بزرگترین وبلاگ علمی وتحقیقاتی وسرگرمی وهنری درآسیا
این وبلاگ اونی هست که شما به دنبالش بودید
شنبه 29 مهر 1391برچسب:, :: 12:54 :: نويسنده : پیام عب

http://iranom.loxblog.com/ 

این ها قالب تخم مرغ است تخم مرغ رو می ریزید در این قالب های زیبا

نظریادتون نره

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
پنج شنبه 2 شهريور 1391برچسب:, :: 16:14 :: نويسنده : پیام عب

این مقاله چگونه می تواند به شما کمک کند؟

اگر شما به تازگی دچار مرض قند شده اید و می خواهید اطلاعات بیشتری نسبت به این ناخوشی داشته باشید و یا اگر مدت هاست که این ناخوشی را دارید و یا با کسی زندگی می کنید که این ناخوشی را دارد و شما خواهان کمک به او هستید، خواندن این مطلب می تواند برای شما مفید باشد.

 

این مقاله به موارد زیر خواهد پرداخت:

آشنائی با مرض قند

علائم مرض قند و ناراحتی هائی که با آن همراه است

عوامل مرض قند چیست و چه کسانی بیشتر در معرض آن قرار دارند

طریق معالجه مرض قند چگونه است

راه هائی که شما می توانید به خودتان کمک کنید تا سلامت و سرحال بمانید و توضیح می دهد که موسسه:

بقیه در ادامه مطلب....
 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
پنج شنبه 2 شهريور 1391برچسب:, :: 14:49 :: نويسنده : پیام عب

بحث و نتیجه گیری
علاقه به توسعه توانایی های تفکر دراموزش پدیده ی جدیدی نیست. مربیان تعلیم و تربیت باید درباره نقش خود دوباره فکر کنند و فعالیت های خود را براموزش مهارت ها وروشهایی متمرکز کنند که شاگردان برای حل مسائل در زندگی اینده ی خود بدان احتیاج دارند.
با توجه به تاثیرات مثبت برنامه اموزش فلسفه به کودکان,به نظر میرسد ازجمله وظایف مهم برنامه ریزان اموزش و پرورش کشورتاکید بر تفکر و روشهای مبتنی بربحث و گفتگو به صورت گروهی دربین دانش اموزان و براین اساس اصلاح درساختار نظام اموزشی است و مدارس ما باید چهار ویژگی اصلی را داراباشند: علاوه بر بازسازی اهداف,باید روشهای مورد استفاده در این مدارس نیز باید بازسازی شوند.همچنین لازم است که به تحولات نظام اموزش و پرورش در دنیا توجه شود و در پایان این مدارس
باید به بالندگی و استقلال فکری دانش اموزان کمک کنند.

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
پنج شنبه 2 شهريور 1391برچسب:, :: 2:25 :: نويسنده : پیام عب

برای عضویت رایگان و آسان  بر لینک زیر کلیک کنید

 

iranom.loxblog.com/member.php

 

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
شنبه 24 تير 1391برچسب:, :: 14:5 :: نويسنده : پیام عب

                                                                                               لباس های تنگ:

افرادی که لباس های تنگ میپوشند عموماً افرادی مغرور و زود رنج اند. همچنین افرادی بسیار جذاب هستند. افرادی شایسته و معقول اند.
لباس های گشاد:

افرادی که لباس های گشاد میپوشند افرادی بخشنده هستند. به هیچ وجه حسود نبوده و دوستان زیادی دارند. فداکار و صادق نیز هستند.
لباس های تیره:

افرادی که لباس های تیره میپوشند عموماً افرادی خودخواه بود و بسیار خونسرد هستند. به ندرت عصبانی می شوند و سلیقه ی خوبی در انتخاب لباس دارند.
لباس های روشن:

افرادی که لباس های روشن میپوشند افرادی فداکار و صادق هستند. افرادی مهربان و شوخ طبع هستند و عاشق صلح و صفا و آرامش اند.
لباس سبز:

انتخاب رنگ سبز برای لباس معمولاً نشان دهنده آن است که صاحبان آن, شخصیتی قوی و اراده ای بالا دارند. در تصمیم گیری ها خیلی محکم عمل کرده و تا حدی خود رأی و مغرورند. این افراد اعتماد به نفس بالایی دارند و در کمک به دیگران پیشقدم می شوند.
لباس آبی:

اکثر آبی پوشها دارای نگاهی عمیق بوده وشخصیتی حساس وشفاف دارند .این افراد به راحتی فکر و نظر خود را به دیگران منتقل می کنند و به همین نسبت شجاعت و جرأت ویژه ای هم از خودشان نشان می دهند . آنها زندگی را زیبا دیده و بیشترین تلاش را برای استفاده بهینه از آن می کنند.
لباس مشکی:

