آخرین اخبار از "هیس! دخترها فریاد نمی زنند"
بزرگترین وبلاگ علمی وتحقیقاتی وسرگرمی وهنری درآسیا
این وبلاگ اونی هست که شما به دنبالش بودید
جمعه 5 خرداد 1391برچسب:, :: 15:41 :: نويسنده : پیام عب

کارگردان "هیس دخترها فریاد نمی زنند" از پایان تدوین این فیلم در هفته آینده خبر داد.
به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، پوران درخشنده گفت:تدوین فیلم وسط هایده صفی یاری هفته آینده به پایان می رسد و محمد رضا دلپاک نیز به زودی صداگذاری را آغاز خواهد کرد.

وی افزود: انیمیشن "آخرین داستان" هم به دلیل مشکلات مالی مراحل تولید را به کندی می گذراند و باید به زودی برای گرفتن جذب سرمایه اقدام کنیم.

"اخرین داستان" اولین انیمیشن دو بعدی دیجیتال در ایران است و برداشتی آزاد از داستان ضحاک شاهنامه به شمار می‌رود. در این انیمیشن از کاغذ استفاده نمی‌شود و بیشتر کارها با تپلت دیجیتالی انجام می‌شود. ساخت " آخرین داستان" حدود دو سال به طول می‌انجامد. پوران درخشنده تهیه‌کنندگی این فیلم انیمیشن را برعهده دارد.

اشکان رهگذر تاکنون ساخت فیلم های کوتاه "تو"، "گربه قجری"، انیمیشن کوتاه "کافه دولاپه" و مدیریت هنری بازی رایانه ای "شیطنت های علیمردان خان" را برعهده داشته است.
شهاب حسینی، مریلا زارعی، جمشید هاشم‌پور، طناز طباطبایی، فرهاد آییش، مائده طهماسبی، شیرین بینا، بابک حمیدیان، مجید مشیری، اسماعیل سلطانیان، هادی مرزبان، امیر دژاکام و مهدی ماهانی، امیر آقایی، ستاره اسکندری و نیما صفایی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

"هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند" به بررسی مسائل دختران جوان می‌پردازد و ترس از آبرو را در این دوره سنی آسیب‌شناسی می‌‌کند. مرتضی پورصمدی فیلمبرداری این فیلم سینمایی را برعهده داشته است. تهیه‌کنندگی این پروژه پربازیگر برعهده درخشنده است. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات
پيوندها