دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی بوشهر
بزرگترین وبلاگ علمی وتحقیقاتی وسرگرمی وهنری درآسیا
این وبلاگ اونی هست که شما به دنبالش بودید
شنبه 24 تير 1391برچسب:, :: 15:45 :: نويسنده : پیام عب

دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی 
دانشگاه خلیج فارس
دانشگاه علوم پزشکی بوشهر
دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر
دانشگاه جامع علمی کاربردی بوشهر
مرکز تربیت معلم بنت الهدی صدر بوشهر
موسسه غیرانتفاعی لیان بوشهر
موسسه غیرانتفاعی خرد بوشهر
دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر؛ این دانشگاه واقع در شهرک عالی شهر می‌باشد.
دانشکده فنی بوشهر، واقع در شهر بوشهر که به تازگی به دانشگده‌ها پیوسته و دارای رشته‌های فنی از جمله مکانیک خودرو، عمران، کامپیوتر، الکترونیک و الکتروتکنیک و همچنین صنایع شیمیایی می‌باشد که در سال‌های آتی کارشناسی هم در این دانشکده برقرار خواهد بود.
مراکز تجاری 

مجتمع تجاری، تفریحی و مسکونی زیتون بوشهر، مراکز خرید ملت، آزادی، بوشهر، لیان و آزادگان در کنار بازارهای سنتی چون بازار صفا، بازار قدیمی، بازار شهرداری و بازار روزفعال هستند. هم اکنون پروژه تجاری- اداری ای نیز با نام زیتون ۲ بوشهر با مساحت تقریبی ۴۰،۰۰۰ متر مربع مراحل پایانی طراحی خود را سپری می‌نماید که بلا درنگ پس از اتمام مراحل طراحی وارد فاز ساخت خواهد شد. یکی دیگر از مجتمع‌های تجاری در دست احداث در بندر بوشهر مجتمع تجاری خورشید می‌باشد. این مجتمع بزرگ تجاری و تفریحی شامل یک طبقه زیرزمین و سیزده طبقه بالای آن است و دارای کارکرد تجاری در طبقات اولیه و فضای پارکینگ در طبقه سوم و هتل در طبقات بالایی است به طوریکه لابی هتل در طبقه ششم قرار دارد. مجتمع خورشید علاوه بر بخش‌های تجاری و اقامتی، دارای بخش‌های اداری و چندین سالن کنفرانس و آمفی تئاتر، کتابخانه، رستوران، کافی شاپ، سالن‌های ورزشی و بدنسازی، شهر بازی، استخر شنا، کلینیک درمانی، تراس‌های رو به دریا و حیاط سبز نیز می‌باشد.
روز ملی بوشهر 

۱۸ اسفند ماه سالروز تاسیس مدرسه سعادت، روز بوشهر، گنجینه خلیج فارس لقب گرفته‌است. همه ساله مؤسسه فرهنگی ورزشی شهرداری بندر بوشهر با مشارکت ستاد بزرگداشت روز بوشهر اقدام به برگزاری مراسم روز بوشهر می‌نماید. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات
پيوندها