لغو عضویت یکی دیگر از اعضای شورای شهر زنجان
بزرگترین وبلاگ علمی وتحقیقاتی وسرگرمی وهنری درآسیا
این وبلاگ اونی هست که شما به دنبالش بودید
شنبه 9 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 13:21 :: نويسنده : پیام عب

در جلسه عصر روز یکشنبه شورای حل اختلاف، عضویت صادق کریمی عضو شورای شهر زنجان را بنا به آنچه از آن به عنوان دلایل محرمانه یاد می کنند سلب عضویت شد.

به گزارش انتخاب به نقل از مهر، پیشتر نیز آروز رحمتی دیگر عضو شورای شهر زنجان بنا به آنچه تخلف در حوزه انجام وظیفه اعلام شده بود از ادامه حضور در ترکیب شورای شهر منع شد.

فرماندار شهرستان زنجان، ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با تائید این خبر با اشاره به بررسی ها و تصمیم گیری های شورای حل اختلاف استان در خصوص پرونده محرمانه صادق کمریمی، عضو شورای شهر زنجان، گفت: کریمی از شورای اسلامی شهر زنجان سلب عضویت شده است.

وی ادامه داد: این عضو شورای شهر که پرونده او براساس مستندات بسیاری در شورای حل اختلاف تشکیل شده است، 20 روز فرصت اعتراض و رفع اتهام دارد.

فرماندار شهرستان زنجان، با تاکید بر اینکه اعضای شورا ی شهر باید نسبت به همه تصمیم گیری های خود پاسخگو باشند افزود: برای رسیدگی به تخلفات هر یک از اعضای شورای شهر و مسئولان باید تخلفات مستند و محرز شود.

راشاد که سابقه حضور در شورای شهر زنجان را دارد افزود اعضای شورای شهر باید در چارچوب قانون عمل کنند و از اعمال نظرهای شخصی در اداره امور شهر بپرهیزند. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات
پيوندها