شعر آیینی در ایران رونق پیدا کرده است
بزرگترین وبلاگ علمی وتحقیقاتی وسرگرمی وهنری درآسیا
این وبلاگ اونی هست که شما به دنبالش بودید
جمعه 22 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 14:13 :: نويسنده : پیام عب

 

قدس آنلاین: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مباحث مربوط به اهل بیت(ع) رونق فراوانی دارد و جشنواره‌های شعر آیینی متعددی نیز به همین منظور در سطح کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از قم، سیدمحمد حسینی پنجشنبه شب در سومین کنگره ملی شعر فاطمی که در تالار قدس مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) قم برگزار شد، با اشاره به روایات اسلامی در رابطه با شرافت اهل بیت(ع) و فاطمه زهرا(س) در روز قیامت تصریح کرد: زبان از بیان فضائل آن حضرت عاجز بوده و قلم توان ثبت جایگاه رفیع او را ندارد.
وی ادامه داد: رهبر انقلاب می گوید: درباره حضرت زهرا(س) هرچه بگوییم کم گفته‌ایم و دلیل این امر نیز عمق و ژرفای شخصیت آن حضرت است.
حسینی در ادامه با اشاره به رونق شعر آیینی اظهار داشت: هم‌اکنون بیش از گذشته به مسئله شعر آیینی پرداخته شده و این امر در جشنواره شعر رضوی نیز دیده می‌شود.
وی افزود: هر جا که حضور مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مثمر ثمر باشد این امر صورت می ‌گیرد تا از زحمات دست ‌اندرکاران جشنواره‌های گوناگون ادبی و آیینی تقدیر شود.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه سخن گفتن درباره حضرت زهرا(س) بسیار دشوار است گفت: مباحث مربوط به اهل بیت(ع) رونق فراوانی دارد و جشنواره‌های شعر آیینی متعددی نیز به همین منظور در سطح کشور برگزار می‌شود.
انتهای پیام/



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات
پيوندها