بزرگترین وبلاگ علمی وتحقیقاتی وسرگرمی وهنری درآسیا
این وبلاگ اونی هست که شما به دنبالش بودید
یک شنبه 26 بهمن 1393برچسب:, :: 1:56 :: نويسنده : پیام عب

باهوشا جواب بدن ﻣﻌﻤﺎ؟؟؟ ☺((معما))

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
دو شنبه 17 شهريور 1393برچسب:, :: 13:45 :: نويسنده : پیام عب

برترین ها: گوشی‌های هوشمند خانواده گلکسی اس سامسونگ از همان نسخه نخستین طرفداران بسیاری میان کاربران پیدا کردند. اما این مساله باعث نشد سامسونگ از تلاش بیشتر دست بردارد و به همین دلیل، چهارمین کهکشان زیبای خود را نیز از ششم اردیبهشت تحت قرارداد دو ساله AT&T با قیمت 639 دلار  روانه بازار اروپا خواهد کرد. 

 

البته این گوشی رقبای سرکشی همچون آی‌فون 5 دارد و به دست آوردن جایگاه نخستِ بهترین اسمارت‌فون موجود چالش بزرگی برای آن است.

 

 

 

گلکسی اس 4 سامسونگ، یک سر و گردن بالاتر از برادران بزرگ‌تر خود است و قابلیت‌ها و امکانات بهتر و مطلوب‌تری دارد. پرچم‌دار جدید سامسونگ همه امکانات گوشی‌های قبلی خانواده خود را در میان سخت‌افزار قوی‌تر و نرم‌افزارهای متفاوت جمع کرده است. به لطف مجموعه کاملی از انواع حسگرهایی که دارد، گلکسی اس 4 را می‌توان یک گوشی همه‌کاره که همه باید آن را داشته باشند، دانست. این گوشی امکاناتی دارد که با شنیدن و دانستن آنها حتما هیجان زده خواهید شد. 

 

 

 

گلکسی اس 4، صفحه‌نمایش بزرگ‌تر، عمر باتری طولانی‌تر و قدرت بیشتر در بدنه‌ای کوچک‌تر از گلکسی اس 3 دارد. در این مقاله این گوشی هوشمند را ار هر نظر زیر ذره بین برده‌ایم تا بیشتر با آن آشنا شویم. 

 

باید بدانید دو نسخه از گلکسی اس 4 عرضه خواهد شد: یکی I9500 است که پردازنده Exynos 5 Octa دارد و دیگری I9505 است که فناوری اتصال LTE و تراشه اسنپ‌دراگون 600 دارد. این مقاله، بررسی مدل دوم است. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
جمعه 24 مرداد 1398برچسب:, :: 14:43 :: نويسنده : پیام عب

سلام

 با عرض وقت بخیر به بازدید کنندگان محترم سایت
  سایت به چند نویسنده نیازمند است
جهت نویسندگی مطالب مذهبی در سایت

در صورت مایل بود همکاری با سایت در قسمت نظرات اعلام همکاری کنید

باتشکر 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
جمعه 24 مرداد 1393برچسب:, :: 14:40 :: نويسنده : پیام عب

معلم به دانش آموز:چرا درست رو نخوندی؟
دانش آموز:برا اینکه شما منو کتک بزنید و بچه ها عبرت بگیرن و درس بخونن ....

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
جمعه 24 مرداد 1393برچسب:, :: 14:32 :: نويسنده : پیام عب

معلم نهضت به عبود میگه: اگه سه کارتن خرما داشته باشی و جاسم یکیشون رو ببره چی برات میمونه؟ عبود میگه : سه کارتن خرما و جنازه جاسم .....

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
جمعه 19 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 15:12 :: نويسنده : پیام عب

حمید عسگری خواننده محبوب و دوست داشتنی پاپ توانست در دنیای موسیقی غوغایی به پا کند . او با احساس و دلش زندگی می کند . حمید عسگری متولد 20 مهرماه 1357 است در شیراز به دنیا امده و بزرگ شده اصفهان است و در حال حاضر به همراه دوستش میلاد ترابی (( که اهنگساز است )) در تهران زندگی می کند . دو خواهر و یک برادر دارد . تحصیلاتش ربطی به موسیقی ندارد او کارشناس مدیریت صنعتی است . مجرد است و هنوز فرد مورد علاقه اش را پیدا نکرده است معتقد است ازدواج باعث به ارامش رسیدن انسان ها می شود . اوایل که البوم او به بازار امد خیلی ها به اسم شادمهر عقیلی فروختند در صورتی که او کسی نبود جز حمید عسگری . رنگ و جنس صدای حمید و شادمهر تا حدی به هم شباهت دارد و این شباهت به نفع او تمام شد . او می گوید : هیچ کس در توانایی های شادمهر شکی ندارد البته شباهت صدای من و شادمهر چیز طبیعی در عالم موسیقی است چرا که صداها در عین تفاوت ها شباهت های زیادی به هم دارند . صدای سیاوش شمس را هرگز فراموش نمی کند و صدای محمد علیزاده رو خیلی دوست داره . غذای مورد علاقه حمید عسگری قیمه های مادرش است . او اصلا اهل اشپزی کردن نیست . وقتی غمگین است می خواند . صمیمی ترین دوست حمید عسگری میلاد ترابی است . یک زمانی عاشق بوده است .

http://iranom.loxblog.com/

 

با ترانه هایی که خودش گفته ارتباط بیشتری برقرار کرده است چون ترانه ها را با توجه به شرایط روحی خودش گفته است . از میان ترانه ها " ترانه بازم دلم گرفته چند روزی که رفتی رو خیلی دوست دارد . در صدایش غم خاصی وجود دارد .

نقطه ضعف حمید عسگری این است که زود عصبانی می شود البته عصبانیت های او 5 دقیقه است بعد چنان ارام می شود که انگار نه انگار اتفاقی افتاده است . نقطه قوت حمید هم این است که بی هیچ چشمداشتی احساسش را نثار دیگران می کند انقدر که طرف بی نیاز از محبت می شود .

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
جمعه 19 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 15:5 :: نويسنده : پیام عب

شرکت اَپِل (به انگلیسی: . Apple Inc) یک شرکت چند ملیتی آمریکایی است که در زمینهٔ طراحی و ساخت لوازم الکترونیکی مصرفی و نرم‌افزار کامپیوتر فعالیت می‌کند. این شرکت ابتدا با نام شرکت کامپیوتری اپل (.Apple Computer Inc) در شهر کوپرتینو در ایالت کالیفورنیا، واقع در دره سیلیکون کشور آمریکا تاسیس شد.

این شرکت در دههٔ هفتاد میلادی با معرفی ریزرایانه‌های اپل I، اپل II، اپل III و پس از آن مکینتاش به بازار به آغاز و گسترش نوعی رایانه شخصی کمک فراوانی نمود.

اپل معمولاً به تولید سخت‌افزارهای نوین و دارای طراحی صحیح معروف است. از محصولات سخت‌افزاری این شرکت می‌توان آی‌پاد، آی‌مک، مک بوک و آی‌فون را نام برد.

همچنین این شرکت در زمینهٔ تولید نرم‌افزار هم فعالیت دارد. نرم‌افزارهای آی‌تونز، آی‌لایف، آی ورک و سیستم‌عامل مورد استفاده در رایانه‌های این شرکت مک اواس ده نیز نمونه‌هایی از فعالیت نرم‌افزاری این شرکت هستند.

