرد سروکار داریم. در «اجاره نشین‌ها» با یک بحران جدی مدیریت مواجه‌ایم که قرار است انسان مدنی را تحت لوای شهروند پوشش دهد که کار به‌‌ همان فاجعه‌ای می‌رسد که دیدید.

بقیه در ادامه مطلب ونظریادتون نره.............

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:, :: 17:2 :: نويسنده : پیام عب

http://iranom.loxblog.com/

بیوگرافی زنده یاد حسین پناهی

حسین پناهی در ۶ شهریور ۱۳۳۵ در روستای دژکوه از توابع شهر سوق از توابع شهرستان کهگیلویه زاده شد. پس از اتمام تحصیل در بهبهان به توصیه و خواست پدر برای تحصیل به مدرسه آیت‌الله گلپایگانی رفت و بعد از پایان تحصیلات برای ارشاد و راهنمایی مردم به محل زندگی‌اش بازگشت. چند ماهی در کسوت روحانیت به مردم خدمت کرد تا اینکه زنی برای پرسش مساله‌ای که برایش پیش آمده بود پیش حسین رفت و از حسین پرسید که فضله موشی داخل روغن محلی که حاصل چند ماه زحمت و تلاشم بود افتاده‌است، آیا روغن نجس است؟ حسین با وجود اینکه می‌دانست روغن نجس است (بنا بر نظر فقها در چنین شرایطی روغن جامد نجس نمی‌شود و این ادعا که ایشان روغن را نجس می‌دانست نیاز به منبع و رفع ابهام دارد.)، ولی این را هم می‌دانست که حاصل چند ماه تلاش این زن روستایی، خرج سه چهار ماه خانواده‌اش را باید تامین کند، به زن گفت نه همان فضله و مقداری از اطراف آنرا در بیاورد و بریزد دور، روغن دیگر مشکلی ندارد. بعد از این اتفاق بود که حسین علی رغم فشارهای اطرافیان، نتوانست تحمل کند که در کسوت روحانیت باقی بماند. این اقدام حسین به طرد وی از خانواده نیز منجر شد. حسین به تهران آمد و در مدرسهٔ هنری آناهیتا چهار سال درس خواند و دوره بازیگری و نمایشنامه‌نویسی را گذراند .

بقیه در ادامه مطلب و نظریادتون نره............ 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:, :: 16:54 :: نويسنده : پیام عب

نام «علیرضا خمسه» که به میان می آید حس نوستالژی از بازی های کمدی و شیرین اش در فیلم هایی چون «دو نفر و نصفی»، «مهریه بی بی»، «جیب برها به بهشت نمی روند»، «روز باشکوه» و «آپارتمان شماره ۱۳»، در ذهنمان نقش می بندد.اما این بازیگر سینما و تلویزیون سال گذشته با بازی در فیلم سینمایی «بیست» ساخته «عبدالرضا کاهانی»، در نقشی جدی حضور متفاوتی داشت که تماشاگران و منتقدان را شوکه کرد. همین حضور متفاوتش نیز برای او سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را، در جشنواره فیلم فجر به همراه آورد. خمسه هم اکنون نیز با مجموعه تلویزیونی «شب هزار و یکم» و بازی در نقش «دکتر فرنور»، میهمان شبکه اول سیماست.به بهانه حضورش در این مجموعه با وی گفت وگویی داشتیم.

* ملاک هایتان برای انتخاب نقش «دکتر فرنور» چه بود که پذیرفتید در این مجموعه بازی کنید؟

** به طور معمول بازیگران دنبال حضور در نقش های متفاوت هستند، یعنی نقش هایی که جدید و جذاب برایشان باشد. مجموعه «شب هزار و یکم» اولین نقش جدی ام است که به من پیشنهاد شد، از آن جا که کار در اثری متفاوت برایم جذاب بود، علاقه مند بودم که یک بار تجربه کنم تا ببینم حضور در این ژانر (گونه) چگونه است.البته نظری در رابطه با حضورم در این مجموعه ندارم. صبر می کنم تا ببینم تماشاگران چه نظری در رابطه با این حضورم دارند.

