بزرگترین وبلاگ علمی وتحقیقاتی وسرگرمی وهنری درآسیا
این وبلاگ اونی هست که شما به دنبالش بودید
پنج شنبه 10 فروردين 1391برچسب:, :: 11:25 :: نويسنده : پیام عب


مکتب کلاسیک یا دیدگاه سنتی بر کاربرد اصول جهان در وضعیت‌های گوناگون تاکید دارد که بر پایه 5 اصل می‌باشد:

1- انسان موجودی منطقی و منفعت‌طلب می‌باشد: در مکتب کلاسیک گفته می‌شود که افراد با انگیزه‌های مادی به کار مشغول می‌شوند و فرصت‌های فراهم شده برای خودشان را به طور منطقی بررسی می‌کنند و برای به حداکثر رساندن منافع شخصی خودشان به هر اقدامی دست می‌زنند.

2- سازمان رسمی: سازمانی است که به طور قانونی بنیان‌ گذاری و تصویب می‌شود، تعداد مشاغل حدود وظایف و اختیارات و همچنین نحوه انجام فعالیت‌ها در آن سازمان کاملاً مشخص است.

3- اصل عام و ثابت: کلاسیک‌ها بر بکارگیری اصول عام و ثابتی که در تمامی وضعیت‌ها قابل بکارگیری مستند تاکید دارند.

4- سازمان به صورت یک سیستم و بسته: در مکتب کلاسیک سازمان به صورت یک سیستم بسته در نظر گرفته می‌شود یعنی با محیطش در حال تعادل ساکن یا ایستا است.

5- تاکید بر کارایی: کلاسیک‌ها می‌خواستند بازده یا راندمان یا نسبت ستاده به داده‌ها را حداکثر کنند. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
پنج شنبه 10 فروردين 1391برچسب:, :: 11:20 :: نويسنده : پیام عب

اگر روش استفاده درست از سشوار را ندانید، بعد از چند بار استفاده از باد داغ این وسیله، موها خشک می‌شوند یا می‌سوزند. پس قبل از روشن کردن سشوارتان این چند نکته را حتما رعایت کنید:

 

با برس موهای‌تان را خشک کنید

برای خشک کردن موهای‌تان با سشوار از یک برس کمک بگیرید. استفاده از برس برای خشک کردن و حالت دادن به موها وقت کمتری از شما خواهد گرفت و در نهایت موهای‌تان بهتر مرتب شده و فرم می‌گیرند.

برس‌های سشوار در سه اندازه بزرگ، متوسط و کوتاه در بازار وجود دارند. بهترین برس، برسی بزرگ و گرد است. این برس پس از سشوار کشیدن، بهترین حجم و حالت را به موهای‌تان خواهد بخشید.

برس‌های فلزی برای سشوار کشیدن مناسب‌ترین هستند و بهترین شکل را به موهای‌تان خواهند داد. شما می‌توانید از برس‌های کم قطرتر برای مرتب کردن و سشوار کشیدن موهای چتریتان استفاده کنید.

برس‌های پارویی برای پرداخت نهایی موهای بلند پس از سشوار کشیدن مناسب‌اند. برس‌های چوبی موهایشان ترکیبی از موهای طبیعی و مصنوعی است، بنابراین موها را بهتر می گیرند.

اگر نخواستید از برس برای خشک کردن موهای‌تان استفاده کنید، می توانید با استفاده از دست‌تان موهای‌تان را بالا و پایین ببرید و جلوی سشوار آنها را خشک کنید.


د.
 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
چهار شنبه 9 فروردين 1391برچسب:, :: 17:11 :: نويسنده : پیام عب


ساختن جیمیل بسیار ساده است، فقط کافیست مراحل زیر را طی کنید تا شما هم برای خود یک جیمیل داشته باشید. (به هنگام خواندن این مطلب هرجا که برایتان سوالی پیش آمد یا با مشکلی مواجه شدید، در بخش نظرات ذکر کنید.)

1. برای ساختن جیمیل ابتدا به آدرس http://gmail.com بروید.

