فوت هنرمند سرشناس خوشنویسی
بزرگترین وبلاگ علمی وتحقیقاتی وسرگرمی وهنری درآسیا
این وبلاگ اونی هست که شما به دنبالش بودید
شنبه 9 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 12:14 :: نويسنده : پیام عب

اباصلت صادقی از استادان بنام و برجسته هنر خوشنویسی کشور در سن 42 سالگی دارفانی را وداع کرد.

به گزارش انتخاب؛ این استاد شهیرکه یکی از استادان مطرح و باسابقه کشور در رشته خوشنویسی به شمار می رود صبح امروز در زادگاهش تکاب بر اثر سکته قلبی درگذشت.

صادقی دارای درجه استادی و عضو انجمن خوشنویسان کشور، از شاگردان استادان بنام خوشنویسی کشور از جمله غلامحسین امیرخانی و جواد بختیاری بود.

وی از هنرمندان بنام آذربایجان غربی در رشته خوشنویسی به شمار می رفت که هر ساله نمایشگاه های متعددی از آثار وی در داخل و خارج از کشور دایر می شد. آثار برجسته و شاخص این خوشنویس فقید در بیش از 60 جنبی نمایشگاه داخلی و خارجی تاکنون به نمایش درآمده و 15 نمایشگاه اختصاصی نیز در شهرهای مختلف کشور دایرکرده است.

به اذعان استادان و بزرگان خوشنویسی ایران ، استاد صادقی افتخار و آبروی خوشنویسی آذربایجان است. وی همچنین از بنیانگذاران انجمن خوشنویسی شهرستان تکاب به شمار می رفت.

تکاب با داشتن استادان خوشنویسی نظیر استاد صادقی و استاد apostrophe جمشیدیاری apostrophe و 50 خوشنویس با مدرک ممتاز به شهر خوشنویسان مشهور است. مراسم خاکسپاری و تشییـع این هنرمند خوش ذوق و برجسته ایرانی 9 صبح فردا از مقابل بیمارستان شهدای تکاب برگزار می شود. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات
پيوندها