* فیلم نامه «شب هزار و یکم» چه ویژگی های بارزی داشت؟

** قصه، قصه آدم هایی است که بعد از یک مقطع زمانی، به دلایلی بازگشتی به تجربیات و خاطرات گذشته خود دارند. متفاوت بودن نقش بیشتر برایم جذابیت داشت.

* از شخصیت دکتر و ارتباطی که با نقش برقرار کردید صحبت کنید؟

** شخصیت «دکتر فرنور» ویژگی های خاص خود را داشت؛ آدمی بود که گذشته ای داشت که در فلاش بک ها شاهدش هستیم و بعد یک زندگی جدیدی را با خانواده تجربه می کند. صاحب همسر و دو فرزند دختر و پسر است که دختر او خارج از کشور تحصیل می کند. همه این موارد باعث شد که به کمک کارگردان، یک تنوع شخصیتی و طیف رنگی برای این شخصیت طراحی کنم. 

بقیه در ادامه مطلب.......

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:, :: 16:40 :: نويسنده : پیام عب

http://iranom.loxblog.com/ 

بیوگرافی علیرضا خمسه

علیرضا خمسه در ۹ بهمن ماه سال ۱۳۳۱ در تهران به دنیا آمد. وی فارغ التحصیل رشته روانشناسی از دانشگاه شهید بهشتی است.او در سال ۱۳۵۷ به فرانسه رفت و یک سال و نیم در مدرسه ون سن، آتلیه اگوستوبوال و آتلیه سیته یونیور سیته پاریس، دروه‌های مربوط به پانتومیم، حرکات بدنی و بازیگری را فرا گرفت . در سال ۱۳۵۹ به ایران بازگشت و در سال ۱۳۶۰ برای اولین بار مقابل دوربین سینما رفت و در فیلم « مرگ یزدگرد » بازی کرد. نوع خطوط چهره خمسه و تسلط او بر حرکات صورت ( میمیک ) و نرمی ای که در حرکات بدن او وجود دارد، از همان ابتدای ورود او به حیطه بازیگری، توجه کارگردان‌های کمدی ساز را به خود جلب کرد و بعد از فیلم جدی « مرگ یزدگرد » برنامه سازان تلویزیون سراغ او رفتند و در برنامه‌هایی مانند « نوروزنامه » ، « هوشی و موشی » ، « بورزید و بخندید » ، « حواستو جمع کن » و « نگاه سوم » با اجرای قطعات نمایشی طنز در بین مخاطبان تلویزیون جایگاه ویژه‌ای پیدا کرد .در سال ۱۳۶۷، خمسه در فیلم پرفروش « روز باشکوه » ساخته کیانوش عیاری در کنار « علی نصیریان » « ایرج طهماسب » و « گوهر خیراندیش » بازی کرد . هر چند این فیلم از سوی تماشاگران با اقبال خوبی روبه رو شد اما بازی در مجموعه تلویزیونی « هوشیار و بیدار » که سال ۱۳۶۷ از تلویزیون پخش شد، خمسه را بین مخاطبان عام و خاص کوچک و بزرگ به شهرت خاصی رساند و او را محبوب همه کرد . درهمان سال که کیومرث پوراحمد فیلم خوب « لنگرگاه » را ساخت، خمسه در نقشی کاملا متفاوت در آن ظاهر شد . او در این فیلم، نقش « حمزه » را بازی می‌کرد که در یک مسافرخانه در شهربندرعباس کار می‌کرد و پناهگاه دونوجوانی شده بود که از تهران گریخته و به بندرعباس رفته بودند . نوع بازی و بیان لهجه خمسه، او را به یکی از دوست داشتنی‌ترین شخصیت‌های فیلم تبدیل کرد .