2. سمت راست صفحه بر روی Sign up for Gmail کلیک کنید (زمانی که شما این مطلب را می خوانید، ممکن است مکان این نوشته تغییر کرده باشد. به هر حال شما باید به دنبال Sign up بگردید و بر روی آن کلیک کنید.)

3. با کلیک بر روی Sign up for Gmail به صفحه ای برده می شوید که بالای آن نوشته است Create an Account (= یک حساب بسازید). سمت راست بالای صفحه روبروی Change Language می توانید زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید، زبان پیش فرض انگلیسی است و متاسفانه به هنگام نوشتن این مطلب زبان فارسی جزو لیست زبانها نیست. تغییر این گزینه، زبان فرمی که باید پر شود را تغییر می دهد. من در اینجا توضیحات را با زبان انگلیسی ادامه می دهم، پس اگر شما هم زبان انگلیسی را ترجیح می دهید نیازی به عوض کردن این گزینه ندارید.

4. شروع به پر کردن فرم می کنیم. روبروی First name نام خود را بنویسید. روبروی Last name نام خانوادگی خود را بنویسید.

نمونه فرم پر شده تا اینجای کار:
 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
چهار شنبه 9 فروردين 1391برچسب:, :: 17:7 :: نويسنده : پیام عب


هر روز صبح که از خواب بیدار می شد یکراست جلوی آینه می رفت، انگار منتظر یک معجزه بود، اما با دیدن چهره خودش در آینه ناگهان اخمهایش توی هم می رفت و باعصبانیت می گفت: «این چه دماغی است که من دارم؟» بعد شروع می کرد به سرزنش کردن دماغش که چه اتفاقی می افتاد اگر یک کمی کوچکتر بودی؟ ها؟!

 

 

به کجای دنیا بر می خورد اگر قوز نداشتی؟ هیچ می دانی مایه سرشکستگی من شده ای هیچ فکر کرده ای که توی دانشگاه چه مصیبتی با تو دارم؟ تا حالا فکر کرده ای که چرا هیچ وقت سرکلا س با بغل دستی ام حرف نمی زنم؟ به خاطر اینکه می ترسم بچه ها دماغم را از نیم رخ ببینند و توی ذوقشان بخورد! تا حال خودت را ازنیم رخ دیده ای من نمی فهمم علت رشد بی رویه تو چیست؟ اگر کوچک تر بودی من تو را خیلی بیشتر دوست داشتم و بیشتر بهت احترام می گذاشتم اما حالا فقط می توانم از داشتنت شرمنده باشم»

 

او هیچ وقت فرصت نمی کرد جذابیت هایی را که در صورتش وجود داشت ببیند برای او تمام اعضای صورتش در دماغش خلا صه شده بود.


 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
چهار شنبه 9 فروردين 1391برچسب:, :: 16:44 :: نويسنده : پیام عب


این متخصصان می‌گویند: فلاوونوئید موجود در چای سبز موسوم به اپی گالوكاتچین - 3- گالات (EGCG) قابلیت آن را دارد كه بعنوان یك راه كار ضد ویروسی برای جلوگیری از قدرت گرفتن مجدد ویروس هپاتیت C بعد از پیوند كبد، مورد استفاده قرار بگیرد. متخصصان دانشكده پزشكی هانوور در آلمان تاثیر مولكول EGCG را در پیشگیری از چسبیدن ویروس هپاتیت به سلولهای كبدی بررسی كردند.

 

به نوشته روزنامه لس آنجلس تایمز، عفونت ویروس هپاتیت C می‌تواند منجر به هپاتیت مزمن، سیروز كبدی یا سرطان ابتدایی كبد شود. ویروس هپاتیت C یكی از شایع‌ترین عوامل بروز بیماری مزمن كبدی و یك شاخص ابتدایی برای پیوند كبدی است كه طبق آمار سازمان جهانی بهداشت در حال حاضر 170 میلیون نفر در سراسر جهان به این بیماری مبتلا هستند.