مدیریت اجرایی این شرکت برعهده استیو جابز بوده است. وی یک ماه قبل از مرگش از ریاست این شرکت کناره گیری کرد و به جای آن تیم کوک ریاست این شرکت را بر عهده گرفته است. استیو جابز همراه با استیو وزنیاک و رونالد وین[۳] این شرکت را بنیانگذاری کردند. رونالد وین در کمتر از دو هفته سهام خود را واگذار کرد

تاریخچه

 

استیو جابز موسس شرکت اپل

 
مرکز شرکت اپل در «اینفینیت لوپ» شهر کوپرتینو در ایالت کالیفرنیای آمریکا

بنیانگذاری اپل (۱۹۷۶ تا ۱۹۸۰)

کمپانی اپل در سال ۱۹۷۱ با دوستی استیو وزنیاک ۲۱ ساله مهندس کامپیوتر و استیو جابز ۱۶ ساله متولد شد به طوری که با گذشت شش سال از آشنایی این دو نفر در سال ۱۹۷۷ این کمپانی با معرفی کامپیوتر شخصی Apple I که در گاراژ خانه جابز به صورت دستی ساخته شده بود رسماً با نام تجاری Apple Computer Inc به بازار تکنولوژی وارد شد و توانست ظرف مدت کوتاهی با فروش تعدادی از این مدل کامپیوتر شخصی، اعتباری برای خود دست و پا کند. بلافاصله در سال ۱۹۷۷ اپل نوع دیگری از کامپیوتر شخصی یعنی Apple II را وارد بازار کرد که به دلیل مجهز بودنش به فلاپی درایو ۵٫۲۵ اینچی از رقبای دیگر خود در آن دوره نظیر Commodore که از نوار مغناطیسی برای ذخیره سازی اطلاعات استفاده می‌کرد، پیشی گرفت. در سال ۱۹۸۰ اپل سعی کرد با معرفی مدل Apple III که به نوعی بهینه شده سری Apple II به شمار می‌آمد با بزرگ‌ترین رقیب آن دوره یعنی آی‌بی‌ام که با تجهیز کامپیوترهای خود به سیستم‌عامل DOS توانسته بود سهم زیادی از بازار فروش را به خود اختصاص دهد، وارد رقابت جدی شود اما به دلیل ایراداتی که در طراحی این مدل وجود داشت مجبور شد تا صدها دستگاه از Apple III فروخته شده را به کمپانی برگردانده و از همین جا با تعیین و تشخیص راه‌حل‌های ممکن برای رفع مشکل مدل Apple III ایده ساخت مدلی جدید خلق شد.

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
جمعه 17 خرداد 1392برچسب:, :: 14:49 :: نويسنده : پیام عب

آموزش نصب ویندوز XP 
سيستم عامل ويندوز XP يكي ديگر از محصولات شركت مايكروسافت است كه در مدت كوتاهي توانست نظر بسياري از كاربران را به خود جلب كند، اين جلب نظر به خاطر امكانات بسيار جالبي از جمله سرعت بالا در كار با اينترنت، امنيت بيشتر و... است كه اين سيستم عامل در اختيار كاربران خود قرار مي دهد.
بسياري از كاربراني كه از سيستم عامل هاي ديگري مانند ويندوز 95 يا 98 يا ME يا SE استفاده مي كنند XP را هم جمع سيستم عامل خود اضافه كرده اند.
شما مي توانيد خيلي راحت و مانند نصب يك نرم افزار ساده XP را در كامپيوتر خود نصب كنيد. براي نصب XP ابتدا پس از تهيه CD مربوطه و مشخص كردن و انتخاب كردن درايوي كه مي خواهيد XP را در آن نصب كنيد، CD را داخل CD-ROM قرار دهيد صفحه ي نصب ويندوز به صورت AUTORUN يا خودكار ظاهر مي شود در غير اين صورت مي توانيد آن را از طريق پنجره My COMPUTER باز كنيد، به ياد داشته باشيد قبل از انجام هر كاري، اول شماره سريال ويندوز را در گوشه اي يادداشت كنيد، بعد از باز كردن صفحه نصب ويندوز انتخاب هاي متعددي در پيش روي شما قرار مي گيرد از جمله:

نصب ويندوز INSTALL WINDOWS XP

بقیه در ادامه مطلب ...
 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...

پدر آن تیشه که بر خاک تو زد دست اجل

تیشه‌ای بود که شد باعث ویرانی من

یوسفت نام نهادند و به گرگت دادند

مرگ، گرگ تو شد، ای یوسف کنعانی من

مه گردون ادب بودی و در خاک شدی

خاک، زندان تو گشت، ای مه زندانی من

از ندانستن من، دزد قضا آگه بود

چو تو را برد، بخندید به نادانی من

آن که در زیر زمین، داد سر و سامانت

کاش میخورد غم بی‌سر و سامانی من

بقیه در ادامه مطلب و نظریادتون نره ....



تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
چهار شنبه 1 خرداد 1392برچسب:, :: 11:38 :: نويسنده : پیام عب

مواد مورد نياز

 

1- يك تكه كاغذ كشي آبي يا ماژيك يا مداد شمعي آبي

 

2-مقدار كمي كاغذ كشي يا زر ورق با رنگهاي مختلف

 

3- مقدار كمي فويل آلومينيومي

 

4- قيچي

 

5- چسب

 

6- يك تكه مقوا يا كاغذ ضخيم 

بقیه در ادامه مطلب و نظر یادتون نره ...

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
چهار شنبه 1 خرداد 1392برچسب:, :: 11:27 :: نويسنده : پیام عب

خرید اسباب بازی

کودکان در صورتی که اسباب‌بازی‌های نامناسب به دست آنها داده شود ممکن است به خود آسیب برسانند.این توصیه‌ها را برای انتخاب اسباب‌بازی‌های ایمن برای کودکان رعایت کنید.

 

این نکات را در خرید اسباب بازی رعایت کنید !

 

کودکان در صورتی که اسباب‌بازی‌های نامناسب به دست آنها داده شود ممکن است به خود آسیب برسانند.این توصیه‌ها را برای انتخاب اسباب‌بازی‌های ایمن برای کودکان رعایت کنید:

 

- اطمینان حاصل کنید که اسباب‌بازی که می‌خرید، متناسب با سن کودکتان است (معمولا روی اسباب‌بازی برچسب سنی وجود دارد).

 

- همیشه دستورات استفاده از اسباب بازی را بخوانید.

 

- به کودکان زیر 10 سال اجازه استفاده از اسباب‌بازی را که باید به برق وصل شود را ندهید.

 

- به کودکان زیر 3 سال اسباب‌بازی ندهید که دارای اجزای کوچکی است که ممکن است به خفگی کودک منجر شود.

 

- اسباب‌بازی‌ها برای کودکان کم‌سن نباید بند، روبان، بادکنک، باتری یا مغناطیس دگمه‌ای داشته باشند.

 

- همه اسباب‌بازی‌های را در قفسه یا کمد اسباب‌بازی قرار دهید و کودکان کم‌سن را از اسباب‌بازی‌های کودکان بزرگتر دور نگهدارید.

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
چهار شنبه 1 خرداد 1392برچسب:, :: 11:21 :: نويسنده : پیام عب


گیاهان آپارتمانی هم مانند چیزهای دیگر کثیف می‌شوند. هنگام نظافت منزل، آن‌ها را هم تمیز کنید تا عمر بیش‌تری داشته باشند.
 

بسیاری از افراد علاقه زیادی به نگه‌داری از گیاهان آپارتمانی دارند. چون ضمن لذت‌بردن از جلوه خاصی که به خانه می‌دهند، به وسیله آن‌ها از هوای تازه هم بهره‌مند می شوند.اما این گلدان‌ها وقتی جلوه پیدا می‌کنند که تمیز بوده، عاری از گرد وغبار باشند.
 

برای این منظور:
 

1- ابتدا به گیاه خوب نگاه کنید.
 

اگر خشک شده، خیلی کثیف بوده یا گردوغبار بیش از حد روی آن را گرفته باشد، ارزش تمیز کردن را ندارد. بهتر است آن را دور بیندازید.
 

2- در غیر این صورت ابتدا از گردگیر یا پارچه نم‌دار برای تمیز کردن برگ‌ها استفاده کنید.
 

3- ¼ پیمانه آب گرم را با کمی شیر بدون چربی مخلوط کنید.
 

هر کدام از برگ‌ها را جداگانه، با اسفنج و مخلوط حاصل تمیز کنید. از آن‌جا که حشرات در زیر برگ‌ها پنهان می‌شوند، تمیز کردن زیر برگ‌ها را فراموش نکنید.
 