در سال ۱۳۶۹ با بازی در فیلم « آپارتمان شماره ۱۳ » به کارگردانی یدالله صمدی در کنار زنده یاد « جمشید اسماعیل خانی » صفحه جدیدی در بازی کمدی او گشوده شد . در این فیلم، خمسه صاحب آپارتمانی در تهران بود که برای فروش آن از کرمان به تهران آمد . او با بیان خوب لهجه کرمانی و بازی روان خود توانست جایزه بهترین بازی ار از جشنواره پیونگ یانگ کره شمالی در سال ۱۹۹۲ از آن خود کند . این فیلم جشنواره نامزد ۷ سیمرغ بود و برنده ۲ سیمرغ نیز شد .بقیه در ادامه مطلب ونظریادتون نره............

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:, :: 16:29 :: نويسنده : پیام عب

http://iranom.loxblog.com/ 

نام : سید جواد
نام خانوادگی : رضویان
تاریخ تولد : 6/5/1353
مدرک تحصیلی : لیسانس نقاشی

جواد رضویان از سال ۷۳ در عرصه بازیگری مشغول به کار شده است. ولی با مجموعه طنز پاورچین به کارگردانی مهران مدیری به موفقیت رسید و در جایزه بزرگ این موفقیت را تکرار کرد.
جواد رضویان یکی دو تجربه کارگردانی هم داشته که البته نتوانست در این زمینه موفقیتهایی که در عرصه بازیگری بدست آورده بود را تکرار کند. وی تاکنون در چند تله فیلم نیز بازی کرده و تا به حال چند آلبوم نیز بیرون داده است که آخری آن کاری با نام لحاف دوزی است.

زندگی خصوصی (خواهشا با خلوص نیت پاک متن زیر را بخوانید) :
مرد خوش خنده ی مجموعه های طنز سید جواد رضویان بچه سلسبیل است و از طرف مادری یزدی است و از طرق پدری قمی و اصالتا یزدی است.
فارغ التحصیل رشته ی نقاشی است و درسش خوب بوده اما در دوره ی راهنمایی یا باید از سردخانه ها بیرون می کشیدنش یا از زیر تابوت شهدا چون عاشق اعزام به جنگ بود.
در ثلث سوم امتحانات سال دوم راهنمایی هم شرکت نکرد تا یکضرب مردود شود. (دمش گرم)
رضویان هم اکنون بازیگر و کارگردان پر طرفداری است اما به بعضی از همکارانش آلرژی دارد – نسبت به سیامک انصاری و مهران مدیری و رضا عطاران آلرژی وحشتناکی دارد و نمی تواند بدون آنکه بخندد روبرویشان بازی کند !
دارای یک دختر و یک طوطی برزیلی می باشد و عاشق رنگ نارنجی است. به طور اتفاقی وارد این رشته شده و سال اول دانشگاه با مهران غفوریان و امیر غفارمنش و بیژن بنفشه خواه همکلاس بوده و به کمک آنها وارد این رشته شده است.
سبک نقاشی اش الیستراسیون است سبک تصویر سازی کودک (به نظر سبکه با کلاسی میاد – اسمش که قشنگه)

=============================================

نام اصلی : جواد
نام اصلی خانوادگی : رضویان
تاریخ تولد : ۶/۵/١٣۵٣
مدرک تحصیلی : لیسانس نقاشی
..................................................
جواد رضویان یکی از بازیگران معروف و مشهور متولد ۱۳۵۴ است . از سال 73 در عرصه بازیگری مشغول به کار شده .در مجموعه های متعددی از جمله سیب خنده ،دلبندم و باغچه مینو... شرکت کرد با مجموعه سیب خنده به تلویزیون آمد. ولی با مجموعه طنز پاورچین به کارگردانی مهران مدیری به موفقیت رسید و در جایزه بزرگ این موفقیت را تکرار کرد . یکی دو تجربه کارگردانی هم داشته که البته نتوانست در این زمینه موفقیتهایی که در عرصه بازیگری بدست آورده بود را تکرار کند. وی تاکنون در چند تله فیلم نیز بازی کرده و تا به حال چند آلبوم نیز بیرون داده است که آخری آن کاری با نام لحاف دوزی است .

