سکه سنگ روی یخ شد + لینک لحظه ای قیمت ها
بزرگترین وبلاگ علمی وتحقیقاتی وسرگرمی وهنری درآسیا
این وبلاگ اونی هست که شما به دنبالش بودید
یک شنبه 10 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 15:7 :: نويسنده : پیام عب

سلیمانی در پایان با اشاره به اینکه به دلیل رشد 15 دلاری قیمت طلای جهانی، برخی از سررسیدها شاهد تحرکات مثبتی نیز بود، در ادامه خاطرنشان کرد؛ بازار در شرایط فعلی بیشتر متاثر از بازار ارز داخلی و اتفاقات مربوط به سکه‌های پیش فروش شده حرکت می‌کند؛ به همین دلیل معامله‌گران بهتر است تمام تاکید و توجه خود را معطوف به تصمیمات بانک مرکزی در خصوص بازار ارز و سکه کنند.
روند کاهش قیمت ارزهای مختلف روز گذشته در بازار آزاد شتاب گرفت و قیمت‌ها به پایین‌‌ترین حد خود طی سه ماه گذشته رسید. کارشناسان این کاهش قیمت‌ها را به سبب عرضه ارز از سوی بانک مرکزی، تسهیل در پرداخت وجوه و اعتبارات بانک‌های ایرانی و جو روانی بازار به سبب برنامه دولت جهت محدودیت فروش ارزهای حاصل از صادرات می دانند.
در بازار آتی نیز روند دادوستدها در حالی ادامه پیدا کرد که قیمت سکه در سررسید اردیبهشت‌ماه با 09/4 درصد افت در محدوده 657 تا 682 هزار تومان، سررسید خردادماه با 82/3 درصد افت در محدوده 666 تا 693 هزار تومان، سررسید تیرماه با 64/3 درصد افت در مبادلات بعد از ظهر و رشد 69/0 درصدی در مبادلات صبح در محدوده 673 تا 703 هزار تومان و سررسید مردادماه با 36/3 درصد افت در مبادلات بعد از ظهر و رشد 23/1 درصدی در مبادلات صبح در محدوده 686 تا 718 هزار تومان قرار گرفت.
البته در سیستم معاملاتی تعداد موقعیت‌های باز برای سررسیدهای نزدیک عدد منفی و سررسیدهای دور عدد مثبت ثبت شد. این در حالی بود که کاهش قیمت‌ها در هر یک از سررسیدها نسبت به سررسید بعد باز هم ادامه داشت و حتی قیمت سکه در سررسید اردیبهشت‌ماه با قیمت سکه در بازار نقدی برابری کرد.
تحلیل طلا در هفته آتی
سایت کیتکو - در نظرسنجی این هفته در میان کارشناسان سایت کیتکو، اکثر کارشناسان پیش‌بینی روند صعودی را برای طلا در هفته آتی دارند.
در نظرسنجی این هفته سایت کیتکو از بین 25 کارشناس پاسخگو، 11 نفر اعتقاد به روند صعودی طلا، 8 نفر روند بدون تغییر و 6 نفر روند نزولی قیمت طلا را پیش‌بینی کردند. بیشتر کارشناسانی که روند را صعودی پیش‌بینی کرده‌اند بر این عقیده‌اند روند تغییرات دلار در مقابل یورو جهت حرکت طلا را مشخص می‌کند.
با ضعیف شدن دلار در مقابل یورو، طلا باید روند حرکتی صعودی را پیش بگیرد.
برخی برای کوتاه‌مدت، هدف قیمتی 1680 دلار و برای 4 تا 6 هفته آینده قیمت 1725 دلار را برای هر اونس طلا پیش‌بینی کرده‌اند.
به طور کلی تضعیف دلار باعث گران شدن طلا خواهد شد. از طرفی، تکنیکالیست‌ها بیان می‌کنند سطح قیمتی 1620 دلار در هر اونس یک سطح کلیدی برای روند آتی قیمت طلا است. کسانی که رای به تضعیف طلا در هفته آینده داده‌اند، بیان می‌دارند ممکن است یورو تحت فشار در هفته آتی تضعیف شود؛ اگر اتفاق شگفت‌انگیزی با اعلام نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و همچنین اعلام آمار تولید در منطقه یورو رخ ندهد. کسانی که نظر بر عدم تغییر قیمت در این هفته را داشته‌اند علت این امر را نبود یک روند قیمتی قوی در حرکت طلا عنوان کرده‌اند. *سردار خالدی 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات
پيوندها