4- برای نتیجه بهتر از مواد پاک‌کننده آماده مخصوص گیاهان آپارتمانی استفاده کنید.
 

5- برای جلوگیری از شکستن و آسیب‌دیدگی ‌گیاه یک دست خود را زیر برگ قرار دهید و با دست دیگر آن را تمیز کنید.
 

6- برای براق شدن برگ ها هرگز از پارافین یا مواد براق‌کننده که منافذ برگ را می‌پوشانند، استفاده نکنید.

 

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
چهار شنبه 1 خرداد 1392برچسب:, :: 11:10 :: نويسنده : پیام عب

پرندگان مناسب برای کودکان
اغلب کودکان شیفته ی پرندگان میشوند، و اسرار زیادی به نگهداری از یکی از آنها میکنند. برای پدر و مادرهایی که به دنبال بهترین پرندگان برای فرزندان خود هستند، به شما 3 گونه پرنده ی مناسب را معرفی میکنیم تا این اطلاعات به تصمیم گیری بهتر شما کمک کرده باشند.

 

1- فنچ ها:
فنچ ها و قناری ها در رده ی اول بهترین ها هستند، زیرا که نگهداری از آنان نسبت به دیگر گونه ها آسانتر است. این پرندگان حیوان خانگی خیلی خوبی برای کودکان کوچک هستند زیرا آنها بسیار زیبا بوده و صدای جذاب و دلنشینی دارند. فنچ ها معمولا علاقه ی زیادی به ارتباط با انسان ندارند؛ بنابر این وقتی شما یک فنچ را خریداری میکنید بهتر است در کنار آن اقدام به خریداری چند فنچ دیگر داشته باشید.
بنابر این اگر کودک شما طالب پرنده ای است فنچ ها و قناری ها میتوانند بسیار مناسب باشند. 

بقیه در ادامه مطلب و نظریادتون نره ...

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
شنبه 7 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 14:21 :: نويسنده : پیام عب

شیر و گرگ و روباهی با هم رفیق شدند و برای شکار به دشت و کوه رفتند . گرگ و روباه در رکاب شیر به بیشه کوه رفتند و سه حیوان را که عبارت بودند از گاو کوهی و بز کوهی و خرگوش شکار کردند.
گرگ بدون توجه به اینکه شیر سلطان حیوانات است و اختیار و انتخاب با اوست با روباه زمزمه کرد که لابد شیر مانند شاهان دادگستر سهمیه آنها را خواهد داد.
شیر از خیالات و طمع آنها آگاه شد ولی در ظاهر خندان بود و وانمود نمی کرد دل پری از آنها دارد. تا اینکه شیر به گرگ گفت این جانوران شکار شده را عادلانه به نیابت از طرف من تقسیم کن .
گفت شیرای گرگ این رابخش کن معدلت را نو کن ای گرگ کهن
نایب من باش در قسمت گری تا پدید آید که تو چه گوهری
گرگ گفت. ای شیر چون تو بزرگ هستی گاو وحشی از آن تو باشد و بز کوهی چون میان قامت است مال من که میانه هستم و خرگوش نیز به مناسبت کوچکی مال روباه باشد که از همه کوچکتر است . 

بقیه در ادامه مطلب

نظریاتون نره ها...

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
شنبه 7 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 14:11 :: نويسنده : پیام عب

۱. یک رژیم غذایی خوب رژیمی است که علاوه بر تامین تمام نیازهای بدن بتواند شما را به هدفتان هم برساند.

خواندن پوستر این هفته که مورد تایید متخصصان تغذیه آمریکایی است، می تواند به هر دو گروه از این افراد کمک کند. یعنی در این پوستر به خوراکی هایی اشاره شده است که می توانند باعث تحریک اشتها یا سیری زودرس شوند.

 

۲. در رژیم های غذایی چاقی و لاغری، حفظ سلامت فرد از همه چیز مهم تر است.

▪ ادویه ها و گیاهان معطر برای لاغرها

اگر حال و هوای خوبی ندارید و نمی توانید غذا بخورید، کمی خردل را به برنامه غذایی تان اضافه کنید. خردل باعث افزایش ترشح بزاق دهان و اشتها می شود. زردچوبه هم از ادویه هایی است که باعث تحریک اشتها و هضم بهتر غذا می شود. خانم های باردار می توانند برای رهایی از تهوع های صبحگاهی، دم نوش یا پودر زنجبیل را به برنامه غذایی خود اضافه کنند تا کمتر دچار تهوع و دردهای شکمی شوند. افزودن مقداری جعفری تازه به غذا یا سالاد افراد لاغر هم باعث افزایش اشتهای آنها می شود. ضمن اینکه جعفری یکی از سبزی های موثر برای مبارزه با روماتیسم هم محسوب می شود.

 

۳. برای اینکه دچار عوارض خطرناک ناشی از رژیم های غلط نشوید، هیچ یک از وعده ها یا گروه های غذایی را از برنامه خود حذف نکنید و پیش از این کار حتما با یک متخصص تغذیه مشورت کنید.

▪ آبمیوه برای لاغرها

افراد لاغر باید برای افزایش اشتها و میل به غذا، حدود نیم ساعت پیش از وعده اصلی، یک لیوان آبمیوه طبیعی بنوشند. این کار به افزایش اشتها و جذب بهتر ریزمغذی های موجود در مواد غذایی کمک می کند. اگر شما هم کمبود وزن دارید، مراقب باشید با مصرف زیاد آب و نوشیدنی های دیگر در بین غذا باعث پر شدن حجم معده و از بین رفتن اشتهای خود به غذا نشوید.

بقیه در ادامه مطلب....

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...

 

با کمی جدیت و استفاده از یک تکنیک درست می توانید به مدت یکماه هر روز ۴۵۰ گرم از وزن خود را کاهش دهید.

دستورالعمل :
۱- برای اینکه بتوانید هر روز نیم کیلو وزن کم کنید باید آگاهی و دانش خوبی نسبت به کالری هایی که مصرف می کنید و کالری های می سوزانید داشته باشید و آنها را به دقت ثبت کنید.

شما باید روزانه بین ۷۰۰ تا ۱۵۰۰ کالری مصرف کنید و بوسیله ورزش و یا هر فعالیت دیگری هر روز بین ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰ کالری بسوزانید.

۲- شما باید وعده های غذایی خود را افزایش دهید اما در هر وعده یک غذای سبک و بسیار کم کالری مصرف کنید ، به این ترتیب میزان سوخت و ساز بدن شما بیشتر می شود و بدنتان دچار کم آبی نمی شود. برای اینکه بتوانید هر روز نیم کیلو لاغر شوید باید بسیار دقیق و با دقت عمل کنید.

شما روزانه باید ۶ وعده غذایی کوچک داشته باشید و در هر وعده ، مواد غذایی سبک و مفید مثل ، میوه ، ماهی ، مرغ ، تخم مرغ و سبزیجات خام مصرف کنید و از خوردن نوشابه و چربیهای اضافه و چربیهای اشباع شده جدا" خودداری کنید . علاوه براین ، در مصرف کربو هیدرات نیز اصلا" نباید زیاده روی کنید. از خوردن سس مایونز ، نمک اضافی و یا شکر نیز پرهیز کنید.قهوه سیاه مصرف کنید و خوردن صبحانه را فراموش نکنید.

۳- برای اینکه بتوانید هر روز نیم کیلو لاغر شوید ، هر روز باید بین یک تا دوساعت ورشهای ایزومتریک و یا عضلانی انجام دهید و بعد از آن حداقل دو ساعت فعالیتهایی انجام دهید که تپش قلب را بالا می برند مثل استفاده از تردمیل ، طناب زدن و یا دوچرخه. برنامه ورزشی خود را باید با تمرینات خیلی سبک آغاز کنید و کم کم تمرینات خود را سنگین تر کنید . اگر تا بحال این کار را انجام نداده اید اینکار برای شما اصلا" راحت نخواهد بود.