زندگی شخصی
مرد خوش خنده ی مجموعه های طنز سید جواد رضویان بچه سلسبیل است و در تاریخ 6 مرداد 1353 به دنیا آمده .از طرف مادری یزدی است و از طرق پدری قمی و اصالتا یزدی است ...فارغ التحصیل رشته ی نقاشی است و درسش خوب بوده اما در دوره ی راهنمایی یا باید از سردخانه ها بیرون می کشیدیدش یا از زیر تابوت شهدا چون عاشق اعزام به جنگ بود . در ثلث سوم امتحانات سال دوم راهنمایی هم شرکت نکرد تا یکضرب مردود شود . برای اعزام به جبهه به آموزش نظامی رفت اما قطعنامه ی 598 پذیرفته شد و ... رضویان هم اکنون بازیگر و کارگردان پر طرفداری است اما به بعضی از همکارانش آلرزی دارد ... نسبت به سیامک انصاری و مهران مدیری و رضا عطاران آلرزی دارد و نمی تواند بدون آنکه بخندد روبرویشان بازی کند ! دارای یک دختر و یک طوطی برزیلی می باشد و عاشق رنگ نارنجی است . به طور اتفاقی وارد این رشته شده و سال اول دانشگاه با مهران غفوریان و امیر غفارمنش و بیزن بنفشه خواه همکلاس بوده و به کمک آنها وارد این رشته شده . سبک نقاشی اش الیستراسیون است سبک تصویر سازی کودک .

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:, :: 15:10 :: نويسنده : پیام عب

http://iranom.loxblog.com/ 

این هم عکس بازیگر وکارگردان توانا مهران مدیری............

نظریادتون نره..............

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:, :: 15:2 :: نويسنده : پیام عب

 • متولد دی ماه سال ۱۳۴۰، پدر و مادرش اراکی هستند اما او در تهران به دنیا آمد.
• پدرش کارمند وزارت نیرو است و مهران آخرین فرزند یک خانواده شش نفره، او سه برادر بزرگ تر از خود دارد.
• بزرگ ترین برادرش از پیانیست های قابل است و برادر دومش نقاش و گرافیست. در خانواده مدیری هنر اهمیت فراوانی دارد.
• از پنج سالگی با موسیقی آشنا شد و از ۱۲ سالگی تنها به موسیقی کلاسیک گوش می داد. او یکی از کامل ترین آرشیوهای موسیقی کلاسیک را دارد.
• در کودکی زیاد شر و شور نبود اما بسیار کنجکاو بود، به طوری که در غیاب برادرش به اتاق او می رفت و تمام کتاب های نقاشی اش را زیر و رو می کرد.
• برادر نقاشش (حمید) در سوئد زندگی می کند. هنر و ادب موجب شد تا مهران تاثیر فراوانی از او بگیرد.
• اولین تئاتر زندگیش را در دبستان بازی کرد. او در این تئاتر نقش لوطی را به خوبی ایفا کرد تا نشان بدهد که هنر در خونش است.
• همواره به دنبال تجربه و مطالعه بود به طوری که آشنایی با کارهای «سالواتور دالی» تاثیر زیادی بر روی او گذاشت که آثار آن هنوز هم در مهران مشهود است.
• در شانزده سالگی جذب تئاتر شد و اولین کار حرفه ای اش را تمرین کرد اما این کار هرگز بر سر صحنه نرفت اما موجب شد تا او بیشتر با تئاتر آشنا شود.
• همه با حضورش در عرصه هنر موافق بودند. هنوز هم اعضای خانواده اش بهترین کارشناسان و منتقدان کارهایش هستند.
• با مدرک دیپلم علوم انسانی سال ۱۳۶۱ به رادیو رفت و در این رسانه ملی به فعالیت پرداخت.
• مدت شش، هفت سال گوینده و بازیگر یکی از مجموعه های پرطرفدار رادیو به نام «داستان شب» بود.
• همزمان با کار رادیو از فعالیت های تئاتر غافل نمی شد و چند نمایش را به روی صحنه داشت، کار گویندگی باعث کامل شدن صدای او شد.
• سال ۱۳۶۶ اولین تئاتر طنزش را بازی کرد. این تئاتر که «پانسیون» نام داشت در تئاتر مولوی روی صحنه رفت.
• در اواخر ۱۳۷۱ در نمایشی در نیاوران، نصرا… رادش، سلیمانی فرد و صیادی را کشف کرد که بعدها در بسیاری از کارها با او همکاری داشتند.

