ترافیک در شرق تهران و عدم توجه مسئولان شهرداری
بزرگترین وبلاگ علمی وتحقیقاتی وسرگرمی وهنری درآسیا
این وبلاگ اونی هست که شما به دنبالش بودید
شنبه 9 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 13:19 :: نويسنده : پیام عب

یکی از خوانندگان انتخاب در مطلبی از وضعیت ترافیک در شرق تهران گله کرده :

وقتی که مسیرهای بزرگراهی و تازه تاسیس شهید زین الدین ، شهید باقری و شهید یاسینی را در شرق تهران می پیماییم به تقاطع غیر همسطح شهید کلاهدوز می رسیم که از این نقطه توقف و ترافیک بی حساب و کتاب منطقه آغاز می شود.

در این قسمت عده ای برای رهایی از ترافیک سنگین بزرگراه بسیج به مسیر موازی بزرگراه هجرت و خیابان چهارم افسریه پناه می برند . در این مسیر سالها همه منتظر عقب نشینی پادگانهای موجود و تعریض خیابان 46 شهید رحیمی بودند که این اتفاق در آبان سال 1390 اتفاق افتاد .

نکته جالب این است همینک پس از 6 ماه از این عقب نشینی شهرداری محترم منطقه 14 هیچ اقدامی برای ساماندهی این بلوار انجام نداده و بلوار مذکور به محلی برای دپوی نخاله و سدمعبر میوه فروشان تبدیل شده!

این وضعیت به همراه عدم ساماندهی خیابان چهارم افسریه و عدم راه اندازی قطعی پل عابر پیاده مقابل شهرک شهید بهشتی و همچنین سد معبر گسترده تعمیرگاه های خودرو در مجاورت خیابان باعث ترافیک دیگری به موازات ترافیک بزرگراه بسیج گردیده .

این ترافیک از مقابل شهرک شهید بهشتی تا ورزشگاه تختی بطول 3 کیلومتر همه روزه از ساعت 6 الی 10 شب پابرچاست و اصولا شهرداری های مناطق 14 و 15 هیچ توجه ای به این موضوع نداشته و اعتنایی به اتلاف بیهوده وقت ملت و صدها لیتر سوخت که با راه اندازی نهایی و یک بار برای همیشه ! پل عابر شهرک شهید بهشتی و رفع سد معبر تعمیرگاه های این خیابان برطرف می شود نداشته و بسیار ضعیف عمل می نماید.

این در حالیست که این بی توجهی های ساده باعث ضربه زدن به اعتماد شهروندانی می شود که سعی و همت مجدانه سایر بخشهای شهرداری محترم تهران را به عینه می بینند . امید است مسئولین مافوق شهرداری های این دو منطقه در جهت اصلاح موارد ذکر شده دستورات لازم را صادر فرمایند.  



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات
پيوندها