۴- اگر تصمیم گرفته اید که هر روز نیم کیلو وزن کم کنید ،باید بدانید که در روزهای اول بیشترین چیزی که از دست می دهید آب بدنتان است بنابراین هر روز حتما" بین ۱۲تا ۱۶ لیوان آب مصرف کنید تا بدنتان دچار کم آبی نشود. 

نظریاتون نره...

تصاویر زیباسازی نایت اسکین

«شعر روز مادر»


مادرم ای بهتر از فصل بهار

مادرم روشن تر از هر چشمه سار

مادرم ای عطر ناب زندگی

مادرم ای شعله ی بخشندگی

مادرم ای حوری هفت آسمان

مادرم ای نام خوب و جاودان

مادرم ای حس خوب عاشقی

مادرم خوشتر ز عطر رازقی

مادرم ای مایه ی آرامشم

مادرم ای واژه ی آسایشم

مادرم ای جاودان در قلب من

مادرم ای صاحب این جسم و تن

مادرم می خواهمت تا فصل دور

مادرم پاینده باشی پر غرور

مادرم روزت مبارک ناز من

مادرم تنها تویی آواز من

 

بقیه در ادامه مطلب

نظریادتون نره...

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...

اگر از کاربران در خیابان بخواهید اولترابوک را تعریف کنند، اغلب به چشم های شما زل زده و از ادبیات گسترده ای برای توصیف آن استفاده می کنند.
عمومی ترین تعریف اولترابوک را می توان ایجاد دستگاهی جدید مبتنی بر انقلاب در نوت بوک تلقی کرد که سبک تر، ظریف تر و قدرتمندتر از دستگاههای 4، 5 سال پیش بوده و کاربران با آن احساس راحتی و غرور بیشتر می کنند.
لمسی بودن اسکرین، عمر باطری بیشتر از قبل، یو اس بی نسخه سه و در نهایت ویندوز 8 را می توان از ملحقات بعدی اولترابوکها دانست که در تحول این دستگاه نقش داشته اند.
با این اوصاف می خواهیم به سراغ اولترابوک های مبتنی بر ویندوز 8 برویم و آنها را
مقایسه کنیم:

بقیه در ادامه مطلب.....

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...

فلش مموری یک بار مصرف ساخته شد
گاهي اوقات نياز به داشتن يک عدد حافظه فلش ساده، درست مانند نياز به داشتن يک عدد چسب زخم، ضروري است.
فلش مموری یکی از کاربردی ترین تجهیزات رایانه ای در ایران و جهان است و به همین خاطر شرکتهای بزرگ فناوری جهان، هر روز حافظه‌هاي فلش جالب و پيشرفته ‌اي به بازار عرضه مي‌ کنند.
ولي گاهي اوقات نياز به داشتن يک عدد حافظه فلش ساده، درست مانند نياز به داشتن يک عدد چسب زخم، ضروري است و نمی شود برای رفع نیاز، ترفند یا راه حلی فوری قابل کشف نیست.
اما شرکتهای فناوری، محصولی را طراحی کرده اند که در اين مواقع به راحتي کار کاربران را راه مي‌اندازد. این وسیله نوعي حافظه فلش فوري است که در اندازه يک کارت تلفن طراحي شده و 4 عدد حافظه فلش در آن تعبيه شده است که کاربر در هنگام نياز فوري مي‌ تواند يکي از آن‌ها را از بقيه جدا کرده و استفاده کند.
جنس اين محصول 4 گيگابايتي 100 درصد قابل بازيافت بوده و از جنس خمير کاغذ است و در تبلیغات آن تاکید شده که کاربر مي‌ تواند بقيه این فلش ها را کنار گذاشته و در صورت نياز از آن‌ها استفاده کند. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین

در روزی که شاهد انتشار گزارش مالی سامسونگ بودیم، از یک گلکسی جدید هم مطلع شدیم. تلفنی به نام Galaxy Core که قرار است شبیه به گلکسی S4 باشد اما با قیمتی نسبتا ارزان و مشخصاتی پایین به بازار ارایه خواهد شد. ضمن اینکه به احتمال زیاد این تلفنی دو سیم کارته است. می توانید این تلفن را از نظر مشخصات و قابلیت ها با تلفن هایی مانند گلکسی S3 مینی یا S2 مقایسه کنید. گفته می شود گلکسی کور تلفنی ۴.۳ اینچی است که رزولوشن ۸۰۰ در ۴۸۰ پیکسلی دارد. پردازشگر آن هم دو هسته ای با سرعت ۱٫۲GHz است.


رم گلکسی Core معادل ۷۶۸ مگابایت است و با اندروید ۴٫۱ وارد بازار خواهد شد که در این مورد همراه با آخرین نسخه اندروید نیست و عقب به حساب می آید. گلکسی کور سامسونگ با دوربینی ۵ مگاپیکسلی و حافظه داخلی ۸ گیگابایتی وارد بازار می شود و جی پی اس، وای فای و بلوتوث ۴٫۰ دارد. باطری هم ۱۸۰۰mAh خواهد بود. این تلفن احتمالا با قیمتی حدود ۲۸۰ دلار به بازار ارایه خواهد شد. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
پنج شنبه 22 فروردين 1392برچسب:, :: 14:6 :: نويسنده : پیام عب

عرش نیوز :

با فروش ۱ میلیون عدد خودرو، « فورد » در سال گذشته پرفروش‌ترین خودرو در جهان اعلام شد. فروش این خودرو در سال گذشته در چین با افزایش ۵۱ درصدی و در آمریکا با رشد ۴۰ درصدی روبرو بوده است.

به گزارش پایگاه اینترنتی روزنامۀ فیگارو، شرکت آمریکایی فورد در بیانیه‌ای اعلام کرد که مدل سواری "فورد فوکس"(Ford Focus) سال گذشته پرفروش ترین خودرو در سطح جهان بوده است.
در سال ۲۰۱۲ شرکت فورد نزدیک به ۱.۰۲ میلیو عدد خودروی سواری ۲ در و ۴ در با سوخت بنزین روانه بازار کرده بود و گفته می‌شود افزایش فروش آنها در آمریکا ۴۰% و و در چین ۵۱% بوده است. جیم فارلی، یکی از مدیران بخش بازاریابی فورد در بیانیه‎ای که از سوی این شرکت منتشر شد، با اعلام تبریک نسبت به این موفقیت بزرگ می‌گوید: فروش تولیدات ما از استقبال بالایی در میان مصرف‌کنندگان در کل جهان برخوردار بوده است. فارلی می‌افزاید: با استراتژی "وان فورد"(One Ford) که در واقع تولید در سطح جهان را هدف قرار داده است، ما در شرایطی هستیم که می‌توانیم در سطح مناسبی تولید کنیم و با ایجاد رابطۀ مناسب میان کیفیت و قیمت، محصولات خوبی به مشتریان در کل جهان عرضه کنیم. 

بقیه در ادامه مطلب و نظر یادتون نره ....

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
پنج شنبه 22 فروردين 1392برچسب:, :: 13:29 :: نويسنده : پیام عب

~> تاریخ نوروز و تحولات کمی و کیفی آن <~
 

تاریخ ِ آغاز ِ مراسم باشکوه عید نوروز به جمشید شاه بازمی گردد. او که در زمان سلطنت در آبادانی ِ ایران و آسایش خاطر ِ مردم از هجوم بیگانگان ، نقش بسیاری داشت. روزی سفر یا در واقع معراجی با تخت زرینش به آسمان ( بسوی خورشید ) داشت ، پس از بازگشت دین را تجدید و آن روز را (( نوروز)) نامید.
این گاهنبار ( جشن ) ( که از آن در گاتهای زرتشت نامی برده نشده و تنها در یکی از یشتها بنام فروردین یشت ، ذکر و ستایش این گاه نگاشته شده ) پس از جمشید شاه سال به سال بر اهمیت و فراگیری آن افزوده شد.
در زمان هخامنشیان و ساسانیان نوروز بعنوان سنتی فراگیر و بسیار باشکوه چه در دربار شاهان و چه در خانه های مردم عامه ( نه فقط زرتشتیان ) اجرا می شده.