بقیه اش در ادامه مطلب ونظریادتون نره.................

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:, :: 14:34 :: نويسنده : پیام عب

مهدی سلوکی در 14 خردادماه سال 1361 در اصفهان به دنیا آمد، پدرش افسر نیروی هوایی ارتش و اصالتا تهرانی است، زمانی که مهدی به دنیا آمد، سرهنگ سلوکی مامور به خدمت در پایگاه هشتم شکاری نیروی هوایی در اصفهان بود و به همین دلیل شناسنامه‌اش را در اصفهان گرفتند پس از پایان ماموریت پدر به همراه خانواده به تهران بازگشت و در محله نارمک تهران سکنی گزید.
مادر او اصالتا اراکی است، فرزند اول خانواده محمد در سوم اسفندماه سال 1358 به دنیا آمد، او مجری شبکه تهران است. خانواده سلوکی‌ها اصیل و متعصب و مذهبی‌اند. پدر و مادر هر دو تحصیلکرده و اهل فرهنگ و هنر بودند.
دوران کودکی مهدی مثل بقیه پسر بچه‌ها، به شیطنت گذشت، در مجتمع مسکونی پایگاه هشتم شکاری مهدی اغلب اوقات با همراهی برادرش مشغول بازی‌های کودکانه بود.
مهرماه سال 1367، مهدی به کلاس اول رفت، از آنجا که محمد در کلاس پنجم همان دبستان درس می‌خواند، دیگر بچه‌های مدرسه حریف شیطنت‌های او نمی‌شدند. مهدی بسیار باهوش و با استعداد و پرحافظه بود، اما به خاطر همان شیطنت‌ها فرصت کمتری برای درس خواندن می‌گذاشت و همیشه شب امتحان برای نمره زحمت می‌کشید! برادرش هم به او کمک می‌کرد و این روال در دوران راهنمایی هم ادامه داشت تا این‌که وارد دبیرستان شد. مهدی هنرستان و رشته گرافیک را برگزید در حالی که در کودکی خود و خانواده‌اش آرزوی مهندسی، خلبانی و پزشکی داشتند. او در هنرستان مالک اشتر تهران، درس خواند و در همین مقطع هم بود که جذب کار هنری و تلویزیونی شد تا آنقدر سرش شلوغ شود که
دیگر زیاد به درس‌ها نرسد. البته مسیر آینده‌اش را هم انتخاب کرده بود و گرافیک دیگر به کارش نمی‌آمد. او سال 79 دیپلم گرافیکش را گرفت و دیگر تمام وقت روی کار هنری و حرفه‌ای زوم کرد و انرژی گذاشت.
پس از پایان دوران خدمت سربازی و در شرایطی که چند مجموعه بازی کرد و چند برنامه را به عنوان مجری در کارنامه داشت، احساس کرد که در دانشگاه باید شرکت کند، به همین دلیل برای کنکور خواند و در رشته بازیگری دانشگاه آزاد اراک قبول شد، منتهی حجم بالای کار و کمبود وقت اجازه داد، او تا لیسانس پیش برود. گفتنی است مهدی سلوکی نقاشی چیره‌دست است.
درباره او می‌گویند: همیشه معلم‌ها و ناظم‌ها از دستش شاکی بودند و هر روز یک جای بدنش درد می‌کرد تا اجازه بگیرد و به منزل برود! دیگر همه دستش را خوانده بودند، اما مهدی آنقدر طبیعی نقش بازی می‌کرد که اصلا جرقه بازیگر شدنش هم توسط یکی از معلمان زده شد و روزی به او گفت: تو بهتر است بروی هنرپیشه شوی!


بقیه اش را در ادامه مطلب .........................

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:, :: 13:41 :: نويسنده : پیام عب

 عکس بازیگر سینما وتلویزیون مهران غفوریان.........

http://iranom.loxblog.com/

این عکس بازیگر توانا مهران غفوریان............

http://iranom.loxblog.com/

این هم عکس پسر مهران غفوریان..............

