بزرگترین وبلاگ علمی وتحقیقاتی وسرگرمی وهنری درآسیا
این وبلاگ اونی هست که شما به دنبالش بودید
جمعه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 22:55 :: نويسنده : پیام عب

توسعه دهندگان نرم افزاری به تازگی قابلیتی را به فروشگاه آنلاین اپل اضافه کردند که به کاربران اجازه میدهد تا با داشتن حساب کاربری اپلیکیشن های مورد نظر خود را پیش از خرید مورد آزمایش قرار دهند.
به گزارش پایگاه خبری فن آوری اطلاعات ایران از Appinsider،سایت ReadWriteWeb تصویری منتشر کرده که در آن محصولات مختلف اپل از جمله iMac و چندین محصول دیگر در حال آزمایش نرم افزار کاربردی فیس بوک بر روی صفحه نمایش خود هستند. این ویژگی ظاهرا با نام Dive Apple عرضه خود را آغاز کرده و در صفحه پروفایل کاربران سایت پست هایی در مورد نرم افزار های تست شده نیز وجود دارد. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
جمعه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 22:48 :: نويسنده : پیام عب

کارشناسان معتقدند استفاده از تلفن همراه باعث سقوط یک فروند هواپیما در جاکارتا شده است.
اگرچه بارها توصیه شده که از تلفن‌های همراه در حین پرواز استفاده نشود، اما باز هم بسیاری از افراد بی‌توجهی می‌کنند. براین اساس چهارشنبه گذشته یک فروند هواپیما در جاکارتا سقوط کرده و کارشناسان معتقدند اختلالات ناشی از سیگنال‌های تلفن‌همراه در سقوط این هواپیما بی‌تاثیر نبوده است.
به گفته یکی از خلبانان اندونزیایی، حتی اگر یک مکالمه در هواپیما صورت بگیرد می‌تواند منجر به وقوع پیوستن یک سقوط باشد.
به گزارش موبنا،خلبان این پرواز هم اعلام کرده که تلفن‌های همراهی که در این پرواز توسط مسافران مورد استفاده قرار گرفته ممکن است باعث سقوط شده باشد.
اگرچه برخی از خلبانان هم معتقدند که تلفن‌‌های همراه مشکلی را برای سیستم ارتباطی هواپیما ایجاد نمی‌کنند، اما عوامل دیگری همچون اشتباهات انسانی، سیستم‌های قدیمی یا از کار افتادن سیستم هشدار می‌تواند دلیل به وجود آمدن چنین مشکلی باشد.
با این حال هنوز مشخص نشده که دلیل این سقوط چه بوده است. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
جمعه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 22:47 :: نويسنده : پیام عب

گوگل موتور جستجوی خود را به نوعی تغییر داده است که بتواند پاسخ سریعی برای پرسشهایی که جستجو می‌شوند فراهم کند و بعد انسانی‌تری برای نتایج ارائه شده فراهم کرده است.
گوگل با استفاده از تکنیکی که از آن به عنوان " نمودار دانش" یاد کرده است که الگوریتمهای سایت را طور تغییر می دهد که نتایج ارائه شده انسانی تر باشند.
این ویژگی ابتدا برای کاربران ایالات متحده و پس مدتی برای کاربران سطح جهان در دسترس خواهد بود.
تلاشهای جدید گوگل برای اصلاح نتایج یافته شده یک موضوع در پی اقدامات اخیر موتور جستجوی "Bing" را به عنوان رقیب صورت گرفته است تا به عنوان نتایج یافته شده برای یک موضوع تنها به فهرستی از آدرسهای الکترونیکی سایتهای دیگر اکتفا نکند.
" Bing " به عنوان موتور جستجوی مایکروسافت ستون تصاویر فوری خود را به عنوان بخشی از تغییر طراحی سایت خود از هفته گذشته راه اندازی کرد.
آمیت سینگال معاون ارشد بخش مهندسی گوگل اظهار داشت: تاکنون این موتور جستجو می توانست تنها کلیدواژه ها را تطبیق دهد بدون اینکه متن و محتوای متن را تشخیص دهد.
وی افزود: واژه های " تاج محل" می تواند معانی مختلفی برای افراد مختلف داشته باشد. این واژه ها می تواند اشاره به یکی از زیبا ترین بناهای جهان یا یک موسیقیدان برنده جایزه گرمی باشد و یا حتی مکان تفریحی در شهر آتلانتیک نیوجرسی یا نزدیک ترین رستوران هندی به محل سکونت شما باشد.
به گزارش مهر براساس اعلام گوگل این "نمودار دانش" به نوعی برنامه ریزی شده است که از 3.5 میلیارد صفت مختلف برای تنظیم نتایج خود استفاده کند به این معنا که می تواند نتایج یک موضوع مورد جستجوی را گروه بندی شده ارائه کند.
گوگل همچنین برای برخی از جستجوها به طور خودکار یک پنجره خلاصه با اطلاعات اصلی درباره موضوع ارائه می کند.
براساس اظهارات سینگال، مرحله بعدی این است که گوگل چگونه می تواند به پرسشهای پیچیده تری چون " 10 دریاچه عمیق آفریقا کدام است ؟" پاسخ دهد.
موتور جستجوی گوگل برای رسیدن به این هدف باید به منابع و عوامل مختلفی با استانداردهای مختلف توجه کند. این نوع جستجوی هوشمندانه و حساب حاشده درحال ضر توسط ولفرم آلفا (Wolfram|Alpha) ارائه می شود.
ولفرم آلفا یک موتور محاسباتی دانش است که توسط ولفرم ریسرچ پایه گذاری شده است این موتور جستجو براساس نرم ‌افزار محاسباتی متمتیکا کار می کند و برخلاف دیگر موتورهای جستجو که معمولا بخشی از یک سایت را در اختیار کاربر می ‌گذارند، ولفرام ‌آلفا این اطلاعات را پردازش کرده و سپس در اختیار کاربر می‌گذارد.
ارائه یک موتور جستجو که بتواند به طور طبیعی به پرسشهای انسانی پاسخ دهد همواره یک هدف در دنیای فناوری بوده است. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
جمعه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 22:33 :: نويسنده : پیام عب

اغلب کارخانه‌های فروشنده لپ تاپ توصیه می‌کنند که تمیز کردن کلی لپ تاپ یک بار در سال بیشتر انجام نشود.
به گزارش افکارنیوز به نقل از عصر ایران، اما کسانی که دایما در سفر هستند نیاز بیشتری به تمیز کردن کامپیوترشان پیدا می‌کنند. نخستین نکته در هنگام تمیز کردن لپ تاپ این است که از پارچه‌های زمخت و زبر و موادی که دارای حلال‌های آمونیاکی هستند خودداری کنید.