جزئیات این آزمایشات در مجله «هپاتولوژی» به چاپ رسیده است. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
چهار شنبه 9 فروردين 1391برچسب:, :: 16:37 :: نويسنده : پیام عب

كارشناسان مصرف هشت ماده خوراكی زیر را برای كاهش استرس توصیه كردند:

 

ماست:
مصرف ماست به خصوص در تابستان به دلیل سبك بودن و هضم راحت آن غذای مناسبی است. به اعتقاد كارشناسان ماست و دیگر مواد لبنی كه سرشار ازاسید آمینه «تیروزین» است مقدار ترشح «سروتونین» در مغز را افزایش داده و باعث آرامش می‌شود.


شكلات تلخ:
از آنجایی كه بدن به آنتی‌اكسیدان نیاز دارد با مصرف شكلات تلخ می‌توان این آنتی‌اكسیدان را كه به شكل فلانوئید است به بدن رساند و این ماده ترشح هورمون‌های استرس‌زا را كاهش می‌دهد.

مركبات:
مصرف مركبات به دلیل داشتن شكر طبیعی می‌تواند استرس را كاهش دهد.

بادام:
بادام به دلیل داشتن ویتامین B2 ،E و منیزیم می‌تواند با تاثیرات نامطلوب استرس‌ مبارزه كند.

چای:
مصرف چای می‌تواند همانند یك دارو ذهن شما را آرام كند.

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
چهار شنبه 9 فروردين 1391برچسب:, :: 16:35 :: نويسنده : پیام عب

کلمه شیْطان از ماده «شطن» گرفته شده، و «شاطن» به معنای «خبیث و پست» آمده‌است، و شیطان به موجود رانده شده، سرکش و متمرد اطلاق می‌شود و به معنی روح شریر و دور از حق، نیز آمده‌است.

«شیطان» اسم عام (اسم جنس) است، در حالی که «ابلیس» اسم خاص (عَلَم) می‌باشد، و به عبارت دیگر شیطان به هر موجود موذی و منحرف کننده و طاغی و سرکش، خواه انسانی یا غیر انسانی می‌گویند، ونام ابلیس در باورهای اسلامی شیطان,به معنای کسی که ادم را فریب داده‌است.

شیطان به موجود موذی و مضر گفته می‌شود، موجودی که از راه راست بر کنار بوده و در صدد آزار دیگران است، موجودی که سعی می‌کند ایجاد دودستگی نماید، و اختلاف و فساد به راه اندازد، و اینکه به ابلیس هم شیطان اطلاق شده بخاطر فساد و شرارتی است که در او وجود دارد. شیطان معانی مختلفی دارد، که یکی از مصداقهای روشن آن ابلیس و مصداق دیگر آن انسان‌های مفسد و منحرف کننده‌است.

تاریخ

براساس تفسیرهای قرآن و احادیث ٬شیطان یکی از جن‌ها بود که بر اثر پارسایی زیاد به درجه فرشتگان راه یافت و یکی از فرشتگان مقرب خدا شد(در حدیثی از جعفر صادق منقول است که یک بار شیطان نمازی خواند دو رکعت ولی ۱۰۰۰ سال طول کشید) اما برای سجده نکردن به آدم او از درگاه الهی رانده شد

در هنر

در طول تاریخ شیطان در فیلم‌ها و داستان‌های زیادی شخصیت شده‌است

منابع

- علائم شیطانی

- تفسیر نمونه، ج۱، صص ۱۹۱ تا ۱۹۳.

- قاموس قرآن، ج ۴، صص ۳۲ تا ۴۰، سید علی اکبر قرشی، دار الکتب الاسلامی 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
چهار شنبه 9 فروردين 1391برچسب:, :: 16:19 :: نويسنده : پیام عب


پادشاهى در یک شب سرد زمستان از قصر خارج شد. هنگام بازگشت سرباز پیرى را دید که با لباسى اندک در سرما نگهبانى مى‌داد.
از او پرسید: آیا سردت نیست؟
نگهبان پیر گفت: چرا اى پادشاه اما لباس گرم ندارم و مجبورم تحمل کنم.
پادشاه گفت:….


