درگیری شدید مسئولان پروژه جدید اپل در چین با گارد امنیتی
بزرگترین وبلاگ علمی وتحقیقاتی وسرگرمی وهنری درآسیا
این وبلاگ اونی هست که شما به دنبالش بودید

به یاد دارید زمان رونمایی آیفون 4S چه اتفاقی در چین به وقوع پیوست؟ زمانی که برای اولین بار آیفون 4S در چین رونمایی شد، مشتریان دیوانه وار به سمت محل فروش آیفون رفتند و امانی به فروشندگان ندادند و هرچه آیفون در آنجا وجود داشت، خریدند.

حالا بعد گذشت زمان کوتاهی، اپل قصد دارد کاری خارق العاده انجام دهد و بزرگترین فروشگاه محصولات خود را در چین افتتاح کند اما دولت و گارد امنیتی برخورد مناسبی با مسئولان این پروژه عظیم نداشته اند.

در یک سایت به نقل از M.I.C خبری منتشر شده که حاکی از آن است که قرار است این فروشگاه در مرکز شهر Dalian چین ساخته شود. جملات تبلیغاتی در این خبر نوشته شده بود که مشهود ترین آنها "بزرگترین در جهان" بود. متاسفانه در همان ابتدای عملی کردن این پروژه، فاجعه هایی رخ داد که قابل باور نبود.

در نزدیکی این فروشگاه مرکز خرید Parkland Mall می باشد که مسبب تمام فجایع و اتفاقات این پروژه بوده اند. مسئولان این مرکز خرید به خاطر حسادت، ماموران امنیتی خود را برای تخریب پوسترهای تبلیغاتی این فروشگاه به محل فرستاد که باعث ایجاد درگیری بین مسئولان پروژه و گارد امنیتی مرکز خرید شد.

علت درگیری این بوده که در مرکز خرید Parkland Mall نیز فروشگاه اپل وجود دارد.

بعد از گذشت چند ساعت از این درگیری مسئولان اپل گارد امنیتی قدرتمندی استخدام کرد تا از پوسترها محافظت کنند. بله، تعجب نکنید، فقط برای پوسترها! همچنین جملات تبلیغاتی جدیدی را نیز به پوسترهای خود اضافه کردند که به این شرح بود." گل سر سبد فروشگاه های اپل، بزرگترین فروشگاه جهان به زودی افتتاح خواهد شد."

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات
پيوندها