نظریادتون نره.................

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:, :: 13:38 :: نويسنده : پیام عب

«مهران غفوریان» یک نام فراموش‌نشدنی در هنر ایران به ویژه وادی طنز است، اوج محبوبیت او بر می‌گردد به سریال زیر آسمان شهر و آن تیم هنری که چند ماه برنامه‌هایشان روی آنتن بود و خنده را بر لبان ایرانی‌ها می‌نشاند. از قدیم گفته‌اند «پهلوان زنده را عشق است» زمانی که در اوج محبوبیت بود، همه به دنبال او می‌رفتند و می‌خواستند عکسی، گفتگویی، حتی در حد چند خط از او کار کنند، اما بعدها که نبود، دیگر کسی مهران را به یاد نمی‌آورد. اما ای کاش که به یاد نمی‌آوردند، بلکه پا را فراتر گذاشتند و انواع و اقسام شایعات را برایش درست کردند. با این ستاره هنر ایران به گفتگو نشستیم، او می‌خواهد برگردد. روحیه‌اش را به دست آورده و می‌خواهد با دستی پر، به دوران پر فروغ گذشته‌اش بازگردد. مهران غفوریان این روزها در کنار دیگر فعالیت‌هایش به ورزش هم می‌پردازد، او حالا عضو تیم والیبال هنرمندان است و تمریناتش را به طور مستمر انجام می‌دهد. مهران گفت و ما نوشتیم… با بازیگری که هیچ وقت فراموش نمی‌شود، چرا که در ذهن مردم نشسته است. راستی او هنوز عادت خود را ترک نکرده است، با لبخند پاسخ می‌دهد و شوخی‌های جالبش را فراموش نکرده است.

خارج از ایران

شاید از من بپرسید که کجا هستم؟ حالا خوشحالم در دفتر شما هستم و جا دارد همین ابتدا از دوست خوبم هرمز شجاعی‌مهر تشکر کنم که مرا به دفتر نشریه دعوت کرد.از او می پرسیم که مردم دوستت دارند و بی مقدمه می گوید: یکی از خصوصیات مردم ایران این است که وقتی در دل آنها بنشینی به این راحتی‌ها از دلشان نمی‌روید، تو دل مردم رفتن کار سختی است، و وقتی هم که وارد دلشان شوید باز هم بیرون آمدن مشکل است، خوشحالم که شما مرا جزو این گونه افراد می‌دانید. صحبتم را باید این‌گونه کامل کنم، اصولا مردم دو دسته از بازیگران را دوست دارند. عده‌ای که آنها را می‌خندانند و عده‌ای دیگر که گریه‌‌شان را در می‌آورند، در واقع آن دست بازیگرانی که با احساسشون بازی می‌کنند. من مدت‌هاست که دیگر مثل سابق پررنگ نیستم، اما هرگاه مرا می‌بینند ابراز علاقه می‌کنند… اما کجا هستم؟ مدتی بود که خارج از کشور زندگی می‌کردم و طی این مدت شایعات زیادی درباره من بر زبان‌ها جاری شد، همین چند روز پیش، با پسرخاله‌ام در اینترنت چرخی زدیم و از شنیدن این شایعات شاخ در آوردم… به امید خدا از چندی بعد، طرحی را با کمک سروش صحت دارم که یا از شبکه اول و یا شبکه سوم پخش خواهد شد. البته هنوز در مراحل پیش تولید و تکمیل فیلمنامه هستیم، خدا بخواهد کمتر از دو ماه دیگر آن را مقابل دوربین می‌برم. از آنجا که توقع مردم از من بالاست، دلم می‌خواهد با خیالی آسوده و با فکر و تامل این کار را جلوی دوربین ببرم.

آقا مهران کجایی؟ 

بقیه در ادامه مطلب ونظریادتون نره...............