من الان داخل قصر مى‌روم و مى‌گویم یکى از لباس‌هاى گرم مرا برایت بیاورند.
نگهبان ذوق زده شد و از پادشاه تشکر کرد. اما پادشاه به محض ورود به داخل قصر وعده‌اش را فراموش کرد.
صبح روز بعد جسد سرمازده پیرمرد را در حوالى قصر پیدا کردند، در حالى که در کنارش با خطى ناخوانا نوشته بود:
اى پادشاه من هر شب با همین لباس کم سرما را تحمل مى‌کردم اما وعده لباس گرم تو مرا از پاى درآورد! 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
چهار شنبه 9 فروردين 1391برچسب:, :: 16:13 :: نويسنده : پیام عب


درباره جراحی چهره‌اش می‌گوید: "من هم مثل بیشتر خانم‌های ایرانی که به جراحی زیبایی علاقه دارند، حدود 14 سال پیش یعنی زمانی که 19 سالم بود بینی ام را عمل کردم. به هر حال...

 

 

بهنوش بختیاری که در عرصه مجموعه‌های طنز تلویزیونی موقعیت خوبی به دست آورده است، درباره جراحی چهره‌اش می‌گوید: "من هم مثل بیشتر خانم‌های ایرانی که به جراحی زیبایی علاقه دارند، حدود 14 سال پیش یعنی زمانی که 19 سالم بود بینی ام را عمل کردم. به هر حال تب جوانی بود و من هم آن موقع دوست داشتم که بینی سربالا داشته باشم! البته زمانی که من جراحی زیبایی را انجام دادم، هنوز بازیگر نبودم و اصلا هم قصد بازیگری نداشتم و فقط به خاطر این که عمل بینی مد شده بود این کار را انجام دادم! تقریبا یک سال بعد هم پشیمان شدم، چون کلا با دست بردن توی صورت خیلی خیلی مخالفم و فکر می‌کنم که روح آدم ها در صورت شان نمود پیدا می‌کند. بنابراین فکر می‌کنم هر صورتی با تمام اشکالاتش زیباست. من تا حالا توی عمرم یک نفر را ندیده ام که احساس کنم زشت است، چون هیچ کس را زشت نمی‌بینم مگر این که احساس کنم سیرت بدی دارد."

بختیاری در مورد نقص هایی که در صورت بعضی افراد وجود دارد، می‌گوید: "فکر می‌کنم اشکال هر صورتی به نوعی ویژگی آن محسوب می‌شود. به نظر من زیبایی استانداری وجود ندارد. خاص بودن و منحصر به فرد بودن هر فرد، زیبایی اوست و هر صورتی کاراکتر خودش را دارد. به همین دلیل من کلا از این که بینی ام را عمل کرده ام، پشیمانم."
 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
چهار شنبه 9 فروردين 1391برچسب:, :: 16:10 :: نويسنده : پیام عب

غضنفر اینا از قرنها پیش با فناوری نانو آشنا بودند !

نانو خیار ، نانو گوجه ، نانو رب ، نانو هندوانه

نانو خربزه ، نانو ماست ، نانو آبدوغ ، نانو بادمجان !

و همچنان پیشرفت ادامه دارد !

******************

به غضنفر میگن اسب تندتر میتونه بدوه یا خر؟
میگه تعریف از خودم نباشه خر.

******************

غضنفر رئیس فدراسیون شطرنج میشه ۵تا قانون میذاره

۱. اسب نمیتونه فیل رو بزنه چون فیل قویتره !

۲. خر هم باید بازی کنه !

۳.خر میتونه همه رو بزنه !

۴. هیچکی نمیتونه خر رو بزنه !

۵. اصلا خر شاهه

******************

قبض آب غضنفر زیاد میاد

به بچه هاش میگه ، فردا که رفتم پرینت آب رو گرفتم

معلوم میشه کی هی میره دستشویی !!

******************

شب عروسی غضنفر بهش میگن بابات مُرد

میگه : حالا این مسخره بازیای بابامو ببینا !

