ركورد جهانی جدیدی در موج سواری ثبت شد
بزرگترین وبلاگ علمی وتحقیقاتی وسرگرمی وهنری درآسیا
این وبلاگ اونی هست که شما به دنبالش بودید
یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 11:23 :: نويسنده : پیام عب

'گرت مكنامارا' با سوار شدن بر موجی به ارتفاع ۲۴ متر (۷۸ فوت) در سواحل پرتغال، ركورد جدیدی از خود در كتاب ركوردهای گینس برجا گذاشت.
به گزارش افکارنیوز ، ایرنا به نقل ازرویترز، این ركورد مكنامارا كه در ماه نوامبر بدست آمده ركورد قبلی را به میزان ۳۰ سانتی متر بهبود بخشید و جایزه رقابتهای جهانی 'موج بزرگ' كالیفرنیا را از آن خود كرد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، یك سخنگوی گینس گفت یك گروه مستقل از كارشناسان تصاویر ویدیویی و ثابت این موج را اندازه گیری و ركورد او را مورد بررسی قرار دادند.

مایك پارسونز در سال ۲۰۰۸ در كالیفرنیا ركورد قبلی را در اختیار داشت.

مكنامارا كه از ۱۷ سالگی به طور حرفه ای به این رشته پرداخته گفت: تمام روز قبل از ركورد شكنی را روی موج هایی بزرگتر از این موج گذرانده بودم و آن روز قصد رفتن به داخل آب را نداشتم.

این موج سوار ۴۴ ساله اهل هاوایی آمریكا گفت: به تشویق دوستانم به دریا رفتم و سوار بر تخته شدم و شرایط برای این ركورد شكنی مهیا شد.

دیوار عظیم آب او را را به سوی صخره ها می برد كه در صورت افتادن شانس زنده ماندن وجود نداشت و او تلاش كرد تا كنترل خود را بر روی تخته حفظ كند.

او می دانست موجی كه بر آن سوار شد بزرگ بود، اما تا هفته گذشته كه بطور رسمی اعلام شد، از ركورد شكنی خود مطمئن نبود.

وی افزود:من به خاطر علاقه موج سواری می كنم و بدنبال ركورد و گرفتن جایزه نبودم.

وی افزود: هدف من الهام بخشیدن به كسانی است كه می خواهند آنچه را دوست دارند انجام دهند. من شاهد زنده این هستم كه هر حرفه ای را دوست دارید می توانید انجام دهید. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات
پيوندها