بزرگترین وبلاگ علمی وتحقیقاتی وسرگرمی وهنری درآسیا
این وبلاگ اونی هست که شما به دنبالش بودید
شنبه 9 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 12:21 :: نويسنده : پیام عب

گل – اگر نيمه اول بازي امروز و كل بازي مقابل سپاهان را ناديده بگيريم پرسپوليس در مسابقات ليگ برتري خود نمايشي فاجعه‌آميز داشته است.
آنها بعد از پيروزي مقابل نفت تهران از داماش 2 بر يك شكست خوردند و بعد از تساوي مقابل سپاهان با نتيجه يك ـ يك در دو مسابقه متوالي 8 گل از سايپا و تراكتورسازي دريافت كردند البته تفاوت گل‌هاي خورده پرسپوليس مقابل سايپا و تراكتور نشان مي‌دهد كه تيم آقا مصطفي قابليت‌هاي متفاوتي در گل خوردن دارد!
4 گل بازي سايپا از عمق و فواصل نزديك به ثمر رسيد و امروز 3 گل تراكتورسازي روي شوت‌هاي از راه دور به ثمر رسيد.
جالب اينكه دنيزلي علاقه خواستي به شكست‌هاي 4 گله دارد او در دوره‌ قبلي در پرسپوليس مقابل تيم‌هاي ابومسلم، پيكان و سپاهان باخت‌هاي 4 گل را تجربه كرد و در اين فصل هم فعلا زمين و زمان بر عليه اوست.
دنيزلي كه مربي‌اي قابل احترام و پركشش در فوتبال ماست بايد مراقب از دست رفتن اعتماد هواداران پرسپوليس باشد. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
شنبه 9 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 12:20 :: نويسنده : پیام عب

در جام حذفی قطر تیم الغرافه با گلزنی فرهاد مجیدی دو بر صفر از سد یاران هادی عقیلی در تیم العربی گذشت.

به گزارش ایسنا، در چارچوب مرحله یک هشتم نهائی جام حذفی قطر (جام امیر قطر) تیم الغرافه که از فرهاد مجیدی در ترکیب خود بهره می‌برد با دو گل یاران هادی عقیلی در تیم العربی را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهائی صعود کرد.

گل‌های الغرافه در این دیدار را مؤید حسن در دقیقه 42 و فرهاد مجیدی در دقیقه سوم وقت اضافی نیمه دوم به ثمر رساندند.

در این دیدار که در ورزشگاه خانگی تیم العربی برگزار شد، عقیلی و مجیدی در ترکیب اصلی العربی و الغرافه حضور داشتند.

الغرافه با این پیروزی به جمع هشت تیم نهائی صعود کرد تا در مرحله آینده شانزدهم اردیبهشت به مصاف تیم لخویا، قهرمان دو فصل اخیر لیگ ستارگان قطر برود. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
شنبه 9 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 12:19 :: نويسنده : پیام عب

باز هم بحث درآمدزایی فدراسیون فوتبال است. یکی، دو هفته قبل عادل فردوسی‌پور در برنامه‌90 به درستی سوال جامعه فوتبال را از علی کفاشیان پرسید که چرا فوتبال مشکل دارد و کفاشیان، ‌این مدیر زاده‌شده در سیستم دولتی گفت بودجه ما اندک است.
باز هم بحث درآمدزایی فدراسیون فوتبال است. یکی، دو هفته قبل عادل فردوسی‌پور در برنامه‌90 به درستی سوال جامعه فوتبال را از علی کفاشیان پرسید که چرا فوتبال مشکل دارد و کفاشیان، ‌این مدیر زاده‌شده در سیستم دولتی گفت بودجه ما اندک است.

به گزارش همشهری تماشاگر: وقتی فردوسی‌پور از او پرسید چرا در فدراسیون‌های صفایی فراهانی و دادگان، درآمدزایی وجود داشت او جواب داد منابع مالی و درآمدزایی آن‌ها دولتی بود در حالی که ادعای او اشتباه بود و فردوسی‌پور هم برخلاف روندی که همیشه در این‌گونه مصاحبه‌ها داشت و با هوش سرشار خود واقعیت را از فحوای کلام مصاحبه شونده خارج می‌ساخت، بحث را قطع کرد؛ گویی در این مورد او نمی‌خواست واقعیت را آشکار کند و انگار با کفاشیان به تفاهم رسیده بود تا اعتبار او را حفظ کند.

امروز برای فردوسی‌پور، ظاهرا کفاشیان تنها به این دلیل که در رقابت با مدیر مورد نظر وزارت ورزش برنده شده،‌ حالا آدم محبوبی شده است! به همین دلیل نگفت که کفاشیان همان است که خود ادعا کرد من نمی‌توانم بدون اجازه مقامات بالادست این لیوان را بردارم، نگفت که وقتی از درد پیشکسوتان در برنامه90 صحبت می‌شد کفاشیان برای فردوسی‌پور پیامک زده بود که «فیلم هندی» و ظاهرا فردوسی‌پور یادش رفته بود که بیلان عملکرد مدیر کمیته بازاریابی کفاشیان تقریبا صفر بوده در حالی که در دوران دادگان، او برای سایت فدراسیون فوتبال هم 60میلیون تومان درآمدزایی کرده بود! مروری خواهیم داشت بر این موضوع تا بدانیم هر کدام از روسای فدراسیون فوتبال در مشت خود چه داشتند و از کجا پول می‌آوردند.

منابع خارج از بودجه دولتی را نیز بررسی می‌کنیم. البته فیفا اعلام کرده فدراسیون فوتبال کشورها جزایر خودمختاری هستند و هیچ گروه دولتی حق دخالت و نظارت بر آن را ندارد، پس درآمدزایی آن‌ها هم باید در همین جزیره خودمختار صورت پذیرد و فدراسیون فوتبال باید خودش براساس توانایی‌هایی که واقعا وجود ندارد -در فدراسیون امروز- درآمدزایی کند.

قدرت‌علی کنی

او به جز منابع دولتی، به خاطر آنکه همزمان رئیس کمیته ملی المپیک هم بود از منابع مالی کمیته ملی المپیک به نفع فدراسیون فوتبال بهره می‌برد. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
شنبه 9 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 12:18 :: نويسنده : پیام عب

گزارشگر بازی استقلال و شهرداری تعجب کرده بود که چرا حنیف عمرن زاده با ماسک بینی در زمین بازی می کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛عادل فردوسی پور در حاشیه بازی استقلال و شهرداری تبریز آنجا که حنیف عمران زاده با ماسکی بر صورت به میدان آمد گفت:«من نمی دانم چرا او این ماسک را به صورتش زده است.تا جایی که یادمان است ابروی او آسیب دیده بود اما نمی دانم چرا ماسک بینی گذاشته است؟» 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد
موضوعات
پيوندها