بزرگترین وبلاگ علمی وتحقیقاتی وسرگرمی وهنری درآسیا
این وبلاگ اونی هست که شما به دنبالش بودید
شنبه 7 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 14:21 :: نويسنده : پیام عب

شیر و گرگ و روباهی با هم رفیق شدند و برای شکار به دشت و کوه رفتند . گرگ و روباه در رکاب شیر به بیشه کوه رفتند و سه حیوان را که عبارت بودند از گاو کوهی و بز کوهی و خرگوش شکار کردند.
گرگ بدون توجه به اینکه شیر سلطان حیوانات است و اختیار و انتخاب با اوست با روباه زمزمه کرد که لابد شیر مانند شاهان دادگستر سهمیه آنها را خواهد داد.
شیر از خیالات و طمع آنها آگاه شد ولی در ظاهر خندان بود و وانمود نمی کرد دل پری از آنها دارد. تا اینکه شیر به گرگ گفت این جانوران شکار شده را عادلانه به نیابت از طرف من تقسیم کن .
گفت شیرای گرگ این رابخش کن معدلت را نو کن ای گرگ کهن
نایب من باش در قسمت گری تا پدید آید که تو چه گوهری
گرگ گفت. ای شیر چون تو بزرگ هستی گاو وحشی از آن تو باشد و بز کوهی چون میان قامت است مال من که میانه هستم و خرگوش نیز به مناسبت کوچکی مال روباه باشد که از همه کوچکتر است . 

بقیه در ادامه مطلب

نظریاتون نره ها...

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
شنبه 7 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 14:11 :: نويسنده : پیام عب

۱. یک رژیم غذایی خوب رژیمی است که علاوه بر تامین تمام نیازهای بدن بتواند شما را به هدفتان هم برساند.

خواندن پوستر این هفته که مورد تایید متخصصان تغذیه آمریکایی است، می تواند به هر دو گروه از این افراد کمک کند. یعنی در این پوستر به خوراکی هایی اشاره شده است که می توانند باعث تحریک اشتها یا سیری زودرس شوند.

 

۲. در رژیم های غذایی چاقی و لاغری، حفظ سلامت فرد از همه چیز مهم تر است.

▪ ادویه ها و گیاهان معطر برای لاغرها

اگر حال و هوای خوبی ندارید و نمی توانید غذا بخورید، کمی خردل را به برنامه غذایی تان اضافه کنید. خردل باعث افزایش ترشح بزاق دهان و اشتها می شود. زردچوبه هم از ادویه هایی است که باعث تحریک اشتها و هضم بهتر غذا می شود. خانم های باردار می توانند برای رهایی از تهوع های صبحگاهی، دم نوش یا پودر زنجبیل را به برنامه غذایی خود اضافه کنند تا کمتر دچار تهوع و دردهای شکمی شوند. افزودن مقداری جعفری تازه به غذا یا سالاد افراد لاغر هم باعث افزایش اشتهای آنها می شود. ضمن اینکه جعفری یکی از سبزی های موثر برای مبارزه با روماتیسم هم محسوب می شود.

 

۳. برای اینکه دچار عوارض خطرناک ناشی از رژیم های غلط نشوید، هیچ یک از وعده ها یا گروه های غذایی را از برنامه خود حذف نکنید و پیش از این کار حتما با یک متخصص تغذیه مشورت کنید.

▪ آبمیوه برای لاغرها

افراد لاغر باید برای افزایش اشتها و میل به غذا، حدود نیم ساعت پیش از وعده اصلی، یک لیوان آبمیوه طبیعی بنوشند. این کار به افزایش اشتها و جذب بهتر ریزمغذی های موجود در مواد غذایی کمک می کند. اگر شما هم کمبود وزن دارید، مراقب باشید با مصرف زیاد آب و نوشیدنی های دیگر در بین غذا باعث پر شدن حجم معده و از بین رفتن اشتهای خود به غذا نشوید.

بقیه در ادامه مطلب....

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...

 

با کمی جدیت و استفاده از یک تکنیک درست می توانید به مدت یکماه هر روز ۴۵۰ گرم از وزن خود را کاهش دهید.

دستورالعمل :
۱- برای اینکه بتوانید هر روز نیم کیلو وزن کم کنید باید آگاهی و دانش خوبی نسبت به کالری هایی که مصرف می کنید و کالری های می سوزانید داشته باشید و آنها را به دقت ثبت کنید.

شما باید روزانه بین ۷۰۰ تا ۱۵۰۰ کالری مصرف کنید و بوسیله ورزش و یا هر فعالیت دیگری هر روز بین ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰ کالری بسوزانید.

۲- شما باید وعده های غذایی خود را افزایش دهید اما در هر وعده یک غذای سبک و بسیار کم کالری مصرف کنید ، به این ترتیب میزان سوخت و ساز بدن شما بیشتر می شود و بدنتان دچار کم آبی نمی شود. برای اینکه بتوانید هر روز نیم کیلو لاغر شوید باید بسیار دقیق و با دقت عمل کنید.

شما روزانه باید ۶ وعده غذایی کوچک داشته باشید و در هر وعده ، مواد غذایی سبک و مفید مثل ، میوه ، ماهی ، مرغ ، تخم مرغ و سبزیجات خام مصرف کنید و از خوردن نوشابه و چربیهای اضافه و چربیهای اشباع شده جدا" خودداری کنید . علاوه براین ، در مصرف کربو هیدرات نیز اصلا" نباید زیاده روی کنید. از خوردن سس مایونز ، نمک اضافی و یا شکر نیز پرهیز کنید.قهوه سیاه مصرف کنید و خوردن صبحانه را فراموش نکنید.