انواع گردو خاک و کثافات مانند موی حیوانات و غیره ممکن است به درون کامپیو‌تر شما رفته باشد. خاک سیگار و تفاله‌های ریز از دیگر مواردی است که درون لپ تاپ‌ها پیدا می‌شود!

این‌ها معمولا بر روی صفحه نمایشگر شما و یا درون پورت‌ها می‌نشینند و مشکلاتی را ایجاد می‌کنند. شما برای تمیز کردن لپ تاپ خود به وسایل زیر نیاز دارد: دمنده هوا، پارچه تنظیف پزشکی، محلول نظافت و در آخر یک تکه پارچه کتانی مانند یک تی شرت.

بخش بیرونی:
برای تمیز کردن بخش بیرونی و بدنه لپ تاپ از یک تکه پارچه کتانی استفاده کنید که می‌تواند بخشی از یک تی شرت کهنه و قدیمی باشد. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
جمعه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 22:22 :: نويسنده : پیام عب

هارتموت نیمان صاحب یک آژانس گردشگری در شهر گوتینگن آلمان است.

به گزارش روزگار نو، وی بیش از ۳۰ سال است که علاقمندان آلمانی را به تماشای ایران می‌آورد.

هارتموت نیمان نخستین بار در تابستان سال ۱۳۵۸ به ایران سفر کرد. او حتی در سال‌های جنگ ایران و عراق نیز مسافر راه ایران بود.

در طول این سال‌ها او تصاویر زیادی را از گوشه و کنار ایران تهیه کرده که بخشی از آن‌ها را با هم می بینیم:                                               بی شک کله پاچه یکی از عجیب ترین غذاهای ایرانی برای خارجی هاست 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
جمعه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 22:21 :: نويسنده : پیام عب

دبير انجمن خودروسازان ايران دلايل كاهش توليد خودرو در فروردين ‌ماه امسال را تشريح كرد.

احمد نعمت‌بخش در گفت‌وگو با ايسنا، اظهار كرد: فروردين ‌ماه امسال براي نخستين‌ بار در تاريخ صنعت خودرو كشور در دو دهه‌ اخير شاهد كاهش شديد توليد محصولات بوديم.

وي با بيان اين‌كه قرار گرفتن مجموعه‌اي از عوامل داخلي و خارجي كاهش توليد خودرو را به دنبال داشته است، خاطرنشان كرد: در حوزه ‌داخلي برخي مشكلات در زمينه‌ تامين قطعات موجب توقف مقطعي خطوط توليد برخي محصولات شد.

دبير انجمن خودروسازان ايران ادامه داد: به دليل مشكلات مالي خودروسازان به‌ويژه نحوه عملكرد سيستم بانكي در اين حوزه، پرداخت مطالبات قطعه‌سازان در سال گذشته به تعويق افتاد و از آن‌سو نيز قطعه‌سازان دچار مشكلات نقدينگي براي تامين مواد اوليه شدند.

وي افزود: از سوي ديگر برخي مشكلات خارجي نيز موجب شد ورود مواد اوليه مورد نياز صنعت قطعه تحت‌ تاثير قرار گرفته و هزينه‌هاي واردات مواد اوليه و زمان مورد نياز آن با افزايش قابل توجهي همراه شود.

نعمت‌بخش با بيان اين‌كه نوع برخورد برخي سازمان‌هاي داخلي با بخش توليد نيز از ديگر دلايل كاهش توليد خودرو بوده است، تصريح كرد: به عنوان مثال پليس از اواخر سال گذشته علي‌رغم ابلاغيه سازمان ملي استاندارد ايران شماره‌گذاري وانت نيسان و وانت پيكان به عنوان وانت‌هاي اصلي توليدي كشور را متوقف كرده است. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
جمعه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 19:18 :: نويسنده : پیام عب

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ماهشهر از انهدام یک باند فساد در این شهرستان خبر داد.

 

 

 


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ماهشهر از انهدام یک باند فساد در این شهرستان خبر داد.

رضا ابوالحسنی اظهاركرد: باند بزرگی که اقدام به ارتکاب جرایم متعدد می کردند، با اقدامات به موقع دستگاه قضایی این شهرستان منهدم و اعضای آن دستگیر شدند.


وی افزود: اعضای این باند به سرکردگی شخصی به هویت «غ.ی» اقدام به ارتکاب جرایم متعدد سازمان یافته از قبیل کارچاق کنی، ادعای نفوذ نزد مقامات دولتی، قماربازی، استعمال مواد مخدر و ... می کردند.


ابوالحسنی گفت: در میان اعضای این باند، مامور رده بالا، وکیل دادگستری و افراد سرشناس نیز دیده می شود.


به گفته دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ماهشهر، پرونده در مرحله تحقیقات است و متهم اصلی باند، با قرار قانونی در بازداشت به سر می برد. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
جمعه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 19:13 :: نويسنده : پیام عب

پیرزن ۱۰۱ ساله سوئدی پس از مواجهه با یک دزد در منزل خود، با چوب او را کتک زد و فراری داد.
به گزارش افکار به نقل از فارس پیرزن ۱۰۱ ساله سوئدی که در منزل تنها بوده است،پس از شنیدن صدای زنگ خانه درب را باز می کند.فردی حدودا ۴۰ ساله در آن سوی در خود را مامور پلیس معرفی می کند و به داخل منزل وارد می شود.

پس از بسته شدن در ،پیرزن متوجه می شود که فرد وارد شده به منزلش پلیس نبوده و یک دزد است .دزد به زور پیرزن را به داخل اتاق هدایت می کند تا دست و پای او را بسته و به سرقت مشغول شود اما پیرزن بلافاصله چوب دستی خود را که برای بلند کردن اشیا از آن استفاده می کرد برداشته و ضربه ای به سر دزد می زند.این کار از سوی پیرزن تکرار می شود و در نهایت دزد در میان ضربات متعدد پیرزن ۱۰۱ ساله به سمت درب خروجی منزل فرار می کند.هنگام خروج دزد از خانه پیرزن برخی از همسایه ها که نسبت به سر و صدای داخل خانه مشکوک شده بودند فرار دزد مجروح و کتک خورده را مشاهده کردند. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
جمعه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 19:7 :: نويسنده : پیام عب

فارس: اگر کنجکاوانه به اطراف خود نگاهی بیاندازیم، از نگین انگشتر، ‌گردنبند، تصاویر روی دست‌بندها، پیراهن، شلوار، کفش،‌ ادکلن و ساعت گرفته تا برخی ساختمان‌های سر به فلک کشیده و بعضی از میادین شهر به نمادهایی برخورد می‌کنیم که رنگ و بوی فرقه‌های انحرافی و شیطانی را با خود به همراه دارد.

