شیوه ۲ – ۵ – ۳ در فوتبال
بزرگترین وبلاگ علمی وتحقیقاتی وسرگرمی وهنری درآسیا
این وبلاگ اونی هست که شما به دنبالش بودید
جمعه 6 مرداد 1391برچسب:, :: 15:42 :: نويسنده : پیام عب

مهاجمین در شیوه ۲ – ۵ – ۳ باید از آمادگی کامل برخوردار باشند و با سرعت عمل خود در دفاع حریف نفوذ کرده و خطر ایجاد کنند . در صورتی که آنها گرفتار یارگیری حریف شوند ، باید اقدام به بازی سازی کرده و با انجام حرکات یک – دو ، بازی دو نفره یا سه نفره هافبک ها را در امر پیشروی یاری کنند . هافبک های کنار نیز باید با دور زدن مدالعان کناری حریف و با انجام سانتر ، توپ را به مهاجمین برسانند تا آنها با استفاده از پا یا سر به آن ضربه بزنند . در این لحظه ، هافبک های دیگر باید آماده باشند تا در صورت برگشت توپ ، آن را شوت کنند .
زمانی که تیم حمله می کند و حریف را در زمین خودش تحت فشار قرار می دهد، یکی از سه مدافعین نیز در حمله شرکت کرده و تعداد بازیکنان را به هشت می رساند تا فشار وارده بر حریف بیشتر شود . هافبک ها همواره باید هوشیار باشند.
آنها نباید نامنظم پیشروی کنند ، بلکه باید نزدیک بازی کرده و یکدیگر را پوشش دهند تا گرفتار ضد حمله ناگهانی حریف نشوند .
شیوه ۲ ۵ – ۳ ظاهرا بهترین شیوه بازی برای نمایش شیوه بازی برای نمایش فوتبالی روان و پر تحرک است . با وجود این ، نکته مهمی را باید مورد توجه قرار داد:
تیمی که این شیوه را انتخاب می کند باید بازیکنانش (خصوصا هافبک هایش) شرایط بدنی عالی داشته باشند . آنها باید با دوندگی خود در حمله و دفاع شرکت کنند . در صورتی که آمادگی بدنی آنها خوب نباشد ، نه تنها تیم نمی تواند خوب گل بزند ، بلکه در کار دفاع نیز با اشکال مواجه شده و در نهایت باعث شکست تیم می شوند . 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات
پيوندها