بیشتر اوقات انتخاب رنگ مشکی نشان دهنده آن است که این افراد انسانهایی رؤیایی هستند که در فضایی شاعرانه زندگی می کنند و در عین حال بسیار دست و دلبازند و تلاش میکنند با هر آنچه دارند به کمک دیگران رفته و گرهی از مشکلات آنها باز کنند. آنها بسیار اجتماعی، ظریف و ساده پسند هستند.
لباس قهوه ای:

این افراد سمبل مهربانی و محبت هستند. برخی روان شناسان می گویند رنگ قهوه ای هر چه تیره تر باشد مهر ومحبت صاحبش بیشتر است. این افراد بسیار خونسردند و تقریباً هر چه را می خواهند به راحتی تصاحب می کنند. آنها در بدترین شرایط می توانند بهترین تصمیم ها را اتخاذ کنند.
لباس خاکستری:

انتخاب رنگ خاکستری نشان دهنده این نکته است که این افراد معمولاً شخصییتی آرام و با اعتماد به نفس دارند. هر چند روان شناسان میگویند افرادی که دل در گرو رنگ خاکستری دارند , دو دسته هستند : یا از شخصیتی عصبی وانقلابی دارند وهمیشه به دنبال آرامش می گردند. آنها در مجموع انسانهایی سر سخت و سنگین دل هستند. نفوذ کردی برای همیشه در دلشان جای خواهی داشت.
لباس سفید:

افرادی که لباسهای سفید را دوست دارند انسانهای خوش قلبی هستند و همیشه به دنبال دوست می گردند. این افراد معمولاً از کودکی روی پای خود بزرگ شده و دوست ندارند به دیگران تکیه کنند . در موقعیت های کاری, همیشه در حال ساختن نردبانی برای بالا رفتن از آن هستند, چرا که معتقدند از هر فرصتی باید استفاده کرد.
لباس رنگهای روشن:

انتخاب این نوع رنگها, نشان دهنده این است که این افراد بشدت سر شار از انرژی مثبت بوده و عشق و بالندگی را به اطراف خود پخش میکنند. دیدار با این افراد, اگر چه ممکن است همیشه خوشایند نباشد, اما بازگیری انرژی مثبت و سازنده از آنها می تواند بقیه روز را برای شما زیباتر , دلچسب تر و قابل تحمل تر سازد.

                                                                                                    

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
شنبه 24 تير 1391برچسب:, :: 14:1 :: نويسنده : پیام عب

تکنیکهای ریلکسیشن و یا تن آرامی (آرام سازی) که میتواند به شما کمک کند تا راحت تر بخواب روید.

- آرام سازی پیشرونده: در این روش تمام اجزای بدن را از سمت پایین به سمت سر یکی پس از دیگری شل و ریلکس میکنیم. از انگشتان پای خود شروع کنید. انگشتان پای خود را احساس کنید. وزن آنها را حس کنید.
هر گونه تنش و انقباض را از روی انگشتان پای خود بردارید. آگاهانه آنها را شل و ریلکس کرده و آرام سازید. به خود تلقین کنید که آنقدر انگشتان پاهایتان سنگین هستند که دارند به سمت پایین و تشک تخت خوابتان فرو میروند. همین مراحل را به ترتیب برای زانوها، رانها، شکم، قفسه سینه، باسن، دستها، بازوها، کتفها، گردن، سر، دهان و فک، چشمها، صورت و گونه ها تکرار کنید تا هنگامی که تمام بدنتان یکپارچه ریلکس و آرام شود. در طول این آرام سازی تنفس شما بایستی عمیق و آرام صورت گیرد.

چشمها نیز در این تکنیک اهمیت ویژه ای دارند در چشمان خود گرما را حس کرده و اینگونه به خود القاء کنید که پلکهایتان خیلی سنگین شده و شما قادر به گشودن آنها نیستید. (در این روش همچنین میتوانید ابتدا عضلات هر قسمت از بدن را منقبض کرده و سپس آنها را شل کنید تا ریلکس شدن آنها را بهتر حس کنید)

- آگاهانه نفس بکشید: تنفس شما می بایست شکمی و عمیق باشد.

- کشش انگشتان پا: ابتدا به پشت دراز بکشید و چشمان خود را ببندید.

انگشتان پای خود را حس کنید. اکنون هر ۱۰ انگشت پای خود را به سمت صورت خود بکشید و تا ۱۰ به آهستگی بشمارید. سپس انگشتان پای خود را کاملا ریلکس و شل کنید و مجددا تا ۱۰ بشمارید.۱۰ بار این چرخه را تکرار کنید.

