مطالب اموزنده(دیروز رفت امروز را دریاب)
بزرگترین وبلاگ علمی وتحقیقاتی وسرگرمی وهنری درآسیا
این وبلاگ اونی هست که شما به دنبالش بودید
پنج شنبه 17 فروردين 1391برچسب:, :: 15:1 :: نويسنده : پیام عب

دیروز غریبه ای را ملاقات کردم ،امروز او دوست من است.

اگر زمانی برای سلام کردن ،لبخند زدن و گوش سپردن به او نگذاشته بودم امروز از موهبت داشتن دوستی چون او محروم بودم .

دیروز دائما" به امروز تبدیل می شود و شانس ها برای تجربه های لذت بخش سریعا" از بین می رود.دیروز به یکی از عزیزانم گفتم :دوستت دارم .امروز اواز پیش همه ما رفته است و فردا، او را به من بر نخواهد گرداند.

چقدر خوب می شد همگی می دانستیم فردا چه اتفاقاتی در انتظارمان است اما حال که این کار برایمان میسر نیست ، امروز را برای گفتن دوستت دارم به عزیزانمان از دست ندهیم.

تنها برای امروز، بیشتر لبخند بزنید ، به ناگفته های قلب کسی گوش بدهید، یک سکه را جایی بیندازید که پسر بچه فقیری آن را پیدا کند، چیز جدیدی یاد بگیرید، سپس آن را به دیگری آموزش دهید، به دوستتان، به همسرتان و هر کس که دوستش دارید اطمینان دهید که چقدر به فکرش هستید .

به چشمان فرزندتان نگاه کنید و به او بگویید از نظر شما چه موجود فوق العاده ای است. قبل از نگاه کردن به صورت افراد به قلبشان نگاه کنید .

به یکی از دوستانتان بدون هیچ دلیل خاصی، تنها برای ادای کلمه "سلام" زنگ بزنید .روی مسائلی که به آنها اعتقاد دارید. پافشاری کنید زیر باران قدم بزنید، به صدای باد گوش دهید و از همه حواستان برای لذت بردن و جشن گرفتن "امروز"استفاده کنید .چون به سرعت چشم بر هم زدنی از دستتان خواهد رفت. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات
پيوندها