 

~> آداب و رسم و رسوم ایرانی <~

خريد لباس عيد

از يکی دو ماه به نوروز مانده شيرازی ها به بازار مي روند و لباس عيدشان را می خرند پارچه هايي معمولاً خريداری می شود که دارای رنگ روشن و سرخ يا زرد باشد و معتقد بودند اگر لباس را خودشان بدوزند پارچه آن را روزهای دوشنبه يا جمعه قيچی کنند و نيز معتقد بودند که روز پنج شنبه ساعت سنگين است و لباس مدتی روی دست می ماند تا دوخته شود. روز سه شنبه اگر بريده شود نصيب دزد يا مرده شور خواهد شد و روز چهار شنبه می سوزد وسايل خانه نيز بايد عوض شود و يا تميز گردد. پختن نان شيرين از جمله کارهايي است که حتماً بايد قبل از عيد و برای عيد انجام بگيرد .

سبز کردن گندم، عدس، تره تيزک، ده پانزده روز به عيد مانده در خانه های شيراز صورت می گيرد. برای اين کار از ظرفی استفاده می کنند که از جنس مس يا روی باشد و بعد مقداری دانه ابتدا به سلامتی امام زمان می ريزند و به ترتيب بعد از آن نام اعضای خانواده را می آورند . 

بقیه در ادامه مطلب و نظر یادتون نره ....

 

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
پنج شنبه 12 بهمن 1391برچسب:, :: 11:51 :: نويسنده : پیام عب

سخت افزار چیست؟


کامپیوتر شما (کامپیوترهای شخصی) سیستم ، که متشکل از اجزای بسیار. برخی از آن دسته از اجزا ، مانند ویندوز ایکس پی ، و تمام برنامه های دیگر خود ، نرم افزار هستند. چیزهای را که در واقع می توانید ببینید و لمس ، و احتمالا شکستن اگر شما آن را به بیرون پرتاب پنجره طبقه پنجم ، سخت افزار است.

نه هر کسی دقیقا همان سخت افزار. اما کسانی از شما که باید یک سیستم رومیزی ، مانند مثال نشان داده شده در شکل 1 ، احتمالا بسیاری از قطعات نشان داده شده در این رقم همان. کسانی که از شما با رایانه های نوت بوک احتمالا بسیاری از قطعات مشابه دارد. فقط در مورد شما همه مولفه ها به صورت یک واحد به اندازه کتاب های قابل حمل یکپارچه شده است.

http://iranom.loxblog.com/

شکل 1
واحد سیستم کامپیوتر واقعی است ؛ هر چیز دیگری است به نام دستگاه جنبی. واحد سیستم کامپیوتر شما احتمالا حداقل یک درایو فلاپی دیسک ، و یک درایو سی دی یا دی وی دی ، را که شما می توانید دیسک های فلاپی و سی دی وارد کردن. یکی دیگر از هارد دیسک وجود دارد ، به نام دیسک سخت در داخل واحد سیستم ، همانطور که در شکل 2 نشان داده شده است. شما می توانید که دیسک را حذف کنید ، و یا حتی آن را ببینید. اما آن وجود دارد. و هر آنچه را که در حال حاضر "را در کامپیوتر شما" است که در واقع در دیسک سخت ذخیره می شود. (ما می دانیم که این به این دلیل است که هیچ جای دیگری در داخل کامپیوتر که در آن شما می توانید اطلاعات ذخیره وجود دارد!).

http://iranom.loxblog.com/

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
سه شنبه 3 بهمن 1391برچسب:, :: 14:55 :: نويسنده : پیام عب

http://iranom.loxblog.com/

وقایع ۲۲ بهمن

در این روز به ترتیب زندان اوین، ساواک، سلطنت آباد، مجلسین سنا و شورای ملی، شهربانی، ژاندارمری و ساختمان زندان کمیته مشترک به تصرف مردم در آمد.

در تسخیر شهربانی سپهبد رحیمی فرماندار نظامی تهران به دست انقلابیون مسلح افتاد. پادگان باغشاه و دانشکده افسری، دبیرستان نظام، زندان جمشیدیه، پادگان عشرت آباد و پادگان عباس آباد یکی پس از دیگری تسلیم شدند و آخرین مرکزی که به تصرف درآمد رادیو و تلویزیون بود.

 

تصمیم شورای عالی ارتش

ساعت ۱۰ بامداد روز ۲۲ بهمن شورای فرماندهان نیروهای مسلح در ستاد مشترک تشکیل گردید. ریاست شورای عالی ارتش بر عهده عباس قره باغی بود. پس از گزارش فرماندهان نیروها از وضعیت موجود بحث پیرامون همبستگی ارتش با مردم آغاز شد؛ اکثرا موافقت خود را اعلام نمودند و سرانجام اعلامیه‌ای مبنی بر بی طرفی ارتش تهیه و به امضا رسید. پس از تصمیم شورای عالی، ساعت یک بعد از ظهر خبر تصمیم شورای عالی ارتش در اختیار رادیو و تلویزیون گذاشته شد. رادیو ایران برنامه عادی خود را قطع و اعلامیه را قرائت کرد. لحظه‌ای بعد نیروهای انقلاب محوطه صدا و سیما را تصرف نمودند و خبر سقوط رژیم سلطنتی پهلوی از صدا و سیما اعلام شد.

{بقیه در ادامه مطلب}

http://iranom.loxblog.com/

 

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
یک شنبه 1 بهمن 1391برچسب:, :: 11:38 :: نويسنده : پیام عب

 http://iranom.loxblog.com/

 ماه ربیع الاول سومین ماه از ماههای قمری و از ماه های فرخنده برای شیعیان است. حادثه مهم و تاریخی لیله المبیت، هجرت حضرت محمد صلی الله علیه و آله از مکه به مدینه، ولادت خجسته آن حضرت و امام جعفر صادق علیه السلام، ازدواج خجسته شان با حضرت خدیجه علیها السلام، آغاز امامت امام مهدی (عج)، عیدالزهرا و هلاکت یزید بن معاویه از جمله حوادث فرخنده این ماه است.


در این ماه خجسته، نسیم سحری جان مایه عشق را به گستره خاکیان می فرستد. شاخه های مهربان درختان، گونه به رنگ فلق می سایند. آبشاری از نور، خنده های شادمان خورشید را به زمینیان می بخشد و جوشش از شکوه آسمان را در بر می گیرد. جوانه های تبسم لب ها را شاداب از طراوت تغزلی دیگر کرده و همگی قدوم نوزادی را که سبب آفرینش است تبریک می گویند که یا محمّد! به جمع خاکیان دوستدارت خوش آمدی!

شامگه میلادت جاری شور و سرور، در کوچه های خلوت مکه، حکایتی تازه داشت و باد در گوش بلندترین نخل ها از پیش، خبر می برد و مژدگانی می گرفت. کنگره های کاخ ستم لرزیدند. دریاچه های کفر خشک شدند. آتشکده های الحاد به سردی گراییدند و آغوش اسلام به مولود خجسته خود مباهات کرد. محمّد آمد! ثمره خلقت آمد! پیامبر مهر به سرای دنیا خوش آمد!

