یک نوت‌بوک خنک و باقابلیت برای گیمرهای حرفه‌ای
بزرگترین وبلاگ علمی وتحقیقاتی وسرگرمی وهنری درآسیا
این وبلاگ اونی هست که شما به دنبالش بودید
پنج شنبه 14 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 11:30 :: نويسنده : پیام عب

شرکت ایسوس به تازگي نوت‌بوک G75VW را به بازار معرفی کرده است. در این لپ‌تاپ از پردازنده‌هاي جديد IVY Bridge استفاده شده است که اين موضوع علاوه بر افزايش کارآيي، باعث کاهش گرماي توليد و افزايش عمر دستگاه مي‌شود.

ايسوس براي تکميل اين سيستم و بهينه شدن آن براي اجراي بازی‌های امروزي ،از پردازنده گرافیکی سري 600 شرکت NVidia در اين محصول استفاده کرده است. بر اساس اطلاعات ارائه شده دو مدل پردازنده گرافیکی (بر اساس مدل نوت‌بوک) در اين دستگاه تعبيه شده است که يکي مدل GTX660M و ديگري GTX670M است که بر اساس مدل به ترتيب داراي دو و سه گيگابايت حافظه GDDR5 است که امکان لازم براي ذخيره اطلاعات مورد نياز براي پردازش تصوير را فراهم مي‌کند.همچنین در اين محصول علاوه بر هاردديسک، از يک درايو SSD با ظرفيت 256 گيگابايت استفاده شده است.

G75VW به يک صفحه نمایش 3/17 اينچي در استاندارد‌هاي مختلف به بازار ارائه مي‌شود که در حالت استاندارد اول صفحه نمایش از نوع HD+ است و از نور پس‌زمينه LED بهره مي‌برد، اما امکان پشتيباني از فناوري سه‌بعدي را ندارد. در حالت دوم بازهم صفحه نمایش فاقد قابليت پشتيباني از فناوري سه‌بعدي است، اما از استانداردFull HD پشتيباني مي‌کند، اما در حالت سوم صفحه نمایش هم Full HD است و هم از فناوري سه‌بعدي پشتيباني مي‌کند.

از آن جايي که پردازنده گرافيکي به کار رفته در اين محصول ساخت شرکت NVidia است، از فناوري 3D Vision در اين محصول استفاده شده است که به ادعاي NVidia داراي روشنايي و لرزش کمتري در مقايسه با نسل قبل است. در پردازش صوتي بازهم ايسوس از فناوري کاربردي Sonic Master استفاده کرده است تا در کنار ديگر امکانات اين دستگاه محيطي جذاب را براي کاربر ايجاد کند. علاوه بر اين طراحي خاص محصول (براي قرار گرفتن راه دست) و طراحي جالب خنک کننده باعث شده است G75VW به يک نوت‌بوک خنک و دلچسب براي کاربران علاقه‌مند به بازي تبديل شود. در کنار اين موارد وجود امکاناتي مانند ويندوز هشت (بر اساس مدل و منطقه)، باتري هشت سلولي، چهار پورت USB3، بلوتوث نسخه 4 (انتخابي) و خروجيmini Display port اين نوت‌بوک را به یک ابزار کارآمد تبدیل کرده است. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات
پيوندها