******************

غضنفر شب قبل از خواستگاری زنگ میزنه به دختره میگه :

الو ! سوالای فردای بابات رو نداری ؟؟

******************

یارو خسیس تصادف کرده بود وسط خیابون نشسته بود میزد تو سرش می گفت ماشینم داغون شد! بدبخت شدم خاک تو سر شدم…افسر رفت بهش گفت بدبخت اینقد حرص ماشینتو میزنی نفهمدی دست چپت از مچ قطع شده…یارو یه نگاه به دستش کرد گف:یاحضرت عباس ساعتم……! 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
چهار شنبه 9 فروردين 1391برچسب:, :: 16:8 :: نويسنده : پیام عب

 

 


حاج عبدالحمید متخصص پوست گفت: حجامت هیچ گونه تاثیری در برطرف کردن جوش‌های صورت نداشته، چراکه روش درمان جوش‌ها متفاوت است.

 

محمد مهدی حاج عبدالحمید متخصص پوست اظهار داشت: حجامت هیچ گونه تاثیری در برطرف کردن جوش‌های صورت ندارد، چرا که جوش‌های صورت به سه گروه متوسط، خفیف و شدید تقسیم بندی می‌شوند و درمان هر کدام متفاوت است.

این متخصص پوست ادامه داد: بهترین راه درمان برای نوع شدید با توجه به در نظر گرفتن شرایط بیمار و توضیحات لازم، داروی راکوتان است. جوش متوسط با آنتی بیوتیک‌های خوراکی و درمان‌های موضعی و جوش‌های خفیف تنها با درمان های موضعی درمان می‌شوند.

 

حاج عبدالحمید افزود: در واقع بیمارانی داشته‌ایم که ابتدا برای درمان جوش‌ها به حجامت روی آورده اند، این درحالی است که با توجه به برطرف نشدن این عارضه، به متخصص پوست مراجعه کردند تا تحت درمان اصولی قرار گیرند. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
چهار شنبه 9 فروردين 1391برچسب:, :: 16:4 :: نويسنده : پیام عب

 

به نوشته «نیوزویک»، اگرچه از طریق قرص های چربی سوز، چربی های اضافه بدن دفع می شود و فرد وزن کم می کند اما خطر بروز بیماری نیز وجود دارد در این مطلب به خطرات مصرف قرص های چربی سوز و به راه های سالم و طبیعی رفع آن اشاره شده است که توجه شما را به آن جلب می کنیم.

 

خطرات مصرف قرص های چربی سوز:

*ایجاد اختلال در سیستم گوارشی بدن

 

سیستم گوارشی بدن وظیفه دارد غذاهایی را که می خورید هضم کند و ماده مغذی موجود در مواد غذایی را در قسمت های مختلف بدن توزیع کند.

قرص های چربی سوز مانع از رسیدن ماده مغذی کافی به قسمت های مختلف بدن می شود و تمام مواد غذایی را به عنوان چربی دفع می کند.

 

نرسیدن مواد مغذی به بدن باعث سوء هاضمه، گرسنگی و پایین آمدن وزن می شود.
 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
چهار شنبه 9 فروردين 1391برچسب:, :: 15:58 :: نويسنده : پیام عب


تنها شما نیستید که ریزش مو را تجربه می کنید بلکه اکثر زنان چنین اختلالی را تجربه کرده اند. کم شدن مو در زنان به دلایل متفاوتی اتفاق می افتد ولی بحث جدی در این رابطه -حداقل در مورد زنان – صورت نگرفته است در بسیاری از موارد دلایل ریزش مو قابل تشخیص و درمان است .

بنابر این اجازه دهید ابتدا بعضی از فاکتورهای رایج که باعث ریزش مو می شود را بیان کنیم.
۱- کمبود آهن : فقر آهن -در صورت داشتن یا نداشتن آنمی- می تواند منجر به ریزش مو شود. ولی بهتر است قبل از اینکه خودسرانه از قرص های آهن مکمل استفاده کنید با پزشک خود در این زمینه مشورت کنید تا از در صورت تشخیص نیاز توسط پزشک از مکمل ها استفاده کنید. زیرا آهن بیش از اندازه در بدن نیز منجر به بروز بعضی مشکلات می شود.


۲- اختلالات غده تیروئید: در هر دو حالت کم کاری یا پرکاری غده تیروئید ریزش مو اتفاق می افتد.

