یک لپ‌تاپ صفحه بزرگ اما باریک
بزرگترین وبلاگ علمی وتحقیقاتی وسرگرمی وهنری درآسیا
این وبلاگ اونی هست که شما به دنبالش بودید
یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 10:58 :: نويسنده : پیام عب

لپ‌تاپ‌های صفحه بزرگ، اگرچه وزن زیاد و حجم بزرگی دارند و قابلیت حمل و نقل آنها به اندازه لپ‌تاپ‌های سبک وزن با صفحه نمایش‌هاي کوچک آسان نیست، اما به هر حال کاربران خاص خود را دارند و هستند افرادی که صفحه نمایش بزرگ با وضوح و کیفیت بالای تصویر و البته قابلیت‌های فنی بالای دستگاه برایشان اهمیت بیشتری داشته باشد تا وزن لپ‌تاپ.

در این راستا شرکت‌های تولیدکننده، چند نمونه از این لپ‌تاپ‌ها را برای کاربران خاص خود به بازار عرضه مي‌کنند که مدل Acer Aspire 7741G یکی از این لپ‌تاپ‌ها است.

مدل Acer Aspire 7741G از لپ‌تاپ‌هاي صفحه بزرگ ایسر در بازار داخلی است که طراحی باریک دارد و به پردازنده Intel 2.66GHz Core i5- 2.93 GHz مجهز است.

این لپ‌تاپ دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به کارت گرافیکیAMD Radeon HD 6370M 512 MB UpTo 1970 MB، هارددیسکی با ظرفیت حافظه 500 گیگابایت و رم شش گیگابایتی از نوع DDRIII است.

صفحه نمایش این لپ‌تاپ هم 3/17 اینچ از نوعCineCrystal Display with a Fast Response Time و با وضوح تصویر 1600×900 نقطه در اینچ است.

تجهیز به درایو نوری SuperMulti DL Drive DVD±RW (±R DL) / DVD-RAM، اسپیکر داخلی استریو، کارتخوان، وب کم 3/1 مگاپیکسلی، شبکه LAN : 10/100/1000، شبکه بی‌سیم Wireless، سه پورت USB 2.0، پورت HDMI، پورت خروجی VGA و... از سایر ویژگی‌هاي این لپ‌تاپ است صفحه بزرگ است.

تجهیز به باتری شش سلولی استاندارد لیتیوم یون 4400 میلی‌آمپری با قابلیت کارکرد 5/3 ساعت از سایر ویژگی‌هاي این لپ‌تاپ است. در مورد سیستم‌عامل این لپ‌تاپ هم باید بگویی که به نسخه Home Premium 64-Bit از سیسم‌عامل Microsoft Windows 7 مجهز است. این لپ‌تاپ سه کیلوگرمی که در رنگ مشکی به بازار عرضه شده است قیمتی حدود 990 هزار تا یک میلیون و 30 هزار تومان دارد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات
پيوندها