مازیار میری: «سعادت آباد» قربانی شد
بزرگترین وبلاگ علمی وتحقیقاتی وسرگرمی وهنری درآسیا
این وبلاگ اونی هست که شما به دنبالش بودید
جمعه 8 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 18:43 :: نويسنده : پیام عب

مازیار میری همزمان با پخش خانگی فیلم سینمایی «سعادت آباد» گفت: نسخه ای که این روزها از «سعادت آباد» عرضه شده با حذف چند پلان و سکانس نهایی مواجه شده است.


مازیار میری همزمان با پخش خانگی فیلم سینمایی «سعادت آباد» گفت: نسخه ای که این روزها از «سعادت آباد» عرضه شده با حذف چند پلان و سکانس نهایی مواجه شده است.


کارگردان «سعادت آباد» که با خبرنگار سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) گفت وگو می کرد، اظهار داشت: تصور من این است که این حذفیات به دلیل ممیزی نیست، چون این فیلم چند ماه قبل اکران بود و پروانه نمایش قانونی هم گرفته بود.


میری با اشاره به فروش خوب «سعادت آباد» در زمان اکران عمومی گفت: به نظر من دوستان وزارت ارشاد، «سعادت آباد» را در شبکه نمایش خانگی قربانی مواضع صنفی من و آقای همایون اسعدیان کرده اند.


وی یادآور شد: شرایط پروانه نمایش خانگی پیش از این خیلی آسان تر بود، ولی برای «سعادت آباد» پروانه نمایش خانگی به سختی صادر شد و به ما کاملا فشار آورده بودند که بعضی از صحنه ها را حذف کنیم و شاید احساس می کردند ما حذف نخواهیم کرد و فیلم هم به شبکه نمایش خانگی راه نخواهد یافت. اما تولید این فیلم در بخش خصوصی و بدون هیچ امکانات دولتی صورت گرفته، بنابراین ما مجبور بودیم کوتاه بیاییم و قبول کنیم تا فیلم به شبکه نمایش خانگی راه پیدا کند.


مازیار میری درباره فروش روزهای اولیه «سعادت آباد» در شبکه نمایش خانگی گفت: از طرف پخش کننده شنیدم که فیلم خوب فروش کرده، بنابراین خوشحالم که سینمای مستقل ایران هنوز مخاطب دارد و برخلاف تصور برخی ها این سینمای مستقل دیده می شود و مردم با آن ارتباط برقرار می کنند.


كارگردان «سعادت آباد» در بخش دیگری از سخنانش از رجبی فروتن ـ مدیر نمایش خانگی وزارت ارشاد ـ تشكر كرد و گفت: با همیاری و تلاش ایشان و وساطتی كه با مسوولان سینمایی داشتند، فیلم بالاخره مجوز توزیع در شبكه نمایش خانگی را گرفت.


مازیار میری با اشاره به حذف سكانس فینال فیلم تصریح كرد: باید از حامد بهداد و مینا ساداتی بازیگران سكانس فینال فیلم، برای حذف این سكانس عذرخواهی كنم چون بازی های آنها در این سكانس به دلیل موضع گیری های صنفی من و آقای اسعدیان بر سر مسایل صنفی، قربانی شد.





 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات
پيوندها