- تصویر سازی ذهنی (تجسم) هدایت شده: در این روش چشمان خود را ببندید و به پشت دراز بکشید. اکنون خود را در مکانی آرام بخش و دلپذیری تجسم کنید. این مکان هر جایی میتواند باشد مانند ساحل دریا تجسم کنید آنجا حضور دارید. پیرامون خود را ببینید و حس کنید. به صداهای آرام بخش محیط اطراف خود گوش دهید(صدای پرندگان و یا موج دریا)، رایحه گلها را حس کنید و گرمای آفتاب را روی پوست خود احساس کنید. برخی نیز تصویر سازی ذهنی از موقعیتهای کسل کننده را ترجیح میدهند. مانند تجسم همکار، استاد و یا سخنران کسل کننده.

- به روی پشت خود دراز بکشید و چشمان خود را ببندید. با انگشتان دست بروی زبانه گوش فشار آورده و کانال گوشهای خود را مسدود کنید. در این لحظه شما صدای زیر و و خروشانی را خواهید شنید که طبیعی است. ۱۰ دقیقه به این صدا گوش کنید و سپس فعالانه خودتان را شل و آرام و ریلکس کنید و بخوابید.
- همیشه سعی کنید از هنگام عصر شروع به تمدد اعصاب و آرامش دادن به ذهن و جسم خود کنید. اگر ذهن شما درگیر مشکلات، تصمیم‌گیری‌ها و مرور اتفاقات روز گذشته باشد خواب خوبی نخواهید داشت. سعی کنید بدن را به آرامش و خونسردی دعوت کنید. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین

                                                                                             بی‌شک موادی که معرفی می‌شود تا حد زیادی می‌توانند به کاهش و رفع چربی شکم شما کمک کند :

ویتامین C
ویتامین C با داشتن قابلیت بالا برای رفع چربی‌ها، قادر خواهد بود چربی‌های ایجاد شده در ناحیه شکم را از بین ببرد، از اینرو، خوردن مرکبات راه مناسبی برای سوزاندن این چربی‌ها است.
با مصرف ویتامین C نه تنها چربی‌های اضافی را به راحتی می‌سوزانید بلکه به سلامت خود نیز کمک می‌کنیم چرا که بدن به این ماده غذایی نیاز مبرم دارد.

لبنیات
محصولات لبنی، یکی دیگر از منابع خوب غذایی هستند که به سوزاندن چربی‌های شکم کمک می‌کنند؛ شیر از جمله محصولات لبنی است که چربی‌ها را به راحتی به اجزای قابل هضم در بدن تبدیل می‌کند.
محصولات لبنی با کاهش و از بین‌بردن تراکم چربی در بدن، به کوچک‌شدن شکم، کمک قابل توجهی می‌کنند، پس بهتر است برای از بین‌بردن چربی‌های شکم، هر روز یکی از محصولات لبنی را در برنامه غذایی خود بگنجانیم.


بادام زمینی
بادام هندی، بادام زمینی و بادام از جمله چربی‌های خوبی هستند که بدن به آن‌ها نیاز اساسی دارد. مغزها، عمل متابولیسم را در بدن سریع‌تر می‌کنند و با این کار باعث می‌شوند چربی‌های انباشته شده به انرژی تبدیل شوند و سوزاندن چربی‌های شکم سریع‌تر صورت گیرد.

گل کلم
غذاهایی که عمل متابولیسم را افزایش می‌دهند برای سوزاندن چربی‌های شکم مفیدند. از اینرو خوردن سبزی‌جاتی مانند گل‌ کلم، کلم پیچ برای رهایی از چربی‌های شکم، توصیه می‌شود.

چای سبز
چای سبز نیز منبع خوب دیگری از غذاهایی است که به رفع چربی‌های شکم کمک می‌کند و شاید بتوان گفت از میان تمام غذاهای مفید برای از بین‌بردن چربی‌های شکم، این نوشیدنی بهترین انتخاب باشد.
نوشیدن یک فنجان چای سبز در روز، کمک بسیار زیادی در از بین بردن چربی‌های شکم به شما خواهد کرد.

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین

                                                       رسیدن به تناسب اندام عالی نیازمند یک برنامه کامل ورزشی و رژیمی است و ورزش کردن به تنهایی نمی تواند شما را به نتیجه مطلوب برساند. در این مقاله مواد غذایی که علاوه بر تامین انرژی ، ورزش شما را افزایش نمی دهند معرفی میکنیم.

۱ – کلم قرمز

در طول قرن‌ها مردم و به ویژه کشاورزان از کلم به عنوان یک ماده غذایی اصلی و مفید استفاده کرده‌اند. اما امروزه سبزیجات متنوع دیگر جای کلم را گرفته‌اند. باید بدانید کلم کم کالری (هر نصف فنجان حاوی ۱۶ کالری) و سرشار از فیبر است. برای همین یک ماده غذایی لاغر کننده‌ی جادویی به شمار می‌رود. کلم و به ویژه کلم قرمز سرشار از ویتامین C است و از خطر ابتلا به بیماری دیابت پیشگیری می‌کند.