بسیاری از جوانان بدون آن ‌که بدانند در پس این نمادهای وسوسه‌برانگیز چه محتوا و مضامینی نهفته است، برای خرید آنها اقدام می‌کنند. البته برخی نیز که پیرو فرقه‌های ضاله هستند، تعمدا و از روی آگاهی اقدام به تهیه این اقلام می‌کنند.

حال با وجود گسترش نمادهای معنویت‏های جدید بر آن شدیم که نمادهای مهم و رایج شیطان‌پرستان را به بحث بگذاریم، از این رو با حجت‌الاسلام والمسلمین «حمزه شریفی دوست» مدیر گروه‏های پژوهشی مرکز مطالعات بهداشت معنوی گفت‌وگویی ترتیب دادیم که مشروح آن در پی می‌آید:

*شیطان‌پرستان امروزه از نمادهای عاریه‌ای استفاده می‌کنند  بقیه این مطلب فقط مخصوص اعضا می باشد

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
جمعه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 19:5 :: نويسنده : پیام عب

این روزها کتاب‌هایی که درباره زندگی و مرگ معمر قذافی باشد در جهان عرب از پرفروش‌ترین کتاب‌ها محسوب می‌شود که از جمله آنها «مردی از جهنم»، «اطرافیان قذافی» و «پایان جمهوری ترس» است.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری شعر و ادب عربی، کتاب جدیدی به نام «مردی از جهنم» نوشته «رمزی المناوی» که به زندگی قذافی می‌پردازد در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان قرار گرفته است.

پرفروش شدن این کتاب، آن را در کنار دیگر کتاب‌های پرفروش درباره زندگی و مرگ قذافی چون «اطرافیان قذافی» نوشته عبدالرحمن شلقم، «پایان جمهوری ترس» نوشته حسن صبرا قرار می‌داد.

بنابر این گزارش «بوردرز» و «فرگن مول امارات» و «المجرودی» که از بزرگترین کتاب فروشی‌ها در منطقه خلیج فارس هستند اعلام کردند کتاب‌های «اطرافیان قذافی» نوشته عبدالرحمن شلقم، «مردی از جهنم» نوشته رمزی المناوی و «پیکاسو و استارباکس» نوشته یاسر حارب از پرفروش‌ترین کتاب‌ها هستند. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین

جسد فرعون به مکانی با شرایط خاص در مرکز آثار فرانسه انتقال داده شد تا بزرگترین دانشمندان باستانشناس به همراه بهترین جراحان و کالبد شکافان فرانسه، آزمایشات خود را بر روی این جسد و کشف اسرار متعلق به آن شروع کنند.
رئیس این گروه تحقیق و ترمیم حسد یکی از بزرگترین دانشمندان فرانسه به نام پروفسور موریس بوکای بود، او بر خلاف سایرین که قصد ترمیم جسد داشتند، در صدد کشف راز و چگونگی مرگ این فرعون بود.
تحقیقات پروفسور بوکای همچنان ادامه داشت تا اینکه در ساعات پایانی شب نتایج نهایی ظاهر شد بقایای نمکی که پس از ساعت ها تحقیق بر حسد فرعون کشف شد دال بر این بود که او در دریا غرق شده و مرده است و پس از خارج کردن جسد او در دریا غرق شده و مرده است و پس از خارج کردن جسد او از دریا برای حفظ جسد، آن را مومیایی کرده اند. اما مسئله غریب و آنچه باعث تعجب بیش از حد پروفسور بوکای شده بود این مسئله بود که چگونه این جسد سالمتر از سایر اجساد، باقی مانده در حالی که این جسد از دریا بیرون کشیده شده است. عکس و بقیه مطلب در ادامه مطلب 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
جمعه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 18:13 :: نويسنده : پیام عب

                                        

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
جمعه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 18:4 :: نويسنده : پیام عب

بهترین فوتبالیست ۳ سال اخیر جهان از راه تبلیغ چیپس اقدام به درآمدزایی بیشتر کرده است.
به گزارش افکارنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، مسی این روز‌ها در آگهی‌های تبلیغاتی حضور فراوانی دارد، محصولاتی نظیر نوشیدنی‌ها، مکمل‌های غذایی، تجهیزات ورزشی و غیره در مواردی است که ستاره بارسلونا برای شرکت‌هایشان تبلیغ کرده است.

البته باید گفت: ‌مسی برای درآمدزایی بیشتر نیز به این آگهی‌ها سوق پیدا کرده است.

به تازگی چهره مسی در کشور کلمبیا دیده شده است او در حالی که بستهٔ چیبس را در دست دارد این محصول را تبلیغ می‌کند. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
جمعه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 16:20 :: نويسنده : پیام عب

                                                                                                      

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
جمعه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 16:5 :: نويسنده : پیام عب

                                                              از کلاه قرمزی وپسرخاله یادتون میاد یادش بخیر   

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
جمعه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 14:43 :: نويسنده : پیام عب

یک سایت خبری آمریکایی در مقاله ای از 4 راهکار عمده دولت آمریکا برای جاسوسی از شهروندان آمریکایی سخن گفت.

سایت آمریکایی Tecca در این مطلب با تأکید تلویحی بر اینکه هیچ شهروندی در آمریکا از امنیت اطلاعات شخصی برخوردار نیست و همواره از طریق سیستم های جی پی اس، وب و مخابرات تحت کنترل است، می نویسد: در واقع دیگر هیچ محیطی در آمریکا حتی در فضای مجازی هم خصوصی نیست و هیچ راهی هم برای فرار از چشم های کنترل گر در آمریکا وجود ندارد.

این سایت آمریکایی در ادامه، 4 راهکار عمده ای که دولت آمریکا طی سال های اخیر، برای جاسوسی از شهروندان خود آنها را در دستور کار قرار داده است به این ترتیب معرفی می کند:

1_ ساخت یک مرکز عظیم در ایالت یوتا برای خواندن تمام ایمیل ها

بر اساس این گزارش، مرکز جاسوسی NSA در آمریکا در حال ساخت مرکزی عظیم در ایالت یوتا است تا در آن اقداماتی را برای خواندن تمام ایمیل های شهروندان آمریکایی انجام دهد. گفته می شود ساخت کامل این مرکز در سال 2013 به پایان می رسد.

گفته می شود یکی از اولویت های اساسی در تکنولوژی این مرکز، شکستن پیچیده ترین کدهای رمزی است که برخی کاربران اینترنت برای ساخت یک فضای خصوصی کاملا امن برای خود ایجاد می کنند.