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
چهار شنبه 9 فروردين 1391برچسب:, :: 15:50 :: نويسنده : پیام عب


تفاوت‌های سرماخوردگی و آنفلوآنزا

 

بیش از 100 سویه ویروسی عامل ایجاد سرماخوردگی هستند اما در آنفلوآنزا 3 نوع ویروس A، B و C دخالت دارند. محل عفونت در سرماخوردگی دستگاه تنفسی فوقانی است اما در آنفلوآنزا كل دستگاه تنفسی درگیر می‌شود.

شروع علائم سرماخوردگی تدریجی بوده و طی یك تا 3 روز بروز می‌كند اما علائم آنفلوآنزا ناگهانی و طی چند ساعت خواهد بود. تب و لرز در سرماخوردگی گاهگاهی و خفیف است اما در آنفلوآنزا به صورت مشخص تب بالاتر از 38 درجه سانتی‌گراد است كه 2 تا 4 روز به طول می‌انجامد. سردرد در سرماخوردگی مداوم و معمولا خفیف است اما آنفلوآنزا سردردهای شدید به دنبال دارد.

 

 

سرماخوردگی با درد عمومی بدن خفیف یا بدون درد خواهد بود اما درد عمومی بدن در آنفلوآنزا اغلب شدید و در كل بدن خواهد بود. سرفه و خلط در سرماخوردگی خفیف تا متوسط و به صورت سرفه‌های تك تك خواهد بود اما در آنفلوآنزا سرفه و خلط شایع بوده و ممكن است شدید شود.

 

گلودرد در سرماخوردگی شایع بوده و معمولا خفیف است. در آنفلوآنزا نیز گلو درد گاهی ممكن است وجود داشته باشد. آبریزش و گرفتگی بینی در سرماخوردگی بسیار شایع بوده و با عطسه همراه است. اما در آنفلوآنزا گاهی ممكن است وجود داشته باشد. در سرماخوردگی خستگی یا وجود ندارد و یا بسیار خفیف است اما در آنفلوآنزا خستگی معمولا ممكن است شدید باشد و 2 تا 3 هفته به طول انجامد. در سرماخوردگی ضعف شدید هرگز وجود ندارد اما آنفلوآنزا با خستگی مداوم و معمولا در مراحل اولیه بیماری همراه خواهد بود.

 

 

سرماخوردگی در سراسر سال و بویژه در فصل زمستان بروز می‌كند اما بیشترین موارد آنفلوآنزا بین ماه‌های مهر تا اردیبهشت خواهد بود. درمان‌های آنتی بیوتیكی در سرماخوردگی و آنفلوآنزا كمك كننده نخواهند بود.سرماخوردگی و آنفلوآنزا از طریق ترشحات تنفسی (حلق و بینی) در طی سرفه و عطسه انتقال می‌یابند.

 

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
چهار شنبه 9 فروردين 1391برچسب:, :: 15:37 :: نويسنده : پیام عب

عصر دیروز "جدایی نادر از سیمین" به فهرست نهایی اسکار راه یافت، جایزه ای سینمایی که هرچند رقابت جدی فیلم های ایرانی در آن از "بچه های آسمان" شروع شد اما پیشینه آن به "دایره مینا" باز می گردد.

به گزارش خبرنگار مهر، حضور فیلم های ایرانی در جایزه اسکار به عنوان نماینده رسمی از سال ۱۳۵۶ و با معرفی فیلم "دایره مینا" اثر داریوش مهرجویی آغاز شد.


موفقیت های بین المللی فیلم های قبلی مهرجویی مانند "گاو" و " آقای هالو" این امیدواری را در میان اندک آثار قابل توجه سینمای ایرانی برای جدب مخاطب جهانی و درخشش در جشنواره های بین المللی به وجود آورده بود که البته نخستین گام نتوانست برای مهرجویی و سینمای ایران چندان موفقیت آمیز باشد.