این کلم سرشار از رنگدانه‌ی آنتوسیانین است که به نظر می‌رسد باعث تحریک ترشح انسولین می‌شود.

میزان مصرف: روزانه نصف فنجان کلم پخته یا یک فنجان کلم خام. ابتکار به خرج داده و غذا و سالادهای متنوع تهیه و میل کنید.


۲ – سیب

سیب سرشار از فیبرهای حلال است و می‌تواند میزان قند خونتان را ثابت نگه دارد. یک عدد سیب متوسط حاوی ۴ گرم فیبر به ویژه پکتین است که می‌تواند میزان کلسترول را کاهش دهد.

برای افرادی که می‌خواهد شکمی تخت داشته باشند توصیه می‌شود که روزانه ۳ عدد سیب میل کنند.

نتایج پژوهش‌های متعدد نشان می‌دهد مصرف سیب نه تنها باعث کاهش وزن در زنان می‌شود بلکه میزان گلیسمی خون آن‌ها را نیز کاهش می‌دهد. توصیه می‌کنیم سیب را پوست میل کنید.

میزان مصرف: روزانه یک عدد سیب میل کنید. سیب حاوی ۸۰ کالری است و یک عصرانه‌ی ایده آل محسوب می‌شود.
۳ – دارچین

محققان به این نتیجه رسیده‌اند که دارچین باعث کاهش گلیسمی خون می‌شود. در واقع بعضی از ترکیبات طبیعی موجود در این ادویه‌ی معطر مانند انسولین عمل می‌کند و باعث می‌شود سلول‌ها گلوکز را جذب کرده و از آن به عنوان منبع انرژی استفاده کند و گلیسمی خون را کاهش دهد.

مصرف روزانه یک چهارم یا نصف یک قاشق چای‌خوری کافی است تا میزان قند خون به میزان ۱۸ تا ۲۰ درصد کاهش یابد.

این ادویه همچنین میزان کلسترول بد LDL بیماران دیابتی را به میزان ۷ تا ۲۷ درصد کاهش می‌دهد.

میزان مصرف: روزانه نصف قاشق چای‌خوری دارچین مصرف کنید. این میزان برای بهره‌مندی از خواص آن کافی است. اما اگر شما از طرفداران این ادویه‌ی معطر هستید می‌تواند تا یک یا دو قاشق چای‌خوری در روز نیز مصرف کنید.

توجه داشته باشید که در مصرف دارچین نیز دچار افراط نشوید زیرا در صورت زیاده‌روی ترکیبات موجود در آن باعث مسمومیت می‌شود. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
جمعه 23 تير 1391برچسب:, :: 11:18 :: نويسنده : پیام عب

                                            شش سال اول زندگی:

- گریه نکن
- شیطونی نکن
- دست تو دماغت نکن
- تو شلوارت پی پی نکن
- مامانت رو اذیت نکن
- روی دیوار نقاشی نکن
- انگشتت رو تو پریز برق نکن
- شب ها تو جات جیش نکن
- با اون پسر بی تربیته بازی نکن
- اسباب بازی ها رو تو دهنت نکن

دوره دبستان:

- موقع رفتن به مدرسه دیر نکن
- پات رو تو جامیزی نکن
- ورق های دفترت رو پاره نکن
- مدادت رو تو دهنت نکن
- تخته پاک کن رو خیس نکن
- حیاط مدرسه رو کثیف نکن
- گچ رو پرت نکن
- تو راهرو سروصدا نکن


دوره راهنمایی:

- ترقه بازی نکن
- تو کوچه فوتبال بازی نکن
- با مامانت کل کل نکن
- اتاقت رو شلوغ نکن

دوره دبیرستان:

- با کامپیوتر بازی نکن
- تقلب نکن
- با دوستات موتورسواری نکن
- عصرها دیر نکن
- با دختر همسایه صحبت نکن
- با بابات دعوا نکن
- مردم آزاری نکن
- نصف شب سر و صدا نکن
- وقتت رو با مجله تلف نکن

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
جمعه 5 خرداد 1391برچسب:, :: 16:20 :: نويسنده : پیام عب

با به کار‌بردن روش‌ها و برنامه‌ریزی‌های خاصی در زندگی روزمره و در فضای آموزشی کودکان، می‌توان قدرت تفکر و هوش آنها را پرورش داد. شما هم می‌توانید از این ۹ روش برای باهوش‌تر کردن فرزندتان استفاده کنید.
به گزارش افکارنیوز به نقل از سلامت نیوز، در واقع با اینکه هوش پدیده‌ای ژنتیک و استعدادی خدادادی است، توانایی‌های ذهنی افراد طی دوران زندگی و از دوران کودکی آنها کم‌کم شکل می‌گیرد.
براساس تحقیقات علمی‌انجام شده، با به کار‌بردن روش‌ها و برنامه‌ریزی‌های خاصی در زندگی روزمره و در فضای آموزشی کودکان، می‌توان قدرت تفکر و هوش آنها را پرورش داد. شما هم می‌توانید از این ۹ روش برای باهوش‌تر کردن فرزندتان استفاده کنید.