2_ پرونده سازی برای افرادی که با دولت کار می کنند

واحد پلیس FBI در آمریکا از سال ها قبل در حال پرونده سازی برای افرادی است که به نحوی از انحاء در آمریکا یک چهره سرشناس محسوب می شوند و یا با دولت آمریکا در ارتباط اند.

به گزارش این سایت خبری، لو رفتن اطلاعات اف بی آی از تمام زندگی خصوصی استیو جابز، مدیرعامل شرکت اپل از دوران نوجوانی او تا زمان مرگش، یکی از مثال هایی است که می توان در این زمینه به آن اشاره کرد.

عمده این پرونده سازی ها از طریق جاسوسی در زندگی خصوصی افراد در فضای مجازی و مخابراتی صورت می گیرد. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...

به نقل از شبکه بی‌بی‌سی، "اسکات تامپسون"، مدیر اجرایی سایت یاهو به دلیل اتهاماتی که به دلیل ارائه مدارک جعلی در رزومه کاری، متوجه وی بود، از سمت خود استعفا داد.

پیش از این هم شایعاتی مبنی بر احتمال کناره‌گیری وی منتشر شده بود، که این شایعات امروز از سوی این شرکت تایید شد.

اسکات تامپسون که از ماه ژانویه به این سمت انتخاب شده بود، و پیش از این هم مدیرعامل شرکت پرداخت اینترنتی "پی پال" بوده است، سال‌ها مدعی بود که در رشته کامپیوتر تحصیل کرده است، که بررسی‌های انجام شده دروغ بودن این ادعاها را ثابت کرد و وی در نهایت در جلسه هیئت مدیره شرکت بحران‌زده یاهو، کناره‌گیری از این سمت را پذیرفت.

بنا بر اعلام یاهو، "راس لوینسون" مدیر بخش رسانه‌های جهانی یاهو موقتا به عنوان جایگزین تامپسون در این سمت قرار گرفته است.
شرکت یاهو مدتی است که با بحران و زیان مالی شدید روبرو شده است، تا جایی که ماه گذشته تعدیل نیروی 2000 نفری در این شرکت اعلام شد. رسوایی اخیر تامپسون نیز می‌تواند موجب افزایش مشکلات این شرکت شود.
فارس 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
جمعه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 14:41 :: نويسنده : پیام عب

شرکت اپل اعلام کرده که درنظر دارد در سیستم عاملهای جدید خود که از آن با عنوان iOS 6 یاد می‌شود نقشه گوگل را حذف کرده و به جای آن نقشه خود را جایگزین کند.

طراحی برنامه نقشه اپل به برنامه کنونی نقشه گوگل شباهت دارد که در حال حاضر روی آی فن، آی پد و آی پاد کاربرد داد، اما گفته می شود که این برنامه از سرعت بیشتری برخوردار است و نسبت به نقشه گوگل قابل اعتماد تر است.

طی چند سال گذشته، شرکت اپل چند شرکت نقشه برداری چون Placebase، شرکت فناوری C3 وPoly9 را خریداری کرد که براساس این امر موجب شد اپل بتواند یک پایگاه داده های کامل برای برنامه نقشه خود تهیه کند و دیگر به گوگل اتکا نکند.

براساس گزارش بیزینس تودی، هفته گذشته اپل تصدیق کرد که از ماه مارس تاکنون برنامه های آی فن و آی پاد چون ابزار مرتب سازی تصاویر اطلاعات خود را از نقشه گوگل به اطلاعات "OpenStreetMap" منتقل کرده است. برنامه اجرایی ابزار مرتب سازی تصاویر از نقشه برای نشان دادن محل گرفتن عکسها استفاده می کند.
اپل همایش جهانی خود را ماه آینده طی روزهای 22 تا 26 خرداد ماه در سان فرانسیسکو برگزار می کند، انتظار می رود خبر مهم امسال به سیستم عامل iOS 6 به عنوان نسل ششم از سیستمهای عامل اپل مرتبط باشد.
مهر 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
جمعه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 14:45 :: نويسنده : پیام عب

سربازی و حاشیه هایش، مثل مدرسه رفتن می مانند، همیشه هستند. اصلا بخشی از زندگی جوانان شده است. البته پسران. به همین دلیل است همیشه سوالات بسیاری درباره سربازی وجود دارد. همه هم با این هدف که یا نروند، یا کمتر بروند! سوالات هم پر از "چرا" است. هرچند هیچ پاسخی به "چرا"ها قانون را به قبل بر نمی گرداند.

وعده داده بودیم سوالات مختلفی که مخاطبان خبرآنلاین درباره سربازی و قانون جدید نظام وظیفه دارند را از رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا بپرسیم. وعده ما کمی دیر به سرانجام رسید که دلایل نگفتنی غیر مهمی دارد. اما به خاطر این تاخیر، از کاربران خبرآنلاین پوزش می خواهیم.

گفتگوی خبرآنلاین با سردار حمیدصدرالسادات، رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا را بخوانید. تلاش کردیم پاسخ تمام سوالات و ابهامات و چراها را بگیریم. اگر سوالی باقی مانده است، بپرسید تا دنبال پاسخش برویم.
- جوانان هم سن و سال ما، متولدان اواخر دهه 50 و تمام دهه 60، برایشان قابل قبول نیست بروند سربازی. می گویند در دهه سوم زندگی هستیم، شرایط زندگی سخت شده، کشور در دوره صلح است. چرا باید هنوز سربازی رفت؟
دو جور می شود به این سوال پاسخ داد. وقتی چیزی قانون می شود، باید اجرا کرد. ماده نخست قانون خدمت وظیفه عمومی می گوید همه اتباع ذکور ایرانی، وقتی به سن مشمولیت می رسند، باید برای تعیین تکلیف خدمتی خودشان اقدام کنند. سپس دو دسته می شوند؛ افرادی که معاذیری ندارند و باید به خدمت اعزام شوند و افرادی معاذیری دارند (انواع معافیت ها و ...)
اما در عین حال بخشی از آنان به خدمت دوره ضرورت اعزام می شوند. این روال از یک قرن پیش، در کشور ما اجرا شده؛ از 1296. شرایط هم به همین گونه است.
اما می خواهم پاسخ فراقانونی بدهم؛ نوع نگرش به سربازی خیلی مهم است در پاسخ دادن به این سوال. اینکه سربازی را چه چیزی فرض کنیم و تعریفمان از سربازی چه چیزی هست و اینکه فوایدی را برای خدمت سربازی در نظر بگیریم. اینکه همه ایرانی ها که در این کشور زندگی می کند، در بخش های مختلف از مواهب و امتیازاتی که در کشور هست بهره مند می شوند؛ تحصیل، بهداشت و همین که در این آب و خاک زندگی می کند خیلی شرایط برایش مهیا می شود. طبیعی است کسی که از همه امتیازاتی که برای همه وجود دارد، استفاده می کند و حقی برای استفاده دارد، یک تکلیفی هم برایش بوجود می آید. این معادله همه جا برقرار است. در سربازی هم باید این قاعده را حساب کرد. بالاخره هر جوانی که به سن 18 سال تمام می رسد تا سن 50 سالگی مشمول قانون خدمت وظیفه عمومی است که دو سال آن دوره ضرورت و بقیه اختیاط و ذخیره است و باید خدمت سربازی برود. شرایط ممکن است ایجاب کند که دوره خدمت کم و زیاد شود. اما در اصلش شک و تردیدی وجود ندارد. بقیه در ادامه مطلب 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
جمعه 25 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 14:18 :: نويسنده : پیام عب