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:, :: 13:26 :: نويسنده : پیام عب

مهران غفوریان متولد ۳ شهریور ۱۳۵۳ در خیابان مولوی تهران است ، یک پسر دارد ، به دلیل ماموریتهای پدرش ۷ سال در سیرجان زندگی کرده ، پدرش سالها افسر نیروی دریایی بوده همچنین طبع لطیفی داشته و اهل خطاطی و آواز و نواختن ساز و نقاشی و … بوده که در سال ۱۳۷۲ فوت کرده، غفوریان به مادرش علاقه فراوانی دارد ، یک برادر به نام مهدی دارد که آهنگساز است و ۵ سال از وی بزرگتر است ، بسیار مهربان و با گذشت است ، مهران مدیری را بسیار دوست دارد ، به زیارت امام رضا و همچنین عزاداری برای امام حسین علاقه فراوانی دارد، لیسانس نقاشی دارد ، با مجموعه حرف تو حرف شناخته و با مجموعه زیر آسمان شهر محبوب شد ، او کمربند مشکی کاراته دارد ،وی به تازگی فروشگاه آجیل و شیرینی نیز افتتاح کرده.

فیلم شناسی

* ۱۳۸۹: من پلیس نیستم (مهران غفوریان)
* ۱۳۸۹: رفیق فابریک (علیرضا نجف زاده)
* ۱۳۸۹: سه نفر روی خط (خسرو ملکان)
* ۱۳۸۹: پیتزا مخلوط (حسین قاسمی جامی)
* ۱۳۸۸: بی ستاره (بهمن گودرزی)
* ۱۳۸۸: شیر و عسل (آرش معیریان)
* ۱۳۸۸: حلقه‌های ازدواج (شاهین باباپور)
* ۱۳۸۸: میش (مجید صالحی)
* ۱۳۸۸: فوتبالی ها (سیامک خواجه وند)
* ۱۳۸۷: پرواز مرغابی ها (علی شاه حاتمی)
* ۱۳۸۷: توهم (اکبر منصورفلاح)
* ۱۳۸۵: دختر میلیونر (اکبر خامین)
* ۱۳۸۵: کلاهی برای باران (مسعود نوابی)
* ۱۳۸۵: زن بدلی (مهرداد میرفلاح)
* ۱۳۸۳: انتخاب (تورج منصوری)
* ۱۳۸۳: شارلاتان (آرش معیریان)

مجموعه‌های تلویزیونی

۱۳۹۰ – راه در رو – سعید آقاخانی
۱۳۸۹ – زن‌بابا – سعید آقاخانی
۱۳۸۸ – عید امسال – سعید آقاخانی
ارث بابام – جواد رضویان
زیر آسمان شهر ۴ – مهران غفوریان
زیر آسمان شهر ۳ – مهران غفوریان
زیر آسمان شهر ۲ – مهران غفوریان
۱۳۸۰- زیر آسمان شهر – مهران غفوریان
این چند نفر – مهران غفوریان 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
شنبه 14 مرداد 1391برچسب:, :: 15:58 :: نويسنده : پیام عب

http://iranom.loxblog.com/ 

 

این هم عکس جوانی مهران رجبی.........

نظریادتون نره...............

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
شنبه 14 مرداد 1391برچسب:, :: 15:22 :: نويسنده : پیام عب

http://iranom.loxblog.com/ 

 

واقعا بازیگر توانایی است......

نظریادتون نره..................

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
شنبه 14 مرداد 1391برچسب:, :: 15:15 :: نويسنده : پیام عب

دوست ندارم زیادی جدی باشم به قول کیانوش عیاری برای رفاقت با او تنها به هفت دقیقه نیاز است، اما شاید بشود گفت درهمان برخورد اول این اتفاق می افتد و نیازی به هفت دقیقه نیست.مهران رجبی بازیگر محبوب فیلم ها و مجموعه های تلویزیونی است که ایفای نقش نمی کند بلکه با نقش زندگی می کند و زندگی را با نقش جان می بخشد.او با بازی در اولین فیلم خود -کودک و سرباز- نامزددریافت جایزه بهترین بازیگر نقش دوم مرد از هجدهمین جشنواره فیلم فجر شد.