بازی برای هوش

شطرنج، جدول، پازل و دیگر بازی‌های فکری، همگی برای مغز کودک همچون ورزش هستند. بازی‌هایی مانند سودوکو (جدول اعداد) علاوه بر اینکه می‌توانند سرگرمی ‌لذت‌بخشی برای کودک شما باشند، تقویت‌کننده توانایی تفکر استراتژیک، حل مشکلات و تصمیم‌گیری در وضعیت‌های پیچیده هستند.

 

انواع بازی‌های فکری را در خانه داشته باشید و علاوه بر این، گاهی مسائلی را به طور خیالی طرح کنید و برای حل این مشکلات و مسائل ساختگی، از کودکان‌تان کمک بخواهید. بگذارید با وضعیت‌های دشوار و موقعیت‌های پیچیده تصمیم‌گیری مواجه شده و راه‌های پیشنهادی خود را برای حل مسائل به شما بازگو کنند. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
جمعه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 19:13 :: نويسنده : پیام عب

پیرزن ۱۰۱ ساله سوئدی پس از مواجهه با یک دزد در منزل خود، با چوب او را کتک زد و فراری داد.
به گزارش افکار به نقل از فارس پیرزن ۱۰۱ ساله سوئدی که در منزل تنها بوده است،پس از شنیدن صدای زنگ خانه درب را باز می کند.فردی حدودا ۴۰ ساله در آن سوی در خود را مامور پلیس معرفی می کند و به داخل منزل وارد می شود.

پس از بسته شدن در ،پیرزن متوجه می شود که فرد وارد شده به منزلش پلیس نبوده و یک دزد است .دزد به زور پیرزن را به داخل اتاق هدایت می کند تا دست و پای او را بسته و به سرقت مشغول شود اما پیرزن بلافاصله چوب دستی خود را که برای بلند کردن اشیا از آن استفاده می کرد برداشته و ضربه ای به سر دزد می زند.این کار از سوی پیرزن تکرار می شود و در نهایت دزد در میان ضربات متعدد پیرزن ۱۰۱ ساله به سمت درب خروجی منزل فرار می کند.هنگام خروج دزد از خانه پیرزن برخی از همسایه ها که نسبت به سر و صدای داخل خانه مشکوک شده بودند فرار دزد مجروح و کتک خورده را مشاهده کردند. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 11:14 :: نويسنده : پیام عب

در حالت طبیعی، انحنای گردن به سمت داخل، انحنای فقرات پشتی به سمت خارج و انحنای ناحیه کمر رو به جلو می باشد.
ستون فقرات توسط تعداد زیادی عضله محافظت می شود. عدم تعادل این عضلات، موجب پدید آمدن ناهنجاری هایی در ستون فقرات می شود. در این میان، نقش عضلات شکمی، بازکننده های مفصل پا به لگن و عضله بزرگ پشت باسن در ایجاد گودی بیش از حد کمر، پر رنگ تر از سایر عضلات است.
افرادی که دارای شکم های افتاده و برآمده می باشند، دارای عارضه گودی کمری هستند.

علل گودی بیش از حد کمر
- التهاب دیسک کمر
- قوز بیش از حد
- چاقی
- پوکی استخوان
- ضعف عضلات شکمی
- زایمان های مکرر
- در رفتگی دو طرف‌ لگن‌
- استفاده‌ از کفش‌ پاشنه‌ بلند
- جابجایی ستون‌ مهره‌ها به‌ سمت‌ جلو ( مادرزادی یا هر عامل‌ دیگر)
- ضعف‌ عضلات‌ شکمی و عضلات‌ خلفی ران‌ و بازکننده‌های مفصل‌ ران‌
- کوتاهی عضلات‌ ناحیه‌ کمری (بازکننده‌های کمر)

وقتی که می خواهید مدت طولانی بایستید، یک پا را روی زمین و پای دیگر را روی یک پله، چهار پایه و یا هر چیز مشابه قرار دهید.( بقیه در ادامه مطلب ) 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 11:13 :: نويسنده : پیام عب

تپش قلب، همان چيزي است که همه ما را زنده و اميدوار نگاه داشته است، اما همين تپش دوست‌داشتني اگر به طور واضح احساس شود نشانه چندان خوبي نيست. اين احساس واقعي تپش قلب همانند کوبيدن قفسه سينه است و فرد مبتلا را وحشت‌زده مي‌کند.