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
جمعه 26 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 14:22 :: نويسنده : پیام عب

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری از دو برابر شدن هدیه ازدواج نخبگان و استعدادهای برتر از سال آینده خبر داد و گفت: علاوه بر این از سال آینده هدیه اولین فرزند نیز به نخبگان و استعدادهای برتر اعطا می شود.
به گزارش بي باک به نقل از خبرنگار مهر، دکتر نسرین سلطانخواه در حاشیه مراسم اهدای هدیه ازدواج به نخبگان و استعدادهای برتر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر میزان هدایای ازدواج نخبگان 5 میلیون ریال است، اظهار داشت: از سال آینده این میزان به 10 میلیون ریال افزایش می یابد.

اعطای هدیه اولین فرزند نخبگان از سوی معاونت علمی

وی اعطای هدیه اولین فرزند نخبگان را از دیگر تسهیلات این معاونت به نخبگان و استعدادهای برتر نام برد و در این باره توضیح داد: این هدیه از سال آینده پرداخت می شود و میزان و نحوه اهدای آن متعاقبا اعلام می شود.

نحوه اعطای ودیعه مسکن به نخبگان

سلطانخواه با اشاره به اعطای ودیعه مسکن به استعدادهای برتر و نخبگان خاطر نشان کرد: افرادی که توانایی دریافت و پرداخت اقساط وام مسکن را ندارند، چنانچه دانشجوی دوره های تحصیلات تکمیلی و متاهل باشند می توانند از ودیعه وام مسکن استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه این دسته از افراد تا پایان تحصیلات خود می توانند از ودیعه وام مسکن بهره مند شوند، ادامه داد: این ودیعه به منظور رهن و یا اجاره مسکن است. این وام در تهران و شهرهای بزرگ 25 میلیون تومان است و برای سایر استانها از این میزان کمتر است.

مشکلات خراسان رضوی برای راه اندازی دفتر استانی بنیاد نخبگان

رئیس بنیاد ملی نخبگان با اشاره به تعداد نخبگان این استان، اضافه کرد: در حالی که این استان از لحاظ دارا بودن تعداد نخبگان و استعدادهای برتر در رتبه سوم قرار دارد ولی از نظر راه اندازی دفتر استانی بنیاد نخبگان در رتبه 30 قرار گرفته است.

سلطانخواه با بیان اینکه این بنیاد آمادگی دارد تا نخبگان این استان را تحت پوشش قرار دهد، یادآور شد: مسئولان این استان باید با جدیت بیشتر زمینه های لازم را برای راه اندازی این دفتر فراهم کنند. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین

 

هیچ کجای تاریخ، پادشاهی به اسم «سامشا» با این رفتار و گویش پیدا نمی‌کنیم/ هزار و یک‌شب و مثنوی معنوی منابع الهام من هستند

سینمای ما- نسرین بختیاری: مطمئنا سریال «روزی روزگاری» به کارگردانی امرلله احمدجو هیچ وقت از خاطره دیداری ما حذف نمی‌شود و تک دیالوگ‌ها و تکیه کلام‌ها و به‌خصوص بازی درخشان زنده‌یاد خسرو شکیبایی در نقش مرادبیگ و ژاله علو در نقش خاله را فراموش نمی‌کنیم. امرالله احمدجو کارگردانی است که با دغدغه زبان، گویش و فرهنگ فولکلور ایرانی پا به تلویزیون گذاشت و پس از گذشت سال‌های طولانی گزیده کاری، با همین دغدغه «پشت کوهای بلند» را با ترکیبی از بازیگران «روزی روزگاری» و امروزی روی آنتن برده است. وی بنا به زندگی در مناطق مختلف ایران با گویش و لهجه و فرهنگ اقوام مختلف آشنا شده و به ساخت آثار بومی علاقه خاصی دارد. سایت "سینمای ما" به بهانه پخش سریال تازه امرالله احمدجو گفت‌وگویی با وی انجام داده‌ که می‌خوانید:
....................

• موقع ساخت«پشت کوهای بلند» توجه شما بیشتر روی چه موضوعاتی متمرکز بود؟

بیشتر روی مضامین واحدی مانند زبان، کار، آداب و رسوم و فرهنگ فولکلور نواحی مختلف ایران متمرکز شده‌ام. بعضی از موضوعات مانند سلحشوری و شجاعت - که برگرفته از فرهنگ جبهه است - هم مورد توجه من است و اکثر نوشته‌هایم هم با این مضمون است. سریالی هم به نام «تولد» در زمینه دارم و چندین سال است که قرار پیش‌تولیدش گذاشته می‌شود اما بنا به مسائل مختلف لغو می‌شود. چون اقبال برای اجرای این نوع کار کم است، کمتر هم به آن پرداخته می‌شود.

• آیا نظرتان این بوده که «پشت کوهای بلند» به فضای «روزی روزگاری» نزدیک شود؟ فضای سریال اخیرتان بیشتر حالت فانتزی پیدا کرده است.

«روزی روزگاری» هم حالت فانتزی داشت و بجز در جزئیات در کلیت موضوع و قصه چندان رئال نبود. مضامین سریال‌ها واحد و موضوع اصلی هر دو اخلاق گرایی است و در کنار آن مسأله زبان و گویش‌ها مطرح است. تفاوت اصلی «روزی روزگاری» با «پشت کوهای بلند» این است که اولی سریال بود و دومی مجموعه است.

