چگونگی صعود پرسپولیس از گروه D لیگ قهرمانان
بزرگترین وبلاگ علمی وتحقیقاتی وسرگرمی وهنری درآسیا
این وبلاگ اونی هست که شما به دنبالش بودید
چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 23:10 :: نويسنده : پیام عب

براساس این گزارش، پرسپولیسی که می‌تواند با یک تساوی به مرحله دوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا راه یابد، حتی در گروه D شانس صدرنشینی هم دارد. این تیم اگر الشباب امارات را شکست دهد و در مقابل الغرافه در بازی مرگ و زندگی مقابل الهلال عربستان به یک پیروزی و یا تساوی برسد، آنوقت پرسپولیس صدرنشین گروه D خواهد شد.

با این اوصاف در دیدارهای هفته پایانی از مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگا‌ه‌های آسیا هر چهار تیم گروه D با هدف پیروزی به میدان می‌روند. الهلال، پرسپولیس و الغرافه برای صعود برد می‌خواهند و الشباب برای اعاده حیثیت. در دیدارهای روز پایانی گروه D باید منتظر اتفاقاتی خاص و ویژه باشیم، شاید در آخرین لحظه ورق رقابت در این گروه برگشت.

سپاهان ایران هم با پیروزی سه بر صفر سه شنبه شب مقابل النصر همچنان در رتبه دوم گروه C مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ایستاد و صعودش به مرحله دوم رقابتها قطعی شد. سپاهان برای صدرنشینی در این گروه و بهره برداری از امتیاز برگزاری دیدار خانگی در مرحله یک هشتم نهایی چشم به صدر جدول گروه دارد و برای رسیدن به این هدف در دیدار پایانی گروه باید الاهلی را در ورزشگاه فولادشهر اصفهان شکست دهد. 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات
پيوندها