اگر مي‌خواهيد بدانيد چرا بعضي افراد تپش قلبشان را احساس مي‌کنند، گفتگوي ما را با دکتر ارشميدس صنعتي، فوق‌تخصص قلب و عروق و عضو هيات علمي دانشگاه علوم پزشکي تهران بخوانيد.
جناب دکتر، چه موقعي ضربان قلب‌مان را به‌طور واقعي احساس مي‌کنيم؟

اين احساس تپش قلب که اشاره مي‌کنيد دلايل متفاوتي دارد، مثلا اختلال هراس مي‌تواند تپش قلب ايجا کند. به‌طور معمول اختلال ترس (فوبيا) شامل احساس وحشت به‌طور ناگهاني است و بي اختيار و اغلب بدون دليل تکرار مي‌شود.

در طول مدتي که مي‌ترسيد قلب شما تند مي‌زند و ممکن است عرق کنيد يا تنفس سريع، احساس ضعيف بودن، بيهوش شدن و سرگيجه داشته باشيد.
علايم بدني اين اختلال ترس چيست؟

علايم بدني آنقدر شديد است که ممکن است فکر کنيد در حال مرگ هستيد و نشانه‌هاي آن مي‌تواند همانند علايم يک حمله قلبي باشد. ممکن است در قفسه سينه احساس درد کنيد، آهسته نفس بکشيد، احساس خفگي کنيد و حتي کنترل تان را از دست بدهيد. حمله مي‌تواند در خانه يا بيرون خانه روي دهد و حتي شما را از خواب عميق بيدارکند. يک حمله تنها چند دقيقه به طول مي‌انجامد، اما براي ده دقيقه يا بيشتر ادامه مي‌يابد و بعد از آنکه متوقف شد، شما احساس کوفتگي و خستگي مي‌کنيد.

از آنجايي که زمان بروز حمله غيرقابل پيش‌بيني است، اغلب باعث ايجاد ترس و هيجان شديد يا نگراني مداوم مي‌شود و احتمال مي‌دهيد حمله در هر زماني به وجود آيد.
وجود مشکل قلبي هم مي‌تواند تپش قلبمان را دچار اختلال کند؟(بقیه در ادامه مطلب) 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 11:11 :: نويسنده : پیام عب

مصرف زیاد کره گیاهی برای بیماران قلبی مضر است

کارشناس تغذیه دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت با بیان اینکه« امروزه كره گیاهی یا مارگارین به دلیل اینكه دارای چربی های چند غیر اشباعی بوده و فاقد كلسترول است جایگزین مناسبی برای كره حیوانی شناخته شده است.»

گفت:« افرادی كه در معرض ابتلا به بیماریهای مزمن به ویژه قلبی و عروقی هستند مصرف كره گیاهی به مقدار بسیار کم توصیه می شود زیرا کره گیاهی حاوی اسیدهای چرب ترانس است.»

فرزانه صادقی قطب آبادی گفت:«کره حیوانی محصولی لبنی است كه از شیر یا خامه تهیه می شود و از چربی و پروتئین شیر و آب تشكیل می گردد و در فرآوری آن از شیر تازه گاو، 82 درصد آن چربی، 16 درصد آب و 2 درصد املاح شیر استفاده می شود.
هر چند كره بیشتر از شیر گاو بدست می آید ولی شیر سایر پستانداران مانند گوسفند و بز نیز قابلیت تولید كره را دارا هستند.»
وی در ادامه اظهار داشت:«کره حیوانی دارای میزان زیادی از ویتامینهای محلول در چربی مانندA وD است که در پخت و پز مانند محصولات نانی، سس ها ، سرخ كردن و صبحانه مورد استفاده قرار می گیرد.
كره در حقیقت یك امولسیون آب در چربی است كه در آن پروتئین های شیر نقش امولسیفایر را ایفا می نمایند. كره حیوانی در دمای یخچال جامد و در دما ی اتاق ذوب و نرم می شود، این محصول دارای اسیدهای چرب اشباع و كلسترول بالایی است.»

کارشناس تغذیه دفتر بهبود تغذیه جامعه گفت:«امروزه كره گیاهی یا مارگارین به دلیل اینكه دارای چربی های چند غیر اشباعی بوده و فاقد كلسترول است جایگزین مناسبی برای كره حیوانی شناخته شده است.(بقیه در ادامه مطلب) 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 11:10 :: نويسنده : پیام عب

یک جمع بندی دربارۀ رژیم لاغری

رژیم های یویو، آثار زیان آوری بر سلامتی دارند، این رژیم ها متهم اصلی هستند. هیچ زنی نیست که نخواهد لاغر شود، با این وجود از سال 1997 [در فرانسه] به طور میانگین 3 کیلوگرم وزن خانم ها اضافه شده است. باید دنبال خطایمان بگردیم!