• پس چرا «روزی روزگاری» واقعی‌تر از «پشت کوه‌های بلند» به نظر می‌رسد؟

قهرمان‌های «روزی روزگاری» مجموعه‌ای از گردنه‌گیر‌ها و راهزن‌ها بودند که چندان نامور و مشهور نیستند اما اسم و رسم پادشاهان کاملا مشخص است. وقتی شما از انسان‌های گمنام یک مراد بیگ و خاله خیالی می‌سازید، تمام شخصیت‌ها به قابلیت واقعی‌بودن می‌رسند؛ هرچند که اتفاقات حالت قصه دارند و نه داستان. در داستان روابط علت و معلولی وجود داردٰ اما در قصه اتفاق‌ها باعث ایجاد ماجرا می‌شود؛ اگر ما «روزی روزگاری» را با نگاه قصه‌ای دنبال کنیم به این نکته می‌رسیم که این حجم از اتفاقات مکرر نمی‌تواند واقعی باشد. واقعی بودن «روزی روزگاری» در جزئیاتی مثل بوته‌چینی واقعی جلوه می‌کند. در «پشت کوهای بلند» هم مصداق‌های زندگی واقعی کم نیست و در روابط انسان‌ها دیده می‌شود. در هیچ کجای تاریخ، پادشاهی به اسم «سامشا» با این نوع رفتار و گویش پیدا نمی‌کنیم اما منظور ما بیان مقتضیات زندگی پادشاهان است وگرنه هر دو قصه خیالی هستند. بقیه در ادامه مطلب

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
جمعه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 14:29 :: نويسنده : پیام عب

معاون صدا در نشستی با مهمانان خارجی جشنواره بین المللی رادیو بودجه سالانه رادیو و تلویزیون ایران را اعلام کرد.
به گزارش مهر، نشست پرسش و پاسخ 40 تن مهمان خارجی با محمد حسین صوفی معاون صدا، شامگاه چهارشنبه 27 اردیبهشت ماه در تالار آینه مجتمع آموزشی، فرهنگی و رفاهی زیباکنار برگزار شد.

صوفی در این مراسم با اشاره به برگزاری همایش های بین المللی برای موضوعات مختلف در طول سال، خطاب به مهمانان خارجی گفت: برای سال 92 و 93 دو برنامه بین المللی داریم که شما می توانید با آثار خود در آن شرکت کنید. اجلاس بین المللی نیز به منظور بازاندیشی رادیو برگزار می شود تا به این وسیله نسبت به دیدگاه اقشار مختلف جامعه درباره رادیو تحلیل داشته باشیم.

وی افزود: رادیو جوان به قشر جوان اختصاص دارد و ما برای ایجاد همگرایی و تبادل نظر بین تمام رادیوهایی که با محوریت جوانان در سراسر جهان وجود دارند، تصمیم داریم جشنواره بین المللی جوانه را برگزار کنیم که در سال 92 بین المللی می شود.

در ادامه مراسم مهمانان خارجی به پرسش و پاسخ با معاون صدا پرداختند. نخستین سوال توسط آقای راسل مطرح شد که وی درباره راز موفقیت رادیو ایران و دلیل افزایش مخاطبان آن سوال کرد که صوفی پاسخ داد: ما سلسله اقداماتی انجام دادیم که طی برنامه ریزی های مفصل صورت گرفت. جامعه مخاطب شناسایی شد و متناسب با نیاز مخاطبان به تاسیس شبکه های اختصاصی اقدام کردیم.

وی افزود: تولید برنامه بر اساس ذائقه مخاطب با این رویکرد که مخاطب سرمایه اصلی رادیو است صورت گرفت و همینطور برای معرفی رادیو از رسانه های مختلفی کمک گرفتیم که اکنون برای پوشش جشنواره نیز حضور دارند. علاوه بر آن ما همواره اجازه هر گونه نوع آوری، ابتکار و خلاقیتی را به برنامه سازان خود داده ایم.

یکی از مهمانان خارجی تقاضا کرد هر کدام از افراد یک درخت در مجتمع زیباکنار بکارند تا هر کس به نام خودش درختی به یادگار در ایران داشته باشد. صوفی ضمن موافقت با این درخواست گفت: البته اینجا که سرشار از باغ و درخت است اما اگر این اقدام در کویرهای ما صورت بگیرد بهتر است. با این حال اگر امکانش فراهم شود، بد نیست این اتفاق رخ دهد.

فرد سوال کننده نیز پاسخ داد هنوز در این مجتمع جا برای کاشتن درخت وجود دارد!

پس از این مهمانی از کشور استرالیا درباره میزان محبوبیت و اقبال شبکه های خبری و موسیقی محور در مقایسه با یکدیگر سوال کرد و معاون صدا با اشاره به دو شبکه پیام و آوا اظهار کرد: رادیو پیام در هر 15 دقیقه یک بخش خبری روی آنتن می فرستد و شبکه آوا نیز در طول 24 ساعت انواع موسیقی پخش می کند که در نظرسنجی اخیر خوشبختانه هر دو افزایش مخاطب داشته و از شبکه های پرمخاطب هستند.

روال جلسه این طور بود که ابتدا مهمانان سوالات خود را مطرح کردند و در پایان صوفی به تمامی سوالات پاسخ داد. در این میان فردی از کشور استرالیا با اعلام این مطلب که در این کشور سالانه 800 میلیون دلار به رادیو، تلویزیون و فرهنگ اختصاص می گیرد، بودجه رادیو و تلویزیون ایران را سوال کرد. با این حال صوفی پیش از پاسخ به این سوال از حضار تشکر و پایان جلسه را اعلام کرد!

با یادآوری مترجم نشست وی ناچار به پاسخگویی شد و دراین باره تصریح کرد: سوال سختی پرسیدید! رادیو تلویزیون ایران سالانه هزار میلیارد تومان بودجه معادل 1 میلیارد دلار در اختیار دارد. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
جمعه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 14:30 :: نويسنده : پیام عب

«فکر می‌کنید یک چهره موفق چطور فکر می‌کند؟ روزهای عادی اش را چطور می گذراند؟ و ده ها سوال دیگر که در ذهن ما نقش می بندد با خواندن این مطلب به این سوالات شما جواب خواهیم داد. » به گزارش ايسنا، مجله تپش با عنوان «رازهایی از زندگی خصوصی رضا کیانیان» به پرسش‌هاي زير پاسخ داد.

فکر می کنید یک چهره موفق چطور فکر می کند؟

روزهای عادی اش را چطور می گذراند؟

با روزمرگی ها چطور کنار می آید؟

اصلا چه لباس هایی می پوشد و چه نوع غذاهایی می خورد؟

در صفحه هایی که پیش رو دارید رازهای موفقیت رضا کیانیان را کشف خواهید کرد!