۳- برای اینکه بتوانید هر روز نیم کیلو لاغر شوید ، هر روز باید بین یک تا دوساعت ورشهای ایزومتریک و یا عضلانی انجام دهید و بعد از آن حداقل دو ساعت فعالیتهایی انجام دهید که تپش قلب را بالا می برند مثل استفاده از تردمیل ، طناب زدن و یا دوچرخه. برنامه ورزشی خود را باید با تمرینات خیلی سبک آغاز کنید و کم کم تمرینات خود را سنگین تر کنید . اگر تا بحال این کار را انجام نداده اید اینکار برای شما اصلا" راحت نخواهد بود.

۴- اگر تصمیم گرفته اید که هر روز نیم کیلو وزن کم کنید ،باید بدانید که در روزهای اول بیشترین چیزی که از دست می دهید آب بدنتان است بنابراین هر روز حتما" بین ۱۲تا ۱۶ لیوان آب مصرف کنید تا بدنتان دچار کم آبی نشود. 

نظریاتون نره...

تصاویر زیباسازی نایت اسکین

«شعر روز مادر»


مادرم ای بهتر از فصل بهار

مادرم روشن تر از هر چشمه سار

مادرم ای عطر ناب زندگی

مادرم ای شعله ی بخشندگی

مادرم ای حوری هفت آسمان

مادرم ای نام خوب و جاودان

مادرم ای حس خوب عاشقی

مادرم خوشتر ز عطر رازقی

مادرم ای مایه ی آرامشم

مادرم ای واژه ی آسایشم

مادرم ای جاودان در قلب من

مادرم ای صاحب این جسم و تن

مادرم می خواهمت تا فصل دور

مادرم پاینده باشی پر غرور

مادرم روزت مبارک ناز من

مادرم تنها تویی آواز من

 

بقیه در ادامه مطلب

نظریادتون نره...

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...

اگر از کاربران در خیابان بخواهید اولترابوک را تعریف کنند، اغلب به چشم های شما زل زده و از ادبیات گسترده ای برای توصیف آن استفاده می کنند.
عمومی ترین تعریف اولترابوک را می توان ایجاد دستگاهی جدید مبتنی بر انقلاب در نوت بوک تلقی کرد که سبک تر، ظریف تر و قدرتمندتر از دستگاههای 4، 5 سال پیش بوده و کاربران با آن احساس راحتی و غرور بیشتر می کنند.
لمسی بودن اسکرین، عمر باطری بیشتر از قبل، یو اس بی نسخه سه و در نهایت ویندوز 8 را می توان از ملحقات بعدی اولترابوکها دانست که در تحول این دستگاه نقش داشته اند.
با این اوصاف می خواهیم به سراغ اولترابوک های مبتنی بر ویندوز 8 برویم و آنها را
مقایسه کنیم:

بقیه در ادامه مطلب.....

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...

فلش مموری یک بار مصرف ساخته شد
گاهي اوقات نياز به داشتن يک عدد حافظه فلش ساده، درست مانند نياز به داشتن يک عدد چسب زخم، ضروري است.
فلش مموری یکی از کاربردی ترین تجهیزات رایانه ای در ایران و جهان است و به همین خاطر شرکتهای بزرگ فناوری جهان، هر روز حافظه‌هاي فلش جالب و پيشرفته ‌اي به بازار عرضه مي‌ کنند.
ولي گاهي اوقات نياز به داشتن يک عدد حافظه فلش ساده، درست مانند نياز به داشتن يک عدد چسب زخم، ضروري است و نمی شود برای رفع نیاز، ترفند یا راه حلی فوری قابل کشف نیست.
اما شرکتهای فناوری، محصولی را طراحی کرده اند که در اين مواقع به راحتي کار کاربران را راه مي‌اندازد. این وسیله نوعي حافظه فلش فوري است که در اندازه يک کارت تلفن طراحي شده و 4 عدد حافظه فلش در آن تعبيه شده است که کاربر در هنگام نياز فوري مي‌ تواند يکي از آن‌ها را از بقيه جدا کرده و استفاده کند.
جنس اين محصول 4 گيگابايتي 100 درصد قابل بازيافت بوده و از جنس خمير کاغذ است و در تبلیغات آن تاکید شده که کاربر مي‌ تواند بقيه این فلش ها را کنار گذاشته و در صورت نياز از آن‌ها استفاده کند. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین

در روزی که شاهد انتشار گزارش مالی سامسونگ بودیم، از یک گلکسی جدید هم مطلع شدیم. تلفنی به نام Galaxy Core که قرار است شبیه به گلکسی S4 باشد اما با قیمتی نسبتا ارزان و مشخصاتی پایین به بازار ارایه خواهد شد. ضمن اینکه به احتمال زیاد این تلفنی دو سیم کارته است. می توانید این تلفن را از نظر مشخصات و قابلیت ها با تلفن هایی مانند گلکسی S3 مینی یا S2 مقایسه کنید. گفته می شود گلکسی کور تلفنی ۴.۳ اینچی است که رزولوشن ۸۰۰ در ۴۸۰ پیکسلی دارد. پردازشگر آن هم دو هسته ای با سرعت ۱٫۲GHz است.


رم گلکسی Core معادل ۷۶۸ مگابایت است و با اندروید ۴٫۱ وارد بازار خواهد شد که در این مورد همراه با آخرین نسخه اندروید نیست و عقب به حساب می آید. گلکسی کور سامسونگ با دوربینی ۵ مگاپیکسلی و حافظه داخلی ۸ گیگابایتی وارد بازار می شود و جی پی اس، وای فای و بلوتوث ۴٫۰ دارد. باطری هم ۱۸۰۰mAh خواهد بود. این تلفن احتمالا با قیمتی حدود ۲۸۰ دلار به بازار ارایه خواهد شد. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
موضوعات
پيوندها