رژیم های لاغری متهم اند
هر سال بسیاری از افراد اقدام به کم کردن وزن می‌کنند در حالی که اصلاً نیازی به این کار ندارند. 30% از زنانی که می‌خواهند لاغر شوند درجۀ تودۀ بدنی «نرمالی» دارند و 15% آنان «لاغر» (درجۀ تودۀ بدنی شان کمتر از 22 است) هستند.

تمام موارد خطر رژیم های لاغری اخیراً در گزارش ارزشیابی از سوی آژانس ملی سلامت غذایی، محیط زیست و کار فرانسه منتشر شده است. در این رابطه از وزیر بهداشت سئوال شد، او رژیم های غذایی را که بدون اضافه وزن و بدون نظارت پزشکی، فقط به کمک کتاب یا اینترنت گرفته می‌شوند، متهم می‌داند. او به طور ویژه آثار کمابیش شدید این رژیم ها در طولانی مدت بر سلامتی را هدف قرار داده است.

رژیم های لاغری: عدم تعادل ها و کمبودها  (بقیه در ادامه مطلب) 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...

تحقیقات جدید در آمریکا نشان داد که مصرف زیاد نمک باعث افزایش خطر ابتلا به سکته مغزی در افراد سالخورده می شود.


به نقل از نشریه استروک، این تحقیقات جدید بر روی بیش از دو هزار نفر انجام شده و نشان می دهد افراد سالمندی که نمک زیادی مصرف می کنند، بیشتر در معرض خطر ابتلا به سکته مغزی قرار دارند.


خانم حنا گاردنر پژوهشگر دانشکده پزشکی دانشگاه میامی آمریکا گفت: مصرف سدیم در بین افرادی که تحقیقات روی آنها انجام شد زیاد بود و مصرف سدیم با افزایش خطر ابتلا به سکته صرف نظر از دیگر عوامل مرتبط با خطرات عروق خونی ارتباط داشت.


پژوهشگران گفتند: این تحقیقات از ۲۶۵۷نفر بعمل آمد و احتمال ابتلا به سکته در کسانی که بیشتر از میزان توصیه شده در طول ۱۰ سال سدیم مصرف کردند – نسبت به افرادی که به توصیه های جمعیت قلب آمریکا در این زمینه عمل کردند افزایش یافت.


نتایج این تحقیقات براساس اطلاعاتی بدست آمد که افراد درباره وضعیت سلامتی و شیوه زندگی خود از طریق پر کردن فرم های ویژه رژیم غذایی ارایه دادند.


برپایه این گزارش، هر اندازه مصرف سدیم زیاد شود به احتمال زیاد فشار خون افزایش می یابد اما ارتباط بین غذای دارای نمک زیاد و خطرات ابتلا به سکته های مغزی تاکنون کمتر روشن بود.


مصرف نمک زیاد همچنین کلسیم را از استخوان ها می گیرد و باعث دفع آن از ادرار می شود و به همین دلیل باعث نازک شدن استخوان می گردد ودر نتیجه با افزایش سن، استخوان ها به راحتی می شکنند.


مصرف نمک زیاد همچنین شرایط آسم را تشدید می کند و در شرایط غیرطبیعی، اثرات مضری بر کلیه ها دارد و باعث افزایش احتیاج مایعات در بدن می شود این درحالی است که کاهش مصرف نمک خطر شیوع سرطان معده را کم می کند.

فارس 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 11:8 :: نويسنده : پیام عب

متخصصان علوم پزشكی در دانشگاه واشنگتن ادعا كرده اند كه خوابیدن بیش از ۹ ساعت در طول شبانه روز می تواند به كاهش وزن كمك كند.


بر اساس یك آزمایش جدید علت این تاثیر آن است كه خوابیدن بیش از ۹ ساعت در شبانه روز یك گرایش ژنتیكی به سمت چاقی را خنثی می كند.


به گزارش روزنامه دیلی تلگراف، این مطالعه كه روی گروهی از دوقلوها انجام گرفته حاكیست خوابیدن كمتر از هفت ساعت در طول شب با افزایش وزن بدن و نیز آسیب پذیری بیشتر در برابر فاكتورهای ژنتیكی كه روی وزن تاثیر می گذارند، مرتبط است. به همین ترتیب خلاف این امر نیز صادق است یعنی بیش از ۹ ساعت خوابیدن می تواند موجب كاهش وزن شود.


به گفته متخصصان؛ تاكنون چندین ژن در ارتباط با چاقی شناخته شده اند كه احتمالا این مطالعه برای اولین بار چگونگی تعامل خواب با این ژنها را نشان می دهد.