برای بعضی آدم ها زندگی معنای دیگری دارد. انگار آن ها چند برابر انسان های معمولی لحظات را حس کرده اند و هر بار همه چیز را از نو تجربه کرده اند، حتی همین روزمرگی و معمولی بودن هم برای گروهی خوش آیند است. این که بتوانی مزه لحظه ها را به هر بهانه ای بچشی، زندگی را لذت بخش تر می کند. رضا کیانیان از این جور آدم ها است. این شانس را داشته که بارها زندگی کند، نه به خاطر سن و سال و تجربه و گذر عمر، که به خاطر همه نقش هایی که از او به یاد داریم.همان افغانی«روبان قرمز»، همان اصفهانی خوش زبان «فرش باد»، همان عاشق سیاست باز اهل غذای«ماهی ها عاشق می شوند» همان کاراکتر اهل دل «یه حبه قند» و حتی همان جمشید«شلیک نهایی».هر وقت که خواسته ایم به او در نقشی عادت کنیم او یک باره فرو پاشیده و نقشی جدید را ساخته. انگار علیه همه چیز همه چیز می شورد تا دوباره از نو بسازدش. شورشی که حالا در پنجمین دهه عمرش جای دنجی برای خودش ساخته، بی حاشیه و بدون جنجال بیش از بیست سال در سینما و تلویزیون حاضر بوده و هر بار حضورش همه را غافل گیر کرده، همین هاست که رضا کیانیان را متفاوت از همه هم نسلان و بازیگران کرده است. همه ما همان قدر درباره او می دانیم که نقش هایش به ما گفته، او دور از هیاهو همیشه در حال تولید است. اگر سر صحنه فیلمی نباشد یا گوشه ای از کارگاهش نشسته و فیگورهای چوبی اش را صیقل و جلا می دهد یا این که در اتاقی مشغول نوشتن مطلب یا کتابی است. گاهی هم می شود او را در حال عکاسی دید. اما هیچ وقت نمی شود رضا کیانیان را در قابی محصور کرد.او برای تجربه کردن مدام از این شاخه به آن شاخه می پرد. یک بار جوان معتاد فیلمی می شود و بعد برای بازی در نقش دکتری خوش گذران چند کیلویی چاق می شود و حرکاتش را سست و شل می کند، یک بار پیر مردی روستایی می شود و یک بار وکیلی همه فن حریف. (بقیه در ادامه مطلب)

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
جمعه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 14:33 :: نويسنده : پیام عب

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
داود کرمی وکیل مجموعه عوامل اجرایی برنامه جنگ شادی با حضور خاله شادونه در شهرستان خرمدره از شکایت ملیکا زارعی (خاله شادونه) از خسرو معتضد خبر داد.

به گزارش انتخاب به نقل از خبرآنلاین، داود کرمی وکیل مجموعه عوامل اجرایی برنامه جنگ شادی با حضور خاله شادونه در شهرستان خرمدره جزئیات این حادثه را تشریح کرد.

اکنون 5 روز از حادثه تلخ و تاسف بار کشته شدن 3 تن از کودکان معصوم شهرستان خرمدره و ابهر و مجروح شدن تعدادی دیگر از کودکان شرکت کننده در مراسم جشنی که اشک را جایگزین شادی کرد، گذشته است.

واقعه اندوهناکی که از همان ابتدا در صدر اخبار رسانه های داخلی و بعضا خارجی قرار گرفته و هر کسی از ظن خود بنا بر رسم پیشین که متاسفانه دیگر اکنون نهادینه شده است در خصوص ماجرا و حواشی آن اظهار نظر کرده و قبل از تحقیق و بررسی از سوی مراجع زیربط، علت حادثه و عاملان احتمالی آن را در رسانه‌های خبری و ملی به اقصی نقاط جهان مخابره کردند.

برنامه گذار مراسم جشن در ساعات اولیه واقعه بازداشت گردیده و مجری (سرکار خانم ملیکا زارعی) آن نیز که پس از40 دقیقه از پایان مراسم در مسیر راه بازگشت به تهران از اتفاق ناگوار حادث شده مطلع شده بود بر اثر تالمات روحی ناشی از کشته شدن کودکانیکه 16 سال از عمر خود را صرف شادی آنها کرده، در طول این 5 روز در بستر اندوه قرارگرفته و نیز بدلیل عدم اطلاع از جزئیات اجرائی مراسم که هیچ نقشی در آن نداشته است، امکان دفاع از خود را نداشته و اطرافیان وی نیز بنا به توصیه و تاکید بنده که در طول عمر حرفه‌ای وکالت، همواره موکلین را از ورود به عرصه رسانه‌ای کردن موضوع پرونده قضایی منع نموده و خود نیز هرگز در این مسیر نیفتاده و همواره تابع تصمیمات و آراء قضائی بوده و بر نتایج حاصله احترام گذاشته‌ام از ورود به عرصه اطلاع رسانی پرهیز نمودند.(بقیه در ادامه مطلب) 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
جمعه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 12:36 :: نويسنده : پیام عب

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پس از جدایی حسین فرکی و حضور او در تیم فوتبال فولاد خوزستان، مدیران باشگاه نفت تهران مذاکرات خود با علی دایی را آغاز کردند و این مربی به احتمال زیاد هدایت این تیم را برای فصل آینده خواهد پذیرفت.

به گزارش انتخاب به نقل از ایلنا، پس از اینکه حسین فرکی سرمربی فصل گذشته نفت به یکباره سر از تیم فولاد خوزستان درآورد و هدایت این تیم را به طور رسمی پذیرفت، مدیران باشگاه نفت تهران به نظر می‌رسد مذاکرات خود را با علی دایی آغاز کرده‌اند و سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان به احتمال زیاد هدایت این تیم را برای فصل آینده خواهد پذیرفت.

طبق اخبار رسیده علی دایی مذاکرات مقدماتی با مدیران باشگاه نفت را انجام داده و قرار است این مربی بعد از بررسی همه جوانب در صورت پذیرش خواسته‌های خود توسط مدیران و سیاست‌گذاران این تیم تهرانی رسما هدایت نفت تهران را در لیگ دوازدهم بپذیرد. هرچند این روزها اخباری هم از حضور این مربی در راس کادر فنی تیم ملی فوتبال سوریه و حتی تراکتورسازی تبریز نیز به گوش می‌رسد.