 


اما پس از قرار گرفتن مسیر سینمای کشورمان پس از انقلاب شکوهمند اسلامی در راهی انسانی و تولد سینمای ساده ساختار و کم طمطراق ایرانی، در دهه هفتاد این امیدواری برای سینماگران به وجود آمد تا بتوانند جوایز مهم سینمایی را از آن خود کنند.


سال های ابتدایی دهه هفتاد رو به رو بود با سیل توجه جشنوارهای خارجی به فیلم های واقع گرای ایرانی. سینمایی که با آثار کارگردانانی چون کیارستمی، مهرجویی و مجیدی توانسته بود حباب بی توجهی فضای بین المللی را به کشورمان از بین ببرد و به نوعی بتواند شکوفا گر سینمای انسانی ایرانی در عرصه جهانی باشد.

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
چهار شنبه 9 فروردين 1391برچسب:, :: 15:26 :: نويسنده : پیام عب


 

1 لکه‌های قرمز:
ابتدا باید جوش‌های صورت کاملا درمان شوند. لکه‌های قرمز حداکثر 6 ماه به دنبال بهبود جوش‌ها خودبه‌خود برطرف می‌شوند. اگر در برخی موارد مقاوم بودند و خودبه‌خود برطرف نشدند، با لیزر PDL می‌توان آنها را درمان کرد. قبل از این اقدام باید مطمئن شد جوش‌ها کاملا ریشه‌کن شده‌اند.


2.لکه‌های تیره:
ابتدا باید جوش‌های صورت کاملا درمان و از دستکاری جوش‌ها به‌طور جدی پرهیز شوند. کرم‌های لایه بردار راه اول درمان هستند. این کرم‌ها برای جلوگیری از عودکردن جوش‌ها موثرند. راه دوم، در صورت پاسخ نگرفتن از روش اول، پیلینگ یا میکرودرم ابریشن است. قبل از تمام این اقدام‌ها باید مطمئن شد جوش جدید ایجاد نمی‌شود.

 

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
چهار شنبه 9 فروردين 1391برچسب:, :: 14:58 :: نويسنده : پیام عب


كارشناسان بهداشت عمومی در آمریكا توصیه می‌كنند كه محدود كردن الگوی غذایی و حتی ورزش كردن در چند سال اخیر زندگی، فاكتورهای كافی برای كاهش وزن نیستند بلكه تلاش برای لاغر شدن باید روندی مداوم باشد كه تمام عادات روزانه زندگی را شامل شود.

 

سایت اینترنتی مدیسین نت در این مقاله به شش عامل اصلی اشاره كرده است كه مانع از عملكرد و تاثیر مناسب برنامه‌های كاهش وزن می‌شوند. این عوامل عبارتند از:

1-‌ رژیم غذایی غلط؛
شاید شما از خوردن غذاهای سرخ كرده و ادویه‌دار خودداری كنید اما آیا جایگزین مناسبی مانند غلات سبوس‌دار برای آن در نظر گرفته‌اید؟
بعلاوه اگر تصور می‌كنید كه با نخوردن یك یا دو وعده غذایی می‌توانید به رژیم لاغری خود كمك كنید باید بدانید كه این كار فقط منجر به پرخوری در طول روز می‌شود. بهترین برنامه غذایی برای هر فرد سه وعده در روز غذای اصلی همراه با میان وعده‌های مغذی و مناسب بین این سه وعده است.


 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
چهار شنبه 9 فروردين 1391برچسب:, :: 14:7 :: نويسنده : پیام عب

 
مصرف نوشابه موجب زودرنجی می‌شود
افزودنی‌هایی که به نوشابه اضافه می‌شود از مواد آروماتیک و حلقوی است و مصرف مداوم نوشابه در دراز مدت موجب بروز سرطان می‌شود.
یک محقق طب اسلامی گفت: در نوشابه‌های کولادار موادی به نام کافئین و تئوبرومین وجود دارد که موجب بروز یبوست، حساسیت و زودرنجی می‌شود، به دلیل اینکه این مواد فوق‌العاده محرک است.

 

سیدعلی ابوالحبیب اظهار داشت: مصرف نوشابه موجب خرابی دریچه فم معده یا کاردینال معده می‌شود.

