یک مانیتور جدید برای کاربران حرفه‌ای
بزرگترین وبلاگ علمی وتحقیقاتی وسرگرمی وهنری درآسیا
این وبلاگ اونی هست که شما به دنبالش بودید
یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 10:55 :: نويسنده : پیام عب

شرکت ايسوس به‌تازگي محصولي جديدی در رده صفحه نمایش‌های حرفه‌اي خود به بازار ارائه کرده است که در نوع خود بسیار جالب است.

اين صفحه نمایش 24 اينچي که از حداکثر دقت 1200×1920 پيکسل پشتيباني مي‌کند مجهز به يک پنل IPS با نور پس زمينه LED است که اين موضوع علاوه بر کاهش توان مصرفي، افزايش ميزان کنتراست را به همراه دارد که به علت استفاده از ديود نوري به جاي CCFL براي تامین نور مورد نياز ايجاد تصوير، باعث افزايش ديد عمودي اين مانيتور به علت ساختار خاص پنل IPS شده است.

بر اساس اطلاعات ارائه شده، اين مانيتور در رده Pro Art اين شرکت قرار مي‌گيرد. پس با توجه به اين موارد بايد بيش از همه موارد در زمينه بهبود رنگ‌ها و نمايش بهتر رنگ‌ها روي آن تمرکز شده.

طبق تست‌ها PA248Q قادر به پوشش 100 درصدي محدوده sRGB‌ است که اين موضوع از اهميت بالايي براي گرافيست‌ها و کاربران حرفه‌اي برخوردار است. ايسوس براي هرچه کاربردي‌تر شدن اين محصول از فناوري کاربردي Quick Fit در آن استفاده کرده است که اين موضوع امکان مديريت و نمايش بهتر تصاوير در سايز‌هاي مختلف استاندارد چاپ را به کاربر مي‌دهد.

اما اين تمام ماجرا نيست چون PA248Q يک ويژگي جديد دارد که در هيچ يک از محصولات همرده خود ديده نمي‌شود و آن تعبيه پورت USB3 براي انتقال سريع اطلاعات و نصب راحت وسايل ذخيره‌سازي بدون نياز به استفاده از پورت‌هاي پنل پشتي يا جلويي کيس است. در کنار اين موارد ويژگي‌هاي کاربرد ديگري مانند Splendid Video Intelligence، PIP و PBP هم براي استفاده بهتر کاربر در نظر گرفته شده است. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات
پيوندها