همچنین رحیم ایرانیان سرپرست تیم فوتبال نفت تهران مذاکرات این باشگاه با علی دایی را رد نکرد. علی دایی فصل قبل سرمربی تیم فوتبال راه آهن شهرری بود که با این تیم در رده یازدهم جدول رده بندی قرار گرفت. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 19:11 :: نويسنده : پیام عب

سران باشگاه بارسلونا،یازده بازیکن را برای بازار نقل وانتقالات تابستانی زیر ذره بین گرفته اند ودرنظر دارند تا با انجام خریدهای لازم، به تقویت تیمشان برای فصل آینده بپردازند.آبی اناری ها به یک مدافع چپ، یک مدافع میانی و یک مهاجم تمام عیار نیاز دارند و در اینجا می توانید لیست یازده نفره تدارک دیده شده از سوی سران تیم کاتالان را ملاحظه کنید

مدافع چپ:

داوید آلابا (بایرن مونیخ):یک بازیکن 19 ساله که جوان ترین بازیکن این لیست است. دوسال پیش فان خال او را کشف وبه دنیای فوتبال معرفی کردوبه خاطر قدرت فیزیکی وفوتبال چندمحوری اش مشهورشده. او یک جواهر محض است

جوردی آلبا (والنسیا):محصول لاماسیا که درطول رقابتهای فصل جاری بیش از هرزمان دیگری خوش درخشیده. او به بازی درپست تدافعی عادت دارد واخیرا به ترکیب ثابت تیم ملی اسپانیا راه یافته

سیکیه را(گرانادا):این بازیکن برزیلی،ستاره تیم گراناداست. او رهبر خوبی برای خط دفاعی تیمش است ودرطول این فصل 7 گل به ثمررسانده.اواقتصادی ترین گزینه برای بارساست ولی شاید گزینه های دیگر،قابل اتکاتر باشند.

گرث بیل(تاتنهام):این ستاره ولزی بهترین بازیکن چپ دنیاست ورویای بزرگ بارسایی هاهم محسوب می شود.بیل درطول این فصل 13گل درتمامی تورنمنتها به ثمر رسانده و تعداد گلهای او به اندازه مجموع گلهای هر سه بازیکن قبلی روی هم است.اما برای جذب او باید پول خوبی پرداخت

بقیه در ادامه مطلب

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 18:22 :: نويسنده : پیام عب

فریدون جیرانی بامداد شنبه در برنامه «هفت» اعلام کرد این آخرین برنامه‌ای است که با حضور او روی آنتن می‌رود.

خبر جدایی جیرانی از برنامه «هفت» واکنش‌های بسیاری را میان اهالی سینما در پی داشت که از آن جمله می‌توان به نامه جمعی از سینماگران در حمایت از حضور او در مقام مجری این برنامه اشاره کرد. گزینه جایگزین جیرانی در این برنامه محمود گبرلو روزنامه‌نگار و منتقد معرفی شده که به احتمال بسیار زیاد برنامه هفته آینده توسط او اجرا خواهد شد.

گبرلو با اشاره به اینکه برای اجرای او در برنامه «هفت» با مسئولان تلویزیون رایزنی‌هایی صورت گرفته، گفت: «چند روز پیش جلسه‌ای با مسئولان صدا و سیما داشته‌ایم و حضور من در برنامه «هفت» هم در این جلسه مطرح شد. قرار شد در صورتی که فریدون جیرانی درگیر ساخت سریال‌اش شود من در جایگاه ایشان برنامه را اجرا کنم. واقعیت این است که در مورد برنامه «هفت» حساسیت‌های زیادی وجود دارد و طبعا من هم حساسیت‌های خاص خودم را نسبت به اجرای این برنامه دارم. من برای شخص آقای جیرانی احترام زیادی قائلم و تمام تلاشم این است که احترام ایشان حفظ شود و دوست ندارم با دلخوری «هفت» را ترک کند. اگر شرایط مساعد باشد تلاشم این است که «هفت» را زنده نگه دارم.»
بقیه در ادامه مطلب 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 18:14 :: نويسنده : پیام عب

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 18:5 :: نويسنده : پیام عب

 

هافبک میانی و کاپیتان تیم فوتبال استقلال که در تازه ترین اقدام خود تمرینات آبی پوشان را به خاطر مشکلات مالی تعطیل کرده بود در چرخشی عجیب از مواضع قبلی خود کوتاه امد و به سمت مدیرعامل باشگاه غش کرد!

به گزارش قدس آنلاین، مجتبی جباری در چرخش خود پرامون مدیر عامل باشگاه اعلام کرده است : آقای فتح‌الله‌زاده برای استقلال خیلی زحمت کشیده و اگر من حرفی زدم منظورم ایشان نبوده است.

وی افزود: من دیده‌ام که ایشان با چه مشقتی در راه تامین منابع مالی استقلال زحمت می‌کشد. منظور من افرادی بودند که مسئولیت دارند و باید کمک می‌کرده‌اند اما نکرده‌اند و یا به اندازه لازم کمک نکرده‌اند.

هافبک استقلال گفت: مگر وقتی استقلال بازی آسیایی دارد همه نمی‌گویند این بازی ملی است؟ پس این نشان می‌دهد که استقلال در یک بازی ملی به میدان می‌رود و هفتاد، هشتاد هزار نفر هم به ورزشگاه می‌آیند.

جباری در پایان گفت: همواره صحبت از این می‌شود که تیم استقلال در حد ملی است اما با این باشگاه و بازیکنانش در حد ملی رفتار نمی‌شود و این در حالی است که استقلال قرار است آبروی ایران باشد و نماینده کشورمان در آسیا.
 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 18:1 :: نويسنده : پیام عب

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:58 :: نويسنده : پیام عب

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:52 :: نويسنده : پیام عب

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:39 :: نويسنده : پیام عب

                                        این کارتن یادتون میاد  از این برنامه کودک خاطره دارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟نظریادتون نره       

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:30 :: نويسنده : پیام عب

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:15 :: نويسنده : پیام عب

                                                                                   از کاکرو بازیکن فوتبالیست ها یادتون میاد  ؟؟؟؟؟؟نظریادتون نره  

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:6 :: نويسنده : پیام عب

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 16:46 :: نويسنده : پیام عب

                                                             از این کارتون بسیار زیبا یادتون میاد ؟؟؟؟؟نظربدهید

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 16:31 :: نويسنده : پیام عب

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 15:36 :: نويسنده : پیام عب

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 15:26 :: نويسنده : پیام عب

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 15:1 :: نويسنده : پیام عب

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 14:54 :: نويسنده : پیام عب

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 14:20 :: نويسنده : پیام عب

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 14:7 :: نويسنده : پیام عب

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 13:35 :: نويسنده : پیام عب

                                   {نظریادتون نره}

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 13:29 :: نويسنده : پیام عب

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 13:25 :: نويسنده : پیام عب

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 13:18 :: نويسنده : پیام عب

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 13:14 :: نويسنده : پیام عب

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
موضوعات
پيوندها