وی گفت: آسیب دریچه فم معده موجب بروز نارحتی در معده می‌شود و هنگام خواب محتویات معده وارد حلق می‌شود یا به عبارتی موجب بروز ریفلاکس گوارشی می‌شود.

 

 

این محقق طب اسلامی بیان داشت: یکی دیگر از عوارض ناگوار نوشابه تضعیف کارکرد معده و دستگاه گوارش است و مصرف آن موجب می‌شود تا آنزیم‌های گوارشی به اندازه کافی تولید نشود؛ در حقیقت هضم غذا به غلط به وسیله نوشابه انجام می‌شود.

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
چهار شنبه 9 فروردين 1391برچسب:, :: 14:5 :: نويسنده : پیام عب


میرزا حاجب، بالکل تخم هندوانه بر زمین‌هایش ریخته بود...

میرزا حاجب، بالکل تخم هندوانه بر زمین‌هایش ریخته بود. وقت محصول همه انگشت به دهان بودند از درشتی هندوانه‌ها و سبزی جلدشان و سرخی گلگونِ درون‌شان. مردم می‌گفتند که بیشتر از دانه‌های گندم و جو هندوانه حاصل آمده است.
انگار از هر تخمی هفتاد هندوانه بل اکثر زاده شده بود. آن سال میان حاجب و داروغه اختلافی بود.
داروغه که خبر را شنید به سعایت نزد حاکم رفت و با رشوه به حکیم ویرا مجاب کرد که از مضرات هندوانه بگوید. سعایت داروغه کارساز آمد و حاکم جارچیان را دستور داد تا حکم قدغن اکل هندوانه و شرب ماء آن را اعلان کنند.
میرزا که فردی کیّس بود، هندوانه ها را در انبار بزرگی زیر کاه نهاد. وقتی که سرما همه‌جا چیره گشت و روزهای خزان خزان می‌گشت، وی نزد حکیم دربار رفت و دو برابر رشوه‌ی داروغه به او سکه زر داد. جارچیان حاکم فردایش جار می زدند که اکل و شرب هندوانه جایز است بل خوردن آن در شب چله، ضامن سلامت.
هندوانه‌های رنجور میرزا به قیمتی گزاف‌ترفروش رفتند. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
چهار شنبه 9 فروردين 1391برچسب:, :: 14:2 :: نويسنده : پیام عب


مهدی سلوکی در 14 خردادماه سال 1361 در اصفهان به دنیا آمد، پدرش افسر نیروی هوایی ارتش و اصالتا تهرانی است، زمانی که مهدی به دنیا آمد، سرهنگ سلوکی مامور به خدمت در پایگاه هشتم شکاری نیروی هوایی در اصفهان بود و به همین دلیل شناسنامه‌اش را در اصفهان گرفتند پس از پایان ماموریت پدر به همراه خانواده به تهران بازگشت و در محله نارمک تهران سکنی گزید.
مادر او اصالتا اراکی است، فرزند اول خانواده محمد در سوم اسفندماه سال 1358 به دنیا آمد، او مجری شبکه تهران است. خانواده سلوکی‌ها اصیل و متعصب و مذهبی‌اند. پدر و مادر هر دو تحصیلکرده و اهل فرهنگ و هنر بودند.
دوران کودکی مهدی مثل بقیه پسر بچه‌ها، به شیطنت گذشت، در مجتمع مسکونی پایگاه هشتم شکاری مهدی اغلب اوقات با همراهی برادرش مشغول بازی‌های کودکانه بود.
مهرماه سال 1367، مهدی به کلاس اول رفت، از آنجا که محمد در کلاس پنجم همان دبستان درس می‌خواند، دیگر بچه‌های مدرسه حریف شیطنت‌های او نمی‌شدند. مهدی بسیار باهوش و با استعداد و پرحافظه بود، اما به خاطر همان شیطنت‌ها فرصت کمتری برای درس خواندن می‌گذاشت و همیشه شب امتحان برای نمره زحمت می‌کشید! برادرش هم به او کمک می‌کرد و این روال در دوران راهنمایی هم ادامه داشت تا این‌که وارد 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
موضوعات
پيوندها