ای بهار آفرینش! ای سبب خلقت! ای دستاویز هستی! مقدمت گلباران! ای آفتاب فروزان ادیان الهی! ای آخرین فرستاده حق به سوی بشر! کعبه از آمدنت در شادی است و آسمان مکه همراز شب های تنهایی خود را یافته است. شیشه کفر شکسته و خبر آمدنت در گوش ادیان و اعصار طنین انداخته است. قدومت مبارک ای پیام آور صلح و دوستی! ای تو که از حق آمدی و به حق برانگیخته شدی. آفتاب جهان فروز و عالم تاب توحید هستی که برف ظلم را آب کرده و نوید بهار می دهی! نامت بلند و دینت پاینده باد!


 http://iranom.loxblog.com/

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
یک شنبه 26 آذر 1391برچسب:, :: 10:57 :: نويسنده : پیام عب

IRANOM.LOXBLOG.COM

نام: قاسم (ع)


نام پدر: امام حسن(ع)


نام مادر: رَمله (معروف به امّ ابی‌بکر)


تاریخ ولادت: اوائل سال 48 هجری قمری


مدت عمر: 13 سال (بعضی سن او را 14 سال هم نوشته اند)


تاریخ شهادت: عاشورای سال 61 هجری قمری در کربلا


قاتل: عمروبن سعد(نفیل) اَزُدی


محل دفن: کربلای معلی

بقیه در ادامه مطلب

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
سه شنبه 7 آذر 1391برچسب:, :: 11:46 :: نويسنده : پیام عب

iranom.loxblog.com/

وقتی نام عاشورا به گوش می‌رسد، آتش سوزناکی از غم، دل را در بر می‌گیرد و اشک، امان را می‌برد. وقایع دردناک عاشورا تا بعد از ظهر که هنگامه شهادت امام حسین علیه السلام بود یکسری جنایات را به خود دید و از شهادت امام حسین (علیه السلام) به بعد سرزمین کربلا شاهد فجایع و جنایاتی خاص در مورد اهل بیت پیامبر بود.

سال ۶۱ ه.ق عصر روز دهم محرم لشکر یزید بعد از این که امام حسین (علیه‌السلام) را به شهادت رساند به دستور فرماندهان خود دست به غارت و آتش زدن خیمه‌ها و آزار و اذیت خاندان نبوت زدند.

آن نامردان به سوی خیمه‌های حرم امام حسین (علیه‌السلام) روی آوردند و اثاث و لباسها و شتران را به یغما بردند و گاه بانویی از آن اهل‌بیت پاک با آن بی‌شرمان بر سر جامه‌ای در کشمکش بود و عاقبت آن لعنت شدگان الهی جامه را از او می‌ربودند.(۱)

دختران رسول خدا (صلی الله علیه و آله) و حریم او از خیمه‌ها بیرون آمده و می‌گریستند و در فراق حامیان و عزیزان خود شیون و زاری می‌نمودند…………. 

بقیه در ادامه مطلب و نظر یادتون نره .........

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
چهار شنبه 24 آبان 1398برچسب:, :: 23:47 :: نويسنده : پیام عب

http://iranom.loxblog.com/

 

    iranom.loxblog.com/ iranom.loxblog.com/iranom.loxblog.com/

 

*عضو شوید جایزه کارت شارژ ببرید*

با قرعه کشی 

 iranom.loxblog.com/member.php

 بالا کلیک کنید .عضوشوید.جایزه ببرید


تصاویر زیباسازی نایت اسکین
جمعه 5 آبان 1391برچسب:, :: 15:37 :: نويسنده : پیام عب

http://iranom.loxblog.com/

در ماه ژوئیه سال ۲۰۰۵ گوگل شرکت اندروید در پالو آلتوی کالیفرنیا را خرید. شرکت کوچک اندروید که توسط اندی روبین، ریچ ماینرز، نیک سیرز و کریس وایت پایه‌گذاری شده بود، در زمینه تولید نرم‌افزار و برنامه‌های کاربردی برای تلفن‌های همراه فعالیت می‌کرد. اندی روبین مدیر ارشد اجرایی این شرکت پس از پیوستن اندروید به گوگل به سمت قائم‌مقام مدیریت مهندسی این شرکت و مسئول پروژه اندروید در گوگل منصوب شد. تیم اندروید به رهبری روبین فعالیت خود را برای تولید پلتفرم موبایل مبتنی بر کرنل لینوکس آغاز کردند و نتیجه اولیه این پروژه در کنفرانس خبری شرکت گوگل در ۵ نوامبر سال ۲۰۰۷، مطرح کردن «اتحادیه گوشی باز» یا Open Handset Alliance بود. ۳۴ شرکت فعال در زمینه تولید نرم‌افزار، تولید گوشی‌های تلفن همراه، اپراتور تلفن همراه و تولیدکننده نیمه رساناها و پردازنده‌های تلفن همراه اعضای بنیان‌گذار این اتحادیه بودند. در میان نام‌های مشهور در بین اعضای مؤسس، شرکت‌هایی چون سامسونگ، ال جی، موتورولا، اچ تی سی، T-Mobile، NTT DoCoMo، اینتل، Nvidia، تگزاس اینسترومنتس، کوآلکام، برادکام، تلفونیکا، اسپرینت، eBay و البته گوگل به چشم می‌خوردند. اریک اشمیت مدیر ارشد اجرایی گوگل در این مراسم گفت: «اعلام امروز بسیار جاه‌طلبانه‌تر از معرفی تنها یک تلفن گوگلی است که در چند هفته اخیر توسط رسانه‌ها پیش‌بینی شده بود. از دیدگاه ما پلتفرمی که ما ارائه کرده‌ایم، هزاران تلفن گوناگون را به بازار روانه خواهد کرد.» نخستین گوشی مبتنی بر اندروید توسط شرکت اچ تی سی با همکاری T-Mobile تولید شد. این گوشی که به فاصله کمتر از یک سال از تشکیل اتحادیه Open Handset Alliance یعنی در ۲۲ اکتبر ۲۰۰۸ تولید شد، در بازارهای مختلف به نام‌های اچ‌تی‌سی دریم، تی‌موبایل جی۱ و Era G1 به بازار عرضه گردید.

http://iranom.loxblog.com/


تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
شنبه 29 مهر 1391برچسب:, :: 12:54 :: نويسنده : پیام عب

http://iranom.loxblog.com/ 

این ها قالب تخم مرغ است تخم مرغ رو می ریزید در این قالب های زیبا

نظریادتون نره

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
دو شنبه 10 مهر 1391برچسب:, :: 11:41 :: نويسنده : پیام عب

http://iranom.loxblog.com/ 

http://iranom.loxblog.com/

http://iranom.loxblog.com/

تاريخچه تلويزيون:

مراحل نخست تلويزيون

انتقال تصوير از فاصله دور از قرن نوزدهم پژوهش گرانی در کشورهای اروپائی همچنين ژاپن و روسيه را بخود مشغول داشت.

1843: تجزيهی عکس و ترکيب دوباره ی آن (Scaning) يا جارو زدن توسط الکساندرباين.

1856 : ساخت پانتوگراف توسط جوانی کارلی. او با سيم تلگراف پيام خطی روی کاغذ فرستاد.

1873: کشف فلز سلينيوم که انرژی نورانی را به انرژی الکتريکی تبديل میکرد.

1879 : جی _ آر کری انگليسی دستگاهی به نام تلکرتروسکوپ ساخت که در حقيقت آينهی گردان بود که تجزيهی عکس را انجام میداد. ( کنستانتين سنلک فرانسوی هم با بازی آينههای نوسانی يا گردان اصول تجزيه عکس را مطرح کرد)

1884 : پاول نيپکوف آلمانی يک صفحه ی گرد سوراخ دار ساخت که صفحه را خط به خط رج میزد. اين دستگاه تلسکوپ چرخش خطی الکتريکی سوراخ داری بود که محور عمودی داشت و هنگام چرخش هم جاروب میزد و هم الکترون پرتاب میکرد و ايدهی اوليهی تفنگ الکترونيکی بود اما کار آن به شيوهی مکانيکی بود. اين ايده به اين دليل ناموفق بود چون الکترون بلافاصله به گرما تبديل میشد.

1897: کارل براون آلمانی اشعه ی نوسان نگار کاتدی را ساخت.

1907: لوله ی تقويت کننده ی گرمايي يونی ساخته شد که با حرارت دادن الکترون منتشر و آزاد میکرد.

1907: ساخت فتوتلگراف توسط آرتورکورنآلکانی. او يک رابطهیتصويری بين برلنوپاريس برقرارکرد. سرعتآن خيلیکم بود.

1911: بروسلينگ روسی لامپهای اشعه کاتدی (فتوسل) را ساخت.