به چه چیزی به مرور پی می برید؟

عظمت خدا.

چه چیزی را برای خود به عنوان «باید» جا انداخته اید؟

امید و امیدواری.

با چه چیز به آرامش می رسید؟

خدمت به دیگران.

چه چیزی را به شدت تکذیب می کنید؟

این که بدی کسی را بخواهم.

این که می گویند…

این که می گویند ناز و شرح حسن
یار ما این دارد آن نیز هم

رنگ و بوی شهرت چگونه است؟

در این حد که مغرور نشویم خوب است.

شانس را چگونه معنی می کنید؟

عده ای آن را تقدیر می دانند و برخی لطف خدا.

چه چیز چراغ راهتان بوده است؟

گذشته و درسهایی که از آن گرفته ام. 

بقیه در ادامه مطلب و نظر یادتون نره.......

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
شنبه 14 مرداد 1391برچسب:, :: 15:12 :: نويسنده : پیام عب

مهران رجبی متولد ۱۳۴۰ در کرج است ،وی فارغ‌التحصیل دوره کارشناسی رشته گرافیک از دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد گرافیک در دانشگاه تربیت مدرس است. اولین حضور در جلوی دوربین را در سال ۱۳۷۶ در مجموعه تلویزیونی “بچه‌های مدرسه همت” تجربه کرد. در سال ۱۳۷۸ با بازی در فیلم سینمایی کودک و سرباز به کارگردانی رضا میرکریمی نخستین کار سینمایی را در کارنامه‌اش ثبت کرد.

فیلم‌شناسی
پرواز مرغابی‌ها (۱۳۸۸)
جایی نزدیک زمین (۱۳۸۸)
حلقه‌های ازدواج (۱۳۸۸)
دیگری (۱۳۸۸)ی
شیر و عسل)(۱۳۸۸
گل بارون (۱۳۸۸)
اخراجیها ۲(۱۳۸۷)
پوست موز (۱۳۸۷)
چار چنگولی (۱۳۸۷)
دلداده (۱۳۸۷)
ده رقمی)(۱۳۸۷)
سفر مرگ (۱۳۸۷)
کلانتری غیرانتفاعی(۱۳۸۷)
باد در علفزار می پیچد (۱۳۸۶)
دوشیزه باران (۱۳۸۶)
روز برمی آید (۱۳۸۵)
سه زن (۱۳۸۵)
قاعده بازی (۱۳۸۵)
کلاهی برای باران (۱۳۸۵)
مینای شهر خاموش (۱۳۸۵)
به آهستگی(۱۳۸۴)
پیشنهاد ۵۰ میلیونی (۱۳۸۴)
جایی در دوردست (۱۳۸۴)
بیدار شو آرزو (۱۳۸۳)
شاخه گلی برای عروس (۱۳۸۳)
مارمولک (۱۳۸۲)
مزرعه آفتابگردان (۱۳۸۲)
تهران ساعت ۷ صبح (۱۳۸۱)
دو فرشته (۱۳۸۱)
رسم عاشق کشی (۱۳۸۱)
روز کارنامه (۱۳۸۱)
صورتی (۱۳۸۱)
ایستگاه متروک (۱۳۸۰)
عزیزم من کوک نیستم (۱۳۸۰)
از کنار هم می گذریم (۱۳۷۹)
زیر نور ماه (۱۳۷۹)
کودک و سرباز (۱۳۷۸)

تلویزیون
بچه‌های مدرسه همت (سیدرضا میرکریمی – ۱۳۷۶)
دوران سرکشی (کمال تبریزی – ۱۳۷۹)
راه بی‌پایان (همایون اسعدیان،۱۳۸۶)
روزگار قریب (کیانوش عیاری ۱۳۸۶-۱۳۸۱)
سه در چهار (مجید صالحی ۱۳۸۷-۱۳۸۶)
مثل هیچ کس (عبدالحسین برزیده – ۱۳۸۷)
چاردیواری (سیروس مقدم – ۱۳۸۸)
خوش نشین ها(۱۳۸۹) 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
موضوعات
پيوندها