دكتر ناتانیل واستون كارشناس اصلی در این مطالعه می گوید: نتایج آزمایشات ما تایید می كند كه خواب كمتر فضای مناسبی را برای بیان ژنهای موثر در چاقی فراهم می سازد و یا به عبارت دیگر خواب بیشتر در سركوب كردن فعال سازی ژنهای عامل چاقی موثر است.
ایسنا 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 11:7 :: نويسنده : پیام عب

فلفل سیاه به دلیل داشتن ماده "پپرین" که موجب طعم تندی فلفل می شود، تشکیل سلول های جدید چربی را متوقف می کند و خاصیت ضد چربی دارد.


تحقیقات گذشته نشان می دهد که فلفل سیاه علاوه برداشتن مزیت های بسیار بر سلامتی، میزان چربی جریان خون را کاهش می دهد.


اکنون محققان طی تحقیقات آزمایشگاهی و مدل های کامپیوتری دریافتند که «پپرین» در فعالیت ژنی که مسؤول کنترل تشکیل سلول های جدید چربی است، دخالت می کند.


«پپرین» همچنین ممکن است فعالیت های زنجیره ای متابولیکی که در حفظ کنترل چربی نقش دارد را هدف قرار دهد.


پژوهشگران معتقدند که این یافته باعث استفاده وسیع از عصاره پپرین یا فلفل سیاه در جنگ با چربی و سایر بیماری های مربوطه خواهد شد. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 11:5 :: نويسنده : پیام عب

انگور
انگور قرمز یا عصاره پوست این میوه اکسیری است که بدن را در مقابل انواع سرطان ها ایمن می سازد.

کلم ها
این دسته که شامل گروه بزرگی از سبزیجات مانند کلم، گل کلم و کلم بروکلی می شود غنی از مواد ضد سرطان از جمله دندالین متان، سولفورافین و عنصر سلنیوم است.متأسفانه انواع دیگر کلم برای مردم ناشناخته مانده است.

چای سبز
نوشیدن روزانه چای سبز، سرد یا داغ بارها برای جلوگیری از ابتلا به انواع بیماری ها از جمله سرطان توصیه شده است.چای سبز حاوی EGCG است که با سلول های سرطانی مبارزه می کند.  بقیه در ادامه مطلب

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 11:5 :: نويسنده : پیام عب

گرفتگی عضلانی زمانی اتفاق می افتد كه یكی از ماهیچه ها به طور غیر ارادی منقبض شده و آزاد نمی شود كه اغلب این وضعیت با درد شدید همراه است.


به نقل از روزنامه دیلی میل، متخصصان آكادمی جراحان ارتوپدی در آمریكا می گویند هرچند عوامل اصلی و دقیق انقباضات عضلانی ناشناخته هستند اما فاكتورها و شرایط زیر می توانند خطر ایجاد گرفتگی های عضلانی را تشدید كنند:


فشار و انقباض شدید عضله ای كه مدت طولانی كشیده نشده باشد.


داشتن عضلات و ماهیچه های ضعیف كه به راحتی خسته می شوند.


استفاده بیش از حد از برخی عضلات


فعالیت شدید در هوای بسیار گرم


كم شدن آب بدن یا به اصطلاح دی هیدراته شدن

كاهش سطح املاح و مواد معدنی حیاتی شامل پتاسیم و نمك در بدن 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین

دانشیار انستیتو تحقیقات تغذیه و صنایع غذایی کشور گفت: هرچه ذخایر بدنی از نظر ویتامین D مطلوب باشد ابتلا به سرطان کاهش می یابد.


دکتر تیرنگ نیستانی متخصص تغذیه بالینی و رژیم درمانی گفت: مهمترین عوامل خطر برای سرطان پوست را مواجهه با نور آفتاب می دانند ولی در عین حال مواجهه با نور آفتاب و دامنه ای از طول موج پرتو فرابنفش نور خورشید که سرطان زا است مولد ویتامین D است.


وی افزود: مطالعات متعددی ارتباط معکوس وضعیت ویتامین D را با ابتلا به سرطان ها نشان داده است. هرچه ذخایر بدنی از لحاظ ویتامین D بیشتر و مطلوب باشد ابتلا به سرطان کاهش می یابد.


نیستانی تصریح کرد: مواجهه با آفتاب در حدی که برای ساخت ویتامین D برای بدن لازم است امکان ابتلا به سرطان را کاهش می دهد، روزی نیم ساعت مواجهه مستقیم با نور آفتاب برای بدن کافی است.

این متخصص تغذیه بالینی و رژیم درمانی اظهار کرد: در کشورمان برنامه غنی سازی برای ویتامین D نداریم و این ویتامین خیلی کم در مواد غذایی وجود دارد. ویتامین D در روغن ماهی به مقدار خیلی کم در زرده تخم مرغ و کره موجود است که این کافی نیست. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد
موضوعات
پيوندها