بقیه در ادامه مطلب  ما درباره این موضوع مطلب بسیار زیادی در ادامه مطلب نوشته ایم که اگر نخونید پشیمون می شویید...

http://iranom.loxblog.com/

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:, :: 12:28 :: نويسنده : پیام عب

http://iranom.loxblog.com/

این روزها استفاده از گوشی همراه آنقدر معمول شده که ما اصلا یاد زمانی نمی افتیم که گوشی همراه نداشتیم، بنابراین اصلا به این فکر نمی افتیم که این گوشی ها از اول وجود نداشتند و مخترعانی باید رویش کار کرده باشند!

برای این که تاریخچه نسبتا جامعی از تلاش های مخترعان برای دستیابی به موبایل به سبک و سیاق امروزی به دست دهم، مجبور هستم از سال 1908 شروع کنم، در این زمان شخصی به نام «ناتان استابلفیلد» اختراعی را ثبت کرد که چیزی بیشتر از گوشی بی سیم با برد کوتاه نبود. سال 1910 «لارس ماگنوس اریکسون» تلفنی را در اتومبیلش نصب کرد که البته کارکردی مثل یک تلفن موبایل نداشت. او هر بار که در جایی متوقف می شد می توانست با یک جفت سیم بلند، تلفن اتومبیلش را به شبکه محلی تلفن متصل کند و تماس تلفنی برقرار سازد!

اما بعد از آن، تلفن های رادیویی باب شد. نخستین بار در سال 1926 مسافران درجه یک ترن هایی که بین برلین و هامبورگ طی مسیر می کردند، می توانستند از فناوری تلفن های رادیویی استفاده کنند. در همین زمان خطوط هوایی مسافربری هم از همین فناوری برای مقاصد امنیتی بهره گرفتند. 

بقیه در ادامه مطلب لطفا بدون نظر از این مطلب خارج نشویید........

http://iranom.loxblog.com/

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:, :: 11:46 :: نويسنده : پیام عب

http://iranom.loxblog.com/

http://iranom.loxblog.com/

فصل اول - تاریخچه
همزمان با شناسائي عدد، براي بشر اين نياز پيدا شد تا راهي بيابد كه محاسبه را ساده‌تر انجام دهد. اولين وسيله‌اي كه انسان از آن در امر شمارش كمك گرفت است، شايد انگشتان دست باشد. در مراحل بعدي «چوب خط» به عنوان يك ماشين ساده كه مي‌توانست در امر شمارش انسان كمك كند، به كار آمد. گاهي نيز دسته‌هاي ني و چوب‌هاي باريك جانشين «چوب خط» مي‌شد و زماني نيز سنگ ريزه‌ها همين نقش را ايفامي كردند. بعدها، چرتكه به عنوان يك ماشين حساب كار آمد مورد بهره برداري قرار گرفت، تا اين كه در قرن هفدهم، اولين ماشين حساب واقعي تاريخ پا به عرصه هستي نهاد.
در سال 1641، فردي فرانسوي به نام بيلز پاسكال ماشين جالبي ساخت كه به «ماشين حساب پاسكال» معروف شد. در ماشين حساب پاسكال 6 چرخ دندانه دار نصب شده بود و هر چرخ ده دندانه داشت. هر دندانه نمايشگر يكي از ارقام صفر تا 9 بود. اين چرخ‌ها طوري در جوار يكديگر قرار گرفته بودند كه دوران كامل يك چرخ، دوران چرخ‌هاي بعدي به‌اندازه يك دندانه را باعث مي‌شد. علاوه بر اين، چرخها از راست به چپ به ترتيب نماينده مرتبه‌هاي يكان، دهگان، صدگان،...عدد بودند.
سي سال پس از پاسكال، يك رياضي دان آلماني به نام لايبنيتز در تكميل اختراع پاسكال كوشيد و ماشيني ساخت كه به كمك آن مي‌شد اعمال ضرب و تقسيم را نيز انجام داد و حتي جذر گرفت. ابتكار لايبنيتز بسياري از مشكلات فني ماشين را برطرف كرد و راه را براي تكامل اين ماشينها گشود. با اين حال، موضوع ماشينهاي حساب سالها به بوته فراموشي سپرده شد و تنها صاحبان صنايع براي ساخت و رواج اين ماشينها كوششهايي انجام دادند. 

بقیه در ادامه مطلب  ما درباره این موضوع مطلب بسیار زیادی در چهار فصل در ادامه مطلب نوشته ایم که اگر نخونید پشیمون می شویید...

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:, :: 11:0 :: نويسنده : پیام عب

http://iranom.loxblog.com/

حامد کمیلی متولد ۱۴ تیر ماه سال ۱۳۶۱ در اصفهان .
دارای مدرک کارشناسس مدیریت بازرگانی و کاردانی کامپیوتر .
دارای ۱۰ سال فعالیت تئاتر در پروندهی هنری خودش .
فصل مورد علاقه : پاییز
چون به گفته ی خودش در پاییز غمی وجود دارد که در عین شادی نهفته هم دارد .
دارای شش سال سابق آشنایی با ساز پیانو .
کارهای مورد علاقه در اوقات فراغت : خواندن فیلنامه / تماشای فیلم / نوازندگی پیانو و همراهی با خانواده .
دارای ۲ برادر ۲ قلو به نام های احسان و ایمان که هر دو تازه وارد دانشگاه شدند .
احسان عمران و ایمان معماری می خواند . 

بقیه در ادامه مطلب و نظریادتون نره ....

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
شنبه 8 مهر 1391برچسب:, :: 12:57 :: نويسنده : پیام عب

مواد لازم

مغز يک عدد


سبزی تره و جعفری خرد شده يک مشت


نمک مقداری


آبليمو يک قاشق سوپخورس 

بقیه در ادامه مطلب و نظر یادتون نره ....

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
شنبه 8 مهر 1391برچسب:, :: 12:47 :: نويسنده : پیام عب

http://iranom.loxblog.com/

فعاليت زدن توپ در يك مكان حوض مانند فرمي از يك بازي فرانسوي بود كه با گوي و حلقه انجام مي شود , به نام كروكت . اين بازي در چمن بايك چوب دستي ويك توپ ball يا bille كه كم كم به billiard يا bill yard معروف شد بازي مي شود . پس از مدتي اين بازي سرگرمي درباريان شد و به دليل نفرت داشتن آنها از گرما و فعاليت زياد اين بازي را محدودتر كردند و آن را روي ميز در يك محيط بسته انجام مي دادند.

خوب به رنگ ها نگاه كنید , نخستين چيز كه بايد درباره ي بيلي يارد بدانيد اين است كه اين بازي برخلاف باري ها ي توپي ديگر داراي توپ هاي زيادي است . برخي از اين توپ ها ساده يعني داراي رنگي يك پارچه هستند و تعدادي از آنها نيز خط دارند يعني توپي كه نوك و ته آن ها سفيد و يك خط رنگي كه گرداگرد و ميانه ي آن قرار گرفته.

هر يك از توپ ها داراي يك شماره هستند . از شماره ي1 تا 15, كه از شماره ي 1 تا 7 تو پ هاي ساده واز شماره ي9 تا 15 توپ هاي خط دارد را تشكيل مي دهند .توپ شماره ي 8 8ballكدام است ؟. البته , وقتي اين بازي به صورت استاندارد بازي مي شود , توپ 8 نه جزو گروه توپ هاي ساده است و نه جرو گروه توپ هاي خط دار محسوب ميشود . يك توپ خاص است ( توپ سياه را از دست ندهيد چون تمام توپ هايتان سياه مي شود

بقیه در ادامه مطلب و نظر یادتون نره ..... 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
سه شنبه 28 شهريور 1391برچسب:, :: 1:18 :: نويسنده : پیام عب

http://www.google.com/ 

( متولد سال ۱۳۶۱ از تهران ) بازیگر تلویزیون و سینماست . او بازیگری را در سنین نوجوانی با بازی در مجموعههای تلویزیونی آغاز کرد . وی با سریال طنز نود شبی زیر آسمان شهر ( مهران غفوریان ) به شهرت رسید.
تحصیلات

اشتیاق در رشته گرافیک تحصیل کرده است .
بازیگر ثابت فیلمهای احمد لو

اشتیاق تقریبا در تمامی آثار تلویزیونی شاهد احمدلو حضور داشته است . او در تله فیلم هایی نظیر گنج خانه سفید، بلور باران، پسرها سرباز به دنیا نمی آیند و ما خونه نیستیم با احمدلو همکاری کرده است .

بقیه در ادامه مطلب و نظر یادتون نره........

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
سه شنبه 28 شهريور 1391برچسب:, :: 1:27 :: نويسنده : پیام عب

http://iranom.loxblog.com/

مجید صالحی متولد 26 شهریور 1354 درتهران است. وی فعالیت هنری خود را با بازی در نمایش "آنتیگونه" آغاز کرد و سپس به تلویزیون رفت و در مجموعه های تلویزیونی مختلف و البته اغلب با مضمون طنز بازی کرد . خیلی زود با شخصیت "مجید دلبندم" مشهور شد و این روند با برنامه های دیگر ادامه پیدا کرد. کنار گیری حمید جبلی از فیلم "یکی بود یکی نبود" باعث شد او جایگزین وی شود و این فیلم هم شد نخستین تلاش او برای ورود به عرصه سینما. وی علاوه بر بازی در برخی از مجموعه های تلویزیونی نویسندگی و کارگردانی را نیز بر عهده داشته است. اغلب فیلم هایی که صالحی تاکنون در آن ها ایفای نقش کرده با فروش بالایی روبه رو شده اند واین نشان می دهد که او بازیگری است قابل اعتماد و البته پرطرفدار، به قول خودش بازیگر خوش شانسی است ! 

بقیه در ادامه مطلب و نظریادتون نره ....

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
سه شنبه 28 شهريور 1391برچسب:, :: 1:19 :: نويسنده : پیام عب

http://iranom.loxblog.com/ 

ملیکا زارعی برزی(خاله شادونه) در ۴ اردیبهشت ۱۳۶۴ در تهران به دنیا آمد، رشته حقوق قضایی خوانده است ،از سال سوم دبستان فعالیت هنری خود را با اجرا در برنامه ی تازه ها از شبکه ۲ آغاز کرد ،و در سال ۸۲ در سریال دوران سرکشی یک سکانس بازی کرد و بعد در مجموعه مهر خاموش بازی کرد و از سال ۸۳ همزمان با قبولی در دانشگاه به عنوان مجری برنامه کودک و با نام خاله شادونه مشغول به کار شد ،

به خاطر صدای کودکانه‌اش و صداقتی که در کلامش وجود دارد، خیلی زود در دل بچه‌ها جا باز کرد، او برای اینکه کودک درونش همیشه سرزنده باشد، دائم کتاب‌های ویژه کودکان را می‌خواند و سعی می‌کند تمام وقتش را با آنها سپری کند، او عاشق بچه‌هاست و به نظرش بچه‌ها پاک‌ترین موجوداتی هستند که خداوند آفریده.

بقیه در ادامه مطلب ونظریادتون نره.....

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
یک شنبه 26 شهريور 1391برچسب:, :: 12:26 :: نويسنده : پیام عب

مرد چهار شانه

مردی جلوی مردی دیگر می ایستد و می گوید: شما آقا حمید هستید؟

آن مرد می گوید: بله، چه طور مگه؟

می گوید: آخه من شنیدم که شما مردی چهار شانه هستید؛ ولی حالا که شما را دیدم دو شانه بیشتر ندارید!

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
یک شنبه 26 شهريور 1391برچسب:, :: 12:20 :: نويسنده : پیام عب

جمله سازی

معلم: با علی، محمد، حسین جمله بساز.

رضا: علی با حسین به پارک رفتند.

معلم: پس محمد کجاست؟

رضا: محمد خواب موند، نیومد!

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
یک شنبه 26 شهريور 1391برچسب:, :: 12:13 :: نويسنده : پیام عب

انشاء

معلم از دانش آموزان خواست که انشاء درباره یک مسابقه فوتبال بنویسند. همه مشغول نوشتن شدند جز یک نفر، معلم از او پرسید: تو چرا نمی نویسی؟

دانش آموز جواب داد:نوشته ام!

معلم دفتر او را گرفت و نگاه کرد. نوشته بود: به علت بارندگی فوتبال برگزار نخواهد شد! 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
یک شنبه 26 شهريور 1391برچسب:, :: 12:2 :: نويسنده : پیام عب

نسخه دکتر

بیمار:آقای دکتر! انگشتم هنوز به شدت درد می کند!

دکتر: مگر نسخه دیروز را نپیچیدی؟

بیمار: چرا پیچیدم دور انگشتم ولی اثر نداشت؟ 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
یک شنبه 26 شهريور 1391برچسب:, :: 11:54 :: نويسنده : پیام عب

در کلاس زیست شناسی

معلم:سعید! دو تا حیوان دوزیست نام ببر.

سعید: قورباغه و برادرش 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
یک شنبه 26 شهريور 1391برچسب:, :: 11:49 :: نويسنده : پیام عب

یه روز یه خسیس خواب می بینه به یه فقیر ۱۰۰۰ تومان پول داده . وقتی از خواب بلند می شه میگه: وای عجب کابوسی بود! 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
یک شنبه 26 شهريور 1391برچسب:, :: 11:44 :: نويسنده : پیام عب

به غضنفر می گن: اگه سردت بشه چه کار می کنی؟ می گه: می رم نزدیک بخاری. میگن: اگه خیلی سردت بشه چی ؟ میگه: به بخاری می چسبم . میگن : اگه خیلی خیلی خیلی سردت بشه چی؟ میگه : حوب معلومه ، بخاری رو روشن می کنم.!! 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
یک شنبه 26 شهريور 1391برچسب:, :: 11:38 :: نويسنده : پیام عب

به غضنفر می گن: شنیدی آدم شدی؟ می گه: نامردا شایعه کردن!! 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
یک شنبه 26 شهريور 1391برچسب:, :: 11:23 :: نويسنده : پیام عب

غضنفر با کلید گوشش رو تمیز می کرده؛ گردنش قفل می کنه!! 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین

واژه های اینترنتی و معادل فرهنگستانی  : فارسی را پاس بداریم

نگوييم *وب سايت* بگوييم : رايانه جا يا تارانه

نگوييم * وب *بگوييم : جايانه يا تار

نگوييم * وب مستر * بگوييم : صاحب تار يا تارزن

نگوييم * ايميل* بگوييم : نامه برقي

نگوييم * ايميل آدرس *بگوييم : نشان نامه برقي

نگوييم * چت * بگوييم : زرستان

نگوييم * مانيتور* بگوييم : نمايانه

نگوييم * كي بورد* بگوييم : دكمه گاه

نگوييم*اسكنر* بگوييم : عكس برگردان

نگوييم * پرينتر *بگوييم : چاپانه يا چاپگر

نگوييم * ماوس * بگوييم : موش

نگوييم * ديسك *بگوييم : گردالي

نگوييم * سي دي (كامپكت ديسك)*بگوييم : كامل گردانه يا كاف گاف

نگوييم * ديسكت * بگوييم : گردكي

نگوييم * نوت بوك * بگوييم : رايانه رو

نگوييم * لينك* بگوييم : چسبانك

نگوييم* مايكروسافت* بگوييم : كوچك نرم يا نرم بچه

نگوييم* اكانت * بگوييم : برات

نگوييم * ماوس پد * بگوييم : خرش گاه 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
جمعه 24 شهريور 1391برچسب:, :: 14:57 :: نويسنده : پیام عب

روزی ملانصرالدین بدون دعوت رفت به مجلس جشنی.

یکی گفت:

“جناب ملا! شما که دعوت نداشتی چرا آمدی؟”

ملانصرالدین جواب داد:

“اگر صاحب خانه تکلیف خودش را نمی‌داند. من وظیفه‌ی خودم را می‌دانم و هیچ‌وقت از آن غافل نمی‌شوم.” 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 53 صفحه